Miksi mua pidetään kookkaana/pulskana jne?! Alkaa itsetunto laskea:(

• Viestiketjun aloittaja "Cassandra"
  • Ensimmäinen viesti
"Jaajaa"
Jos sinulla on leveät hartiat ja lyhyt kaula. Tai jos oikeasti käytät liika pieniä vaatteita. Moni minikokoinen käyttää tuota 34:ää kun sen pienempää ei yleensä edes löydy mistään. Sitä kokoa käyttää 40 kiloiset.

"vieras"
[QUOTE="Cassandra";27844599]Mun rinnat ovat D-E kuppia ja kasvot luonnostaan pyöreät. Voiko siis oikeasti olla tuosta kiinni?[/QUOTE]
Kyllä. Lyhyt kaula lisää vielä vaikutelmaa ja lyhyt selkä.

"Tille"
Toivottavasti en nyt pilaa hyvää närkästystä, mutta mitä pahaa on olla kookas tai isokokoinen? Onko se sana pakko kääntää ihan ekaksi kielteiseksi? Se ei tarkoita, että kyse olisi mutantista, jolle se asia pitää aika ajoin muistuttaa.

Vaikka olenkin nainen kadehdin joskus komeita naisia, joilla on kokoa ja näköä. Meillä nasilla on vain äärettömän epävarma olo naisellisuudestamme ja saamme kiljukohtauksia pienestäkin epäilyttävän kuuloisesta palautteesta, jota vatvomme vuosikausia siksi kun meidän tapoihimme ei kuulu kiittää, eikä kehua. Kukaan ei tiedä, millaisen vaikutuksen oikeasti tekee ja koska meillä sallitaan kielteisyys voi väärinkäsityksiä syntyä kun emme muusta tiedä.

Joten jos olisin ap juttelisin asiasta sen henkilön kanssa, joka isoksi arvelee. Pyytäisin selittämään, mitä hän sillä tarkalleen ottaen tarkoittaa: jättiläistä, lihavaa, mitä? Olen satavarma, että taustalla on joskus ihmisen kyvyttömyys ilmaista itseään tarkemmin.

"Minja"
[QUOTE="Tille";27849544]Toivottavasti en nyt pilaa hyvää närkästystä, mutta mitä pahaa on olla kookas tai isokokoinen? Onko se sana pakko kääntää ihan ekaksi kielteiseksi? Se ei tarkoita, että kyse olisi mutantista, jolle se asia pitää aika ajoin muistuttaa.

Vaikka olenkin nainen kadehdin joskus komeita naisia, joilla on kokoa ja näköä. Meillä nasilla on vain äärettömän epävarma olo naisellisuudestamme ja saamme kiljukohtauksia pienestäkin epäilyttävän kuuloisesta palautteesta, jota vatvomme vuosikausia siksi kun meidän tapoihimme ei kuulu kiittää, eikä kehua. Kukaan ei tiedä, millaisen vaikutuksen oikeasti tekee ja koska meillä sallitaan kielteisyys voi väärinkäsityksiä syntyä kun emme muusta tiedä.

Joten jos olisin ap juttelisin asiasta sen henkilön kanssa, joka isoksi arvelee. Pyytäisin selittämään, mitä hän sillä tarkalleen ottaen tarkoittaa: jättiläistä, lihavaa, mitä? Olen satavarma, että taustalla on joskus ihmisen kyvyttömyys ilmaista itseään tarkemmin.[/QUOTE]

Näinpä! Ihmiset puhuvat joskus hölmösti, vaikka tarkoittaisi kehua. Ap ne saattaa isoksi sanomalla tarkoittaa että sä olet muodokas, naisellinen ja rintava jms. :)

"Maisa"
Minulle pulska ja pullea eivät todellakaan ole synonyymeja sanalle lihava. Mulle pullea on ihan positiivinen sana. Sellainen kohtuu normaalipainoinen, tyttömäinen ja hyvällä tapaa pehmeä.

Iso nainen on tyyliin ainakin 175cm ja 100kg +

"vieras"
[QUOTE="vieras";27844554]Olet iso nainen. Pienet ja sievät naiset ovat ainakin10-15 senttiä sinua lyhyempiä.[/QUOTE]

No niin eli missit ja mallit on sitten ihan valtavan kokoisia :D

"vieras"
[QUOTE="Jaajaa";27849419]Jos sinulla on leveät hartiat ja lyhyt kaula. Tai jos oikeasti käytät liika pieniä vaatteita. Moni minikokoinen käyttää tuota 34:ää kun sen pienempää ei yleensä edes löydy mistään. Sitä kokoa käyttää 40 kiloiset.[/QUOTE]

40 kiloiset käyttää kyllä kokoa 32 eli xs. 34 on enemmänkin s koko. 36 M ja 38 L. Kun painoin 40 kiloa en koskaan ostanut vaatteita joissa luki 34, koska lähes aina olivat liian isoja. xxs kokoisia eli 30 vaatteita käytin myös jos löytyi. Nyt olen melkein 50 kg ja 34 ei ole enään liian iso.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27849915]No niin eli missit ja mallit on sitten ihan valtavan kokoisia :D[/QUOTE]

No onhan ne oikeastaan "valtavan kokoisia" pituudelta. Tottakai pitkä anorektinen malli näyttää valtavalta pienen siron naisen vieressä.

oho
[QUOTE="vieras";27849917]40 kiloiset käyttää kyllä kokoa 32 eli xs. 34 on enemmänkin s koko. 36 M ja 38 L. Kun painoin 40 kiloa en koskaan ostanut vaatteita joissa luki 34, koska lähes aina olivat liian isoja. xxs kokoisia eli 30 vaatteita käytin myös jos löytyi. Nyt olen melkein 50 kg ja 34 ei ole enään liian iso.[/QUOTE]
Mitä ihmettä? 36 on ihan yleisesti S ja 38 on M

• Tykkää
Reactions: Kartsu_
"Ida"
Mun mielestä vyötärö määrittelee pitkälti koon. Koska millään 100kiloisella ei voi olla timmi vyötärö, niin mä määrittelen läskin sen mukaan, jos vyötäröllä on S E L V Ä S T I liikaa massaa.

"Cassandra"
Voisin laittaakin kuvan, mutta palstalle en uskalla. Täällä saa aivan varmasti inhottavampia kommentteja ja lapsellisempia haukkuja kuvasta kuin kuvasta, kuin saisi yläasteen teineiltä.

"Vieras"
Mun mielestä naisella saa olla painoa ja kokoa muuten, paitsi keskivartalossa. Siis tottakai mahaa voi olla ja jenkkilksäkin vähän, mutta suht. timmi keskivartalo ja isot rinnat pelastavat paljon.

Yhteistyössä