No älähän ny Ikävä :hug:Mitäs meiän filmitähti? :hug:
No älähän ny Ikävä :hug:Mitäs meiän filmitähti? :hug:
Minkä laulun siellä lauloit?No älähän ny Ikävä :hug:
Jos on saanut lapsen 20-vuotiaana, niin onko tuo nyt joku ihme. Onhan täälläkin rutkasti tuon ikäisiä äitejä. Mitä tuota kritisoimaan?aloittanut, ei voi muuta sanoa.
Heh, joo, niin varmaan. Ei syy ainakaan voi olla se, ettei kysessä ollut niin kummoinen esitys, että sitä kannattaisi eetteriin tunkea?:wave: Kylhän mie siellä lauloin, mutta ei sitä näytetty Veikkaisin että kyseessä teostolliset asiat...
Heh, joo, niin varmaan. Ei syy ainakaan voi olla se, ettei kysessä ollut niin kummoinen esitys, että sitä kannattaisi eetteriin tunkea?
Extremen More than WordsMinkä laulun siellä lauloit?
Voihan se toki olla niinkinHeh, joo, niin varmaan. Ei syy ainakaan voi olla se, ettei kysessä ollut niin kummoinen esitys, että sitä kannattaisi eetteriin tunkea?
Wau, hieno valinta!Extremen More than Words
olipa iha kaameita kommentteja. En varmaan nuku enää koskaan....Alkuperäinen kirjoittaja hääohjelma fani;27841168:pitkä keskustelu tästä aiheesta..
Mennyt aika mahottomaksi ihmisten kommentit..
En katsonut jaksoa, mutta ihanan kuvan teistä sai ohjelman tekstistä ja tämän palstankin kommenteista. Ihanalta parilta vaikutatte Tuhannesti onnea teille ja hyvää jatkoa...kiittämään positiivisesta palautteesta niitä keltä sitä on tullut, KIITOS. kävin myös vauvan palstalla mutta siellä ei taideta uskoa että se todella olen minä eli maanantain jakson morsian no todettava vain että uskokoon ken tahtoo.
Lapseni on kahdesta aikasemmasta suhteesta. kolme vanhinta ekalle aviomiehelle ja nuorin suhteesta ennen Raunoa.
Niile jotka epäilevät liiton kestämistä joudun tuottamaan pettymyksen, hyvin pien tulee ensimmäinen hääpäivämme ja olemme edelleen hyvin onnellisia ja vauvakin syntyy pian...
Joskus elämä heittelee ja liitot ei kestä, niin on minulle valitettavasti käynyt aijemmin...toivottavasti kaikilla jotka asiaa spekuloi on onnelliset ja kestävät liitot tädellisen elämän kera, sehän on vain hienoa.
Nyt toivon että liittoni kestää ja saan pötkähtää viimeisen kerran hautaan tämän miehen viereen vanhana mummelina...kukaan ei pysty sanoa oman liittonsa eikä minun liittoni kestävyydestä sen enempää kun kukaan ei meistä kristallipalloa omista, täytyy vain toivoa meille kaikille rakastuneille pitkä elämän kestävä liitto <3 kiitos ja kaikkea hyvää kaikille
Pitääpä katsoa...niin sen vielä näkee yle areenasta.