Ai lav juu tuu :kiss:Mii lav :heart:
Ai lav juu tuu :kiss:Mii lav :heart:
just noin käy kirahville jos se mollaaminen ei lopu
uuh.. *ojentaa omaa ruoskaa* :xmas:just noin käy kirahville jos se mollaaminen ei lopu
syytä muidenkin varoa
Mielenosoitus! Mielenosoitus! Kuvia, me vaadimme kuvia!Mä haluaisin nähä Pk:n ja Kk:n kuvat! NIH!
Unohtamatta päätöntä!Mielenosoitus! Mielenosoitus! Kuvia, me vaadimme kuvia!
mä kömmin ihan just,saa sitten tulla lusikkaan jos tykkääno niinhän se oli puhe
teretulemast
Pah!Mun ei pitäny pistää palstalle kuvaa pärstäsräni, mutta saitte ylipuhuttua...
Tässä pieni vilautus:
Aijaa.com - 10928088
Lempea ilmeMun ei pitäny pistää palstalle kuvaa pärstäsräni, mutta saitte ylipuhuttua...
Tässä pieni vilautus:
Aijaa.com - 10928088
oot käsittänyt nyt jotenkin väärinpäinmä kömmin ihan just,saa sitten tulla lusikkaan jos tykkää
Sori, ei tipu.Mä haluaisin nähä Pk:n ja Kk:n kuvat! NIH!
Mä en osaa olla lusikassa. Tai hetken, mut sitte ahistaa. En tiiä mikä. Mut jos siinä on muuta aktiviteettia, nii asia erioot käsittänyt nyt jotenkin väärinpäin
mä otan sut lusikkaan
ota vaan:kiss:oot käsittänyt nyt jotenkin väärinpäin
mä otan sut lusikkaan
En oo tipu Vitsivitsi!Sori, ei tipu.
AktiivilusikkaMä en osaa olla lusikassa. Tai hetken, mut sitte ahistaa. En tiiä mikä. Mut jos siinä on muuta aktiviteettia, nii asia eri
mä osaan ja tykkään:heart:Mä en osaa olla lusikassa. Tai hetken, mut sitte ahistaa. En tiiä mikä. Mut jos siinä on muuta aktiviteettia, nii asia eri
no kuumahan siinä tuppaa tulemaanMä en osaa olla lusikassa. Tai hetken, mut sitte ahistaa. En tiiä mikä. Mut jos siinä on muuta aktiviteettia, nii asia eri
:kieh:Mun ei pitäny pistää palstalle kuvaa pärstästäni, mutta saitte ylipuhuttua...
Tässä pieni vilautus:
Aijaa.com - 10928088
Juu, tykkään sen hetken ajan ja sitte oma tila Makkarissa tarttee olla +16 astetta. Mies valitti eilen nukkumaan mennessä, et makkarissa oli +13 Sopivaa mulle :vampire:mä osaan ja tykkään:heart:
Uuh ihanan pitkä kaula sinulla, uuh.. aito kotimainen nainen uuh. kuten minäkin olen kotimainen mies!
taidan olla lempeän yksinkertainen kun räkätän täällä keskenäni....