Lilith Le Nuit
Ötyä murunen :kiss:mäkin taidan kömpiä petiin ennenkuin se tinku jäätyy, tuutte sitte perästä
yökyöpelit
öitämäkin taidan kömpiä petiin ennenkuin se tinku jäätyy, tuutte sitte perästä
yökyöpelit
öitä :kiss:mäkin taidan kömpiä petiin ennenkuin se tinku jäätyy, tuutte sitte perästä
yökyöpelit
Ilkee vouti olis kylläMinäkin taidan lähteä nukkumaan, että jaksaa lähteä aamulla "sorvin ääreen", ennen kuin vouti tulee ja vie vehkeet.
Hyvät yöt ! :kiss:
Öitä sinnekin :kiss:Minäkin taidan lähteä nukkumaan, että jaksaa lähteä aamulla "sorvin ääreen", ennen kuin vouti tulee ja vie pelit ja vehkeet.
en osaa kyllä yhtään sanoaIhan uteliaisuuvesta, minkä näköseksi te, jotka ette oo nähäny mun kuvaa, kuvittelette mut?
Unosia :kiss:Minäkin taidan lähteä nukkumaan, että jaksaa lähteä aamulla "sorvin ääreen", ennen kuin vouti tulee ja vie pelit ja vehkeet.
Vaikea sanoa.Ihan uteliaisuuvesta, minkä näköseksi te, jotka ette oo nähäny mun kuvaa, kuvittelette mut?
Mun mielikuva on pitkät tummat hiukset, pituutta 150-160cm ja isot tissitIhan uteliaisuuvesta, minkä näköseksi te, jotka ette oo nähäny mun kuvaa, kuvittelette mut?
öitä :kiss:Minäkin taidan lähteä nukkumaan, että jaksaa lähteä aamulla "sorvin ääreen", ennen kuin vouti tulee ja vie pelit ja vehkeet.
Sulla olla vihreet silimät ja suht pitkä, ruskea letti?en osaa kyllä yhtään sanoa
Siniset silimät, lyhyet hiukset ehkä, vaaleat, pituutta vois olla 167cmMun mielikuva on pitkät tummat hiukset, pituutta 150-160cm ja isot tissit
Sen enempään kuvitteluun en oo kyennyt, keskityn ollennaiseen.
Sama kysymys sinne!
Ei kai vouti nyt ihan sentään tule, mutta firman puolesta satelee noita ulosottopapereita ja perintäjuttuja itellekin. Mutta onneksi perjantaina saan tuohon helpotusta, kun saatiin myytyä vähän exän kanssa tätä yhteistä materiaa.Ilkee vouti olis kyllä
Hyviä unia :kiss:
Aika lähelle! Vihreistä kierosilmistä oli jo kuva Ylipitkä irokeesi, ruskeaksi värjätty. 165cm pituutta.Siniset silimät, lyhyet hiukset ehkä, vaaleat, pituutta vois olla 167cm
Ah, se oli sun kuva, mä jo unohinAika lähelle! Vihreisä kierosilmistä oli jo kuva Ylipitkä irokeesi, ruskeaksi värjätty. 165cm pituutta.
Tummat silmät, ruskea tukka... kuten laulussakin lauletaanSulla olla vihreet silimät ja suht pitkä, ruskea letti?
Kurjaa. Toivottavasti asiat järjestyyEi kai vouti nyt ihan sentään tule, mutta firman puolesta satelee noita ulosottopapereita ja perintäjuttuja itellekin. Mutta onneksi perjantaina saan tuohon helpotusta, kun saatiin myytyä vähän exän kanssa tätä yhteistä materiaa.
Sekä ettäTummat silmät, ruskea tukka... kuten laulussakin lauletaan
Riippuen valosta onko nuo millaiset ruskeat milloinkin.
Melko pitkä olen, 178cm
Aika hyvin arvattu
Vai tarkoititko hiusten pituutta vai mun
AikalaillaOikeastaan minakin tulin uteliaaksi...
Kuinka paljon kuvani vastasi mielikuvaa?
Mä en osaa yhtään kuvitella näköjä nikkien taakse.Oikeastaan minakin tulin uteliaaksi...
Kuinka paljon kuvani vastasi mielikuvaa?