Ehkä sitten harmaata silmissäEi koskaan ollu sinistä. Tai kukaan koskaa sanonu siniseksi.
Ehkä sitten harmaata silmissäEi koskaan ollu sinistä. Tai kukaan koskaa sanonu siniseksi.
mäkin haluun semmosta urheilua....:saint:Kuule justiin semmosta urheilua, mitä vihjailet.
Tuo on kyllä mukavaa vaihtelua noiden lumityöhikoiluiden jälkeenmäkin haluun semmosta urheilua....:saint:
urheilu onkin terveellistä ja mukavaa toimintaamäkin haluun semmosta urheilua....:saint:
Puhuit viisaita Ruutis.urheilu onkin terveellistä ja mukavaa toimintaa
Ja minä. Mennäänkö iltalenkille? :xmas:mäkin haluun semmosta urheilua....:saint:
Ihanat simmukat!Katsokaa ja ihailkaa mun silmiä jotka näyttää hyvin kieroilta, kun yritin katsoa naaman edessä olevaa kameraa Mullakin on näköjään rinkulat silmien ympärillä, onks kaikilla semmoset?
Aijaa.com - 11573432
Mää tahdon nähdä!Ihanat simmukat!
Itse loysin vain kertakaikkisen kierosilmaisen irvistyskuvan, joss silmien vari melkein nakyy
Katsokaa ja ihailkaa mun silmiä jotka näyttää hyvin kieroilta, kun yritin katsoa naaman edessä olevaa kameraa Mullakin on näköjään rinkulat silmien ympärillä, onks kaikilla semmoset?
noihin olis ihana hukkua :heart:
Se joka pervoja juttelee, sitä ruutiksella silmään?noihin olis ihana hukkua :heart:
Siiiiiiilmä vasen tässä katsoo silmää oikeaa, hieman soikea...
*ettii eitykkää-nappulaa*Se joka pervoja juttelee, sitä ruutiksella silmään?
Minakin kuvasin ihan itse ja ihan teita varten!Mää tahdon nähdä!
Minä oonkin niin tunnollinen ketjulainen että kuvasin itseäni teitä varten :saint:
mullakin on muuten joku kierosilmäkuva tallessa....
Ei ole kaikilla. Ihanat simmut sulla :heart:Katsokaa ja ihailkaa mun silmiä jotka näyttää hyvin kieroilta, kun yritin katsoa naaman edessä olevaa kameraa Mullakin on näköjään rinkulat silmien ympärillä, onks kaikilla semmoset?
Toimii! Ainakin jotenkin...Siiiiiiilmä vasen tässä katsoo silmää oikeaa, hieman soikea...
Hieno silmä!
Mun silmät toimii taas kun löysin rillit. Ne oli yli kuukauden hukassa, ihana istua koneella tai lukee kirjaa kun ei tarvii siristellä!Toimii! Ainakin jotenkin...
Sinulla on kauniit silmat kauniissa kasvoissa!Ei ole kaikilla. Ihanat simmut sulla :heart:
Itelläni on vaan pienet ja vinot, joskus kissan silimiksi sanottu...