kahvikirahvi
Dääm. No ainakin mä yritinAh, se oli sun kuva, mä jo unohin
Mun pituuden suhteen erehyit, samoin hiusten pituuden ja väri on tällä hetkellä 2värinen
Dääm. No ainakin mä yritinAh, se oli sun kuva, mä jo unohin
Mun pituuden suhteen erehyit, samoin hiusten pituuden ja väri on tällä hetkellä 2värinen
Onhan se ja kun aikaisemmin tottunut elämään, ettei niin ole tarvinnut rahasta murehtia. Noh, onneksi perjantaina saan ainakin nuo henkilökohtaiset perinnät maksettua ja tuo firma nyt saa mennä vaikka konkurssiin, kun sillä ei enää pariin vuoteen ole mitään toimintaa ollut, eikä sillä ole mitään ulosmitattavaa.Kurjaa. Toivottavasti asiat järjestyy
Hiukset on tasapitkät, noin lapaluiden alleSekä että
I seeOnhan se ja kun aikaisemmin tottunut elämään, ettei niin ole tarvinnut rahasta murehtia. Noh, onneksi perjantaina saan ainakin nuo henkilökohtaiset perinnät maksettua ja tuo firma nyt saa mennä vaikka konkurssiin, kun sillä ei enää pariin vuoteen ole mitään toimintaa ollut, eikä sillä ole mitään ulosmitattavaa.
Ja multa niitä ei voi periä. Mutta kyllä mä nekin saan hoidettua ja elämä voittaa vielä taas.
Sinne nukkumaankin piti...
Nii ajattelin, tuli sellanen selkee kuvaHiukset on tasapitkät, noin lapaluiden alle
Mää ajattelin että sullakin olis ollu tummat hiukset, ja hieman lyhyemmät. Ehkä sellaset mitkä saa just ja just ponnarille. Olit paljon kauniimpi ja siveellisemmän näköinen mitä ajattelinOikeastaan minakin tulin uteliaaksi...
Kuinka paljon kuvani vastasi mielikuvaa?
Ehkä vielä jossain vaiheessa pääset paremmin "jaloillesi" kun asiat järjestyvätOnhan se ja kun aikaisemmin tottunut elämään, ettei niin ole tarvinnut rahasta murehtia. Noh, onneksi perjantaina saan ainakin nuo henkilökohtaiset perinnät maksettua ja tuo firma nyt saa mennä vaikka konkurssiin, kun sillä ei enää pariin vuoteen ole mitään toimintaa ollut, eikä sillä ole mitään ulosmitattavaa.
Ja multa niitä ei voi periä. Mutta kyllä mä nekin saan hoidettua ja elämä voittaa vielä taas.
Sinne nukkumaankin piti...
Siveellinenhan mina olenkin! :saint: Ja kauneus on mielentila Hiukseni ovat suht tummat, mutta valkaisen, etta saan violetin ja punaisen riittavan vahvoiksi. Vyotaropituiset. Kuulemma taman ikaisella akalla ei saisi enaa olla pitka, varjatty tukka...Mää ajattelin että sullakin olis ollu tummat hiukset, ja hieman lyhyemmät. Ehkä sellaset mitkä saa just ja just ponnarille. Olit paljon kauniimpi ja siveellisemmän näköinen mitä ajattelin
Pitäiskö meidän leikkauttaa kananpersetukka?Siveellinenhan mina olenkin! :saint: Ja kauneus on mielentila Hiukseni ovat suht tummat, mutta valkaisen, etta saan violetin ja punaisen riittavan vahvoiksi. Vyotaropituiset. Kuulemma taman ikaisella akalla ei saisi enaa olla pitka, varjatty tukka...
Jattakaa minullekin tilaa.Nyt tämä naikkonen painuu nukkumaan ruutiksen sänkyyn. öitä :kiss:
Luultavasti...Pitäiskö meidän leikkauttaa kananpersetukka?
Hyviä unia :kiss:Nyt tämä naikkonen painuu nukkumaan ruutiksen sänkyyn. öitä :kiss:
Kuka sellasta väittää :O Tyhmää. Mun taas kuulemma pitäis kasvattaa hiukset että olisin nätimpi, mutta en mä taida.Siveellinenhan mina olenkin! :saint: Ja kauneus on mielentila Hiukseni ovat suht tummat, mutta valkaisen, etta saan violetin ja punaisen riittavan vahvoiksi. Vyotaropituiset. Kuulemma taman ikaisella akalla ei saisi enaa olla pitka, varjatty tukka...
Ihanan kallistaHei muuten, merkkihuolto nro 1 teki tarjouksen lukkojen vaihtamisesta ja laittamisesta vanhoille avaimille 230-240, ja huolto nro 2 teki saman tarjouksen 300e.
Koitan keksiä miten kieltäydyn nyt kohteliaasti tästä kalliimmasta tarjouksesta, ja varmasti haluan mainita että sain paremman tarjouksen muualta
SelvännäkijäNii ajattelin, tuli sellanen selkee kuva
On pitäny kysymän, et mistä päin sä oot?
Miehenpuolikkaalle soitin savu korvista nousten että vitun kallista touhua, ja se oli vaan että "ai niin halpaa, mää luulin et se olis ollu vähintään viidensadan homma".Ihanan kallista
Mää kans.Selvännäkijä
En ole laittanut asuinpaikkaani palstalle mutta Pirkanmaalta
Mama sanoo.Kuka sellasta väittää :O Tyhmää. Mun taas kuulemma pitäis kasvattaa hiukset että olisin nätimpi, mutta en mä taida.
Ei tarvi sen tarkemmin kertoaSelvännäkijä
En ole laittanut asuinpaikkaani palstalle mutta Pirkanmaalta
No mutta eihän äitiä aina oo pakko totella, paitsi omien lapsienMama sanoo.
Karvakade on!
Nayta, nayta!!Tarvii kyllä ostaa usb-piuha puhelimeen, hyviä kuvia siellä muttei jaksais purkaa koko vehjettä että sais muistikortilta siirrettyä koneelle. Yhessä kuvassa pikkupuolikas irvistää ja pitää käsiä "ristissä" ja sillä on semmonen evil tohtori hamsteri-ilme
Löysin muuten koneelta yhen kuvan itestäni mitä saattasin kehdata näyttää...