The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia kaikille :kiss:

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27849067:
Huomenta. Miten ihmeessä vuosien varrella voi tulla noin paljon ylimäärästä krääsää :O Tässähän menee ikuisuus,kun kollaa noi kaapit läpitte. :D
Kylläpä sitä tulee vaan. Siin mielessä oon sit tykänny muutoista, ku se ylimääränen krääsä on karsittu pois kovalla kädellä :D
Ny pitäs vaihtaa huoneita päikseen ja hirvittää ajatus...

Huomenia kaikille :kiss:

Kylläpä sitä tulee vaan. Siin mielessä oon sit tykänny muutoista, ku se ylimääränen krääsä on karsittu pois kovalla kädellä :D
Ny pitäs vaihtaa huoneita päikseen ja hirvittää ajatus...
Mäkin ajattelin laittaa kaiken ei niin tarpeellisen pois,olis edes hetkisen verran kaapeissa enemmän tilaa :rolleyes:

arvasin, taidat olla kaukaa viisas
Pakko olla,ei tämmönen rampa sais viikossa parissa tehtyä noita hommia :D
Eilenkin tuli liikaa taas tehtyä,ei meinannu saada nukuttua kun poltti selkää ja kättä niin pirusti. Mutta onneks kohta saa tietää mitä noille tehdään.

Mietiskelin eilen et minkäköhän takia se yksityinen lääkäri meni mun selkärankaa läpitte ja kyseli aina mihin kohtaan tuli kipeää. En tiennytkään et mun ranka on noin kipeä muutamista kohdista. Välillä kuitenkin se tuntuu jäävän "jumiin".Jos istuu pitempään,pitää suoristaa selkä oikeen varovasti..

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27849202:
Pakko olla,ei tämmönen rampa sais viikossa parissa tehtyä noita hommia :D
Eilenkin tuli liikaa taas tehtyä,ei meinannu saada nukuttua kun poltti selkää ja kättä niin pirusti. Mutta onneks kohta saa tietää mitä noille tehdään.

Mietiskelin eilen et minkäköhän takia se yksityinen lääkäri meni mun selkärankaa läpitte ja kyseli aina mihin kohtaan tuli kipeää. En tiennytkään et mun ranka on noin kipeä muutamista kohdista. Välillä kuitenkin se tuntuu jäävän "jumiin".Jos istuu pitempään,pitää suoristaa selkä oikeen varovasti..
:hug: toivottavasti saat rungon pian parempaa kuosiin että jaksat paremmin painaa duunia

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
IhanaValo, koita saada siivousinto päälle =)
Koitan, tääl vaan pitää näköjään tehdä ensin semmoinen yleisluontoinen raivaus ensin ennen ku voin mihinkään yksittäiseen kaappiin syventyä..muuten vaan poukkoon ympäriinsä kun en tiiä mistä aloittaa..vähän kaikkee alottaa niin kaikki jää sit lopulta levälleen.:ashamed::kieh:

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27849109:
Mäkin ajattelin laittaa kaiken ei niin tarpeellisen pois,olis edes hetkisen verran kaapeissa enemmän tilaa :rolleyes:
Näinpä se on meilläkin, koitan käydä säännöllisen epäsäännöllisesti kaappeja läpi kun tuntuu ettei täällä mahdu olemaan kohta kun joka paikka on niin täynnä ja mistään ei löydy mitään.

Näinpä se on meilläkin, koitan käydä säännöllisen epäsäännöllisesti kaappeja läpi kun tuntuu ettei täällä mahdu olemaan kohta kun joka paikka on niin täynnä ja mistään ei löydy mitään.
samassa suossa tarvotaan, olen jo monta kertaa antanut vaimolle ukaasin, että yhtään kippoa tai kuppia ei tuoda (mun) keittiöön jos ei samalla viedä jotain samankokoista pois

ei meinaa millään mennä perille

IhanaValo
Voi plaah, taas myöhästymismuistutus kirjastolta..esikoinen sai kirjastokortin ja koulunsa kirjastosta käy lainaamassa ties mitä..no, tuossa on pino joissa lähestyy eröpäivä, mut tää muistutus tuli kirjasta jota en oo ees nähny..
Kuka antaa adhd:lle kirjastokortin vapaaseen käyttöön??

IhanaValo
Siis miekin olen hajamielinen mut tyttö on vielä pahempi kun mennä touhottaa vaan eikä muista mitään mitä piti tehdä jne. Oon käskenyt tuoda vaikka ne kirjastokuitit ees kotiin et tietäis muistuttaa palautuspäivästä mut tää oli jo toinen muistutus vähälle aikaa, ekan lainansa palautti jo. Ärsyttää..

Voi plaah, taas myöhästymismuistutus kirjastolta..esikoinen sai kirjastokortin ja koulunsa kirjastosta käy lainaamassa ties mitä..no, tuossa on pino joissa lähestyy eröpäivä, mut tää muistutus tuli kirjasta jota en oo ees nähny..
Kuka antaa adhd:lle kirjastokortin vapaaseen käyttöön??
tääkin kuulostaa niiiiin tutulta, mä olen alkanut laittaa eskari-ikäisen poikani lainauskuitit magneetilla jääkaapin oveen ettei palautus unehtuis

• Tykkää
Reactions: famipala
Huolella nukuttu pommiin tanaan! Herasin yhdentoista jalkeen, kun sisko soitti. Muksutkin vetivat sikeita sujuvasti ja missasivat koulupaivan. No, olimme kai unen tarpeessa :whistle:

Nyt sitten tuplanopeudella tekemaan ne muutamat hommat, jotka tanaan oli tarkoitus hoitaa. Osa on jo tehty, fyysiset hommat odottavat.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27851077:
MO! :wave:

Nyt iltapäiväkaffeet ja sit pitäs kait lähtee käymään vähän pihalla :)
Täällä on kans kaffiaika, just kotiuduttiin kaverin luota :) Koitan samalla laitella ruokaa, jos vaikka sais valmiiksi ennen kuin miehenpuolikas tulee töistä.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27851416:
Mä tein eilen jauhelihakastiketta sen verran, että sitä syödään vielä tänäänkin :) Sinne uloskin pitäis jaksaa raahautua, mut ko ei millää jaksais :D
Meidän eilisestä ruuasta ei riitä enää kun pikkupuolikkaalle, niin ajattelin vääntää kasvisversion kinkkukiusauksesta.

Ulos ei kyllä ehdi, kun työilta odottaa taas. Mutta onneks pikkupuolikkaalla oli tänään jo tarpeeks touhua kun oli kylässä leikkikaveri samaa ikäluokkaa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä