aatamin asussa mäkin olen tottunut nukkumaan, lusikka olis kivoin
lusikka ON kivoin
aatamin asussa mäkin olen tottunut nukkumaan, lusikka olis kivoin
mä tiiän yhtä ja toista kemiasta, voit kysyy jos tulee tiukkapaikkaJostain... Onneks sen saa takas ajoon sit maanantaina ja perjantai on vapaa.. Huomen on vaan noi kaks mut sitäki tärkeempiä ku ne alkaa...
Minä muistan kun jätin kaksi viikkoisen papan kanssa kotiin ja käytiin lähikaupassa. Aikaa meni 20min, josta vartin vauva oli huutanut meni reilusti aikaa seuraavaan kertaan, meillä pappa asuu samassa talossa niin hauska katsella välien muodostumista. 1vnä kun V aamuisin heräsi, sw huusi ekana pinniksessä äitii ja sitten pappaaHei vain hei!
Me palauduttiin juuri kotia, käytiin miehenpuolikkaan kanssakaupungissa asioilla ja pikkupuolikas oli sen aikaa isomummolla hoidossa. Ihanaa kun se on jo niin "iso" ja reipas poika että hyvillä mielin voi jättää ja hyvin oli mennyt Ja ihanaa kun on isovanhemmat suht lähellä, ja sen verran hyväkuntonen mummu että jaksaa jälkikasvua hoitaa
Olihan sulla viime yönä yöppi päällä...olihan:O? muuten pahoin pelkään et käsi kävi....jossainmä tulen myös, eihän ole pakko laittaa yöpiä?
"Elintarvike"kemiasta?mä tiiän yhtä ja toista kemiasta, voit kysyy jos tulee tiukkapaikka
sori, en ole nukkunut yöpissä sen jälkeen kun pääsin reserviinOlihan sulla viime yönä yöppi päällä...olihan:O? muuten pahoin pelkään et käsi kävi....jossain
:ashamed: teillä ei taidakkaan olla "henkilö"kemiaa opinto-ohjelmassa"Elintarvike"kemiasta?
Ounou:xmas: Jos siellä yhteispedissä ei muita miehiä ollu ku sinä niin....:ashamed:sori, en ole nukkunut yöpissä sen jälkeen kun pääsin reserviin
siitä on kohta 26 vuotta
no perskuta, nyt mä käsitän miksi mä heräsin yöllä teltastaOunou:xmas: Jos siellä yhteispedissä ei muita miehiä ollu ku sinä niin....:ashamed:
Taisit uneksua manuaalivaihteisella autolla ajamisesta...Olihan sulla viime yönä yöppi päällä...olihan:O? muuten pahoin pelkään et käsi kävi....jossain
soriiiii:saint: mutta mitäs änkesit kääntyilee,oma vikasno perskuta, nyt mä käsitän miksi mä heräsin yöllä teltasta
senkin rontti :heart:
tai sitten kaulimen käytöstä....mene ja tiedäTaisit uneksua manuaalivaihteisella autolla ajamisesta...
unessa tullee tehtyä kaikenlaista, minkäpä sille mahtaasoriiiii:saint: mutta mitäs änkesit kääntyilee,oma vikas
Syo rusinoita ja parsakaalia. Siis hemppaan.Minä muistan kun jätin kaksi viikkoisen papan kanssa kotiin ja käytiin lähikaupassa. Aikaa meni 20min, josta vartin vauva oli huutanut meni reilusti aikaa seuraavaan kertaan, meillä pappa asuu samassa talossa niin hauska katsella välien muodostumista. 1vnä kun V aamuisin heräsi, sw huusi ekana pinniksessä äitii ja sitten pappaa
Mikähän olisi tehokkain rautavalmiste, litkuja en saa alas. Hb oli eilen 103 ja huomenna vielä vähempi..
Migreenikohtausta odottelen sängyn pohjalla tässä, auraoireet (toinen kerta) tuli jo kun en nähnyt näyttöä lukea..
niinhän se on. Nyt otan taas pikkutirsat muuten sammun alta aikayksikön,sellaset 20min noin.unessa tullee tehtyä kaikenlaista, minkäpä sille mahtaa
Meillä on kans näi. Minimii asus mummulassa, jos sais valitaHei vain hei!
Me palauduttiin juuri kotia, käytiin miehenpuolikkaan kanssakaupungissa asioilla ja pikkupuolikas oli sen aikaa isomummolla hoidossa. Ihanaa kun se on jo niin "iso" ja reipas poika että hyvillä mielin voi jättää ja hyvin oli mennyt Ja ihanaa kun on isovanhemmat suht lähellä, ja sen verran hyväkuntonen mummu että jaksaa jälkikasvua hoitaa
Jotenkin voin kuvitella miksi sitä sarjaa naiset seuraa, Lincoln Burrows...Meillä on kans näi. Minimii asus mummulassa, jos sais valita
Juu, Prison Break :heart:
Väärin meniJotenkin voin kuvitella miksi sitä sarjaa naiset seuraa, Lincoln Burrows...
Ei toimi. En tykkää sarjasta. Enkä Ozista, enkä Dexteristä...mies taas pitää ko.sarjoista. Tosin ei Paosta siltikään, kuulemma meni maku eka kauden jälkeen.Jotenkin voin kuvitella miksi sitä sarjaa naiset seuraa, Lincoln Burrows...
Elikkä sullakin se tummatukkainen pahismuija, joka tuli sinne panamaanVäärin meni
oli se mullekkin yks houkuttava tekijäElikkä sullakin se tummatukkainen pahismuija, joka tuli sinne panemaan
Sopivan ilkeä nainenoli se mullekkin yks houkuttava tekijä