The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
En ehtiny kaappei käymään läpi ku pari hyllyä ja iski väsy..lastenhuoneesta kyllä tyhjennettiin leluja pois kokonaan, duploja vaan jätettiin myyntiä varten, niistä kun saattais jotain saadakin. Loput oli semmosta paritonta krääsää mitä oli tullut mikä mistäkin. Ja yhen pienen pehmon säästin muistona, esikko sai sen ku syntyi. Siitä oli mieskin onneks samaa mieltä, ku yleensä se on "kaikki ylimääränen pois"-tyyliin siistimässä kaikkee sillon ku ylipäänsä saan sen mukaan "talkoisiin" :)

Aries 78
En ehtiny kaappei käymään läpi ku pari hyllyä ja iski väsy..lastenhuoneesta kyllä tyhjennettiin leluja pois kokonaan, duploja vaan jätettiin myyntiä varten, niistä kun saattais jotain saadakin. Loput oli semmosta paritonta krääsää mitä oli tullut mikä mistäkin. Ja yhen pienen pehmon säästin muistona, esikko sai sen ku syntyi. Siitä oli mieskin onneks samaa mieltä, ku yleensä se on "kaikki ylimääränen pois"-tyyliin siistimässä kaikkee sillon ku ylipäänsä saan sen mukaan "talkoisiin" :)
Mun pitää viikonlopun aikana lasten huoneesta käydä salaa lelut läpitte ja osa laatikkoonvarastonhyllylle :)

• Tykkää
Reactions: famipala
I see :)
Uteliaisuudesta kysyn, miksei firmaa ole suljettu aiemmin?
No sillä on ollut velkoja, joita olen maksellut omasta pussistani. Tai siis niitä velkoja olen maksellut, joihin on omaa henk.koht.omaisuutta ollut kiinnitettynä, mutta ne kiinnitysvelat on jo makseltu pois, joten tonne on jäänyt vaan jotain lainan"häntiä".
Ei ole tullut vaan suljettua. Pitänyt pistää selvitystilaan, mutta aina jäänyt.

Aries 78
No ,ihan kokonaa kirves ei ole vielä kaivossa mutta eipä paljon taida puuttuakaan. mutta ei tästä enenpää.

Mitäs sinulle kuuluupi?
MItäs tässä, lasten kanssa kotosalla, nyt olis lapsivapaaviikonloppu mutta taitaa mennä sekin kotona paikkoja järjestellessä. Ei oikein ole haluja mihinkään lähteä liikenteeseen, eli yksinäinen viikonloppu taasen tiedossa : /

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aries 78
Jos suomessa on välillä hulua touhua tienpäällä, niin katelkaa mitä se on itänaapurissamme :D

[video=youtube;jYeWIKnNo-Y]http://www.youtube.com/watch?v=jYeWIKnNo-Y[/video]

No sillä on ollut velkoja, joita olen maksellut omasta pussistani. Tai siis niitä velkoja olen maksellut, joihin on omaa henk.koht.omaisuutta ollut kiinnitettynä, mutta ne kiinnitysvelat on jo makseltu pois, joten tonne on jäänyt vaan jotain lainan"häntiä".
Ei ole tullut vaan suljettua. Pitänyt pistää selvitystilaan, mutta aina jäänyt.
Oolraiti. Sellasta se on joskus. Kyl se siitä :)

Mä mietin, että otanko win7 tilalle win8... Tässä jo monta viikkoa miettiny.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä