Miksi mua pidetään kookkaana/pulskana jne?! Alkaa itsetunto laskea:(

• Viestiketjun aloittaja "Cassandra"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Cassandra";27844599]Mun rinnat ovat D-E kuppia ja kasvot luonnostaan pyöreät. Voiko siis oikeasti olla tuosta kiinni?[/QUOTE]

Kyllä.
Mun mielestä isot rinnat tekee normaalipainoisesta pulskan näköisen.
Jos on erityisen hoikka niin ei ehkä sitten.

Jos tähän yhdistää pyöreät kasvot ja posket ni siinä se on.

Lapsillakin on usein pyöreät posket vaik olisivat kuin hoikkia ja kasvokuvan perusteella saattaa luulla pyöreämmäksi.

pailakka
[QUOTE="Cassandra";27844599]Mun rinnat ovat D-E kuppia ja kasvot luonnostaan pyöreät. Voiko siis oikeasti olla tuosta kiinni?[/QUOTE]
Voi. Pienensin ylisuuret rintani ja ihmiset luulevat minun pudottaneen 20 kiloa painoa.

tuttua
Käykö sinulle aloittaja sitten koskaan myös niin päin, että pukeutuessasi tyköisuviin vaatteisiin. Esim tiukahkot housut ja toppi-paita (v-kauluksella), niin saat kuunnella jokaiselta tutulta päivittelyä, että kylläpäs olet laihtunut!?

"Vieras"
Ilmeisesti sua ystävät on muodottomia laiheliineja jotka eivät saa mm. ihailevia katseita samaan tapaan kuin sinä muotoinesi. Jätä niiden lautojen ja perseettömien kommentit omaan arvoonsa. Sun kokoinen "pulska" = muodokas ja täyteläinen. Solakan ja kuihtuneen vastakohta.

tuttua
[QUOTE="tttt";27844676]Mulla itselläni on 75E. Ja minusta ei ole.[/QUOTE]

Sinulla on sitten vääristynyt kuva rintojesi koosta. Tuttua myös minulle. Nyt kun imetyksen myötä jouduin hankkimaan koon 70G rintsikat, olen vasta tajunnut mitkä valtavat utareet minulla tuossa edessä on. Olo ei edes tunnut enää naiselliselta, vaan olen kirjaimellisesti ihan pystyyn nostetun lypsylehmän näköinen...

"tttt"
Sinulla on sitten vääristynyt kuva rintojesi koosta. Tuttua myös minulle. Nyt kun imetyksen myötä jouduin hankkimaan koon 70G rintsikat, olen vasta tajunnut mitkä valtavat utareet minulla tuossa edessä on. Olo ei edes tunnut enää naiselliselta, vaan olen kirjaimellisesti ihan pystyyn nostetun lypsylehmän näköinen...
Voi olla. Jotkut sanoo näitä isoiksi. Itse miellän jotkut K-kupit isoiksi.

"Cassandra"
Vaikka urheilen paljon ja vartalo on tosi jämäkkä, niin kasvokuvan perusteella voisi tosiaan joku varmaan veikatakin mut pulleaksi.
Toisaalta en mä nyt mikään läski ole naamastakaan.
Ja se että joku arvioi minut kasvojen ja rintojen perusteella 46 kokoiseksi 38 koon sijaan niin outoa.

"Cassandra"
Käykö sinulle aloittaja sitten koskaan myös niin päin, että pukeutuessasi tyköisuviin vaatteisiin. Esim tiukahkot housut ja toppi-paita (v-kauluksella), niin saat kuunnella jokaiselta tutulta päivittelyä, että kylläpäs olet laihtunut!?
Mulle sanotaan tosi usein, että oon laihtunut. Mä en tiedä olisko sitten sitä, että kasvojen ja rintojen (ehkä on leveät hartiatkin) mua pidetään pulleana, mutta kun joku katsoo esim. vyötäröä niin huomaa, että olenkin ihan hoikahko? Sitten ajattelee, että olen laihtunut.

"tttt"
[QUOTE="Cassandra";27844734]Vaikka urheilen paljon ja vartalo on tosi jämäkkä, niin kasvokuvan perusteella voisi tosiaan joku varmaan veikatakin mut pulleaksi.
Toisaalta en mä nyt mikään läski ole naamastakaan.
Ja se että joku arvioi minut kasvojen ja rintojen perusteella 46 kokoiseksi 38 koon sijaan niin outoa.[/QUOTE]

Toisaalta, jotkut ei vaan osaa arvioida vaatekokoja mitenkään päin.
Jospa ei arvioi sinua isoksi, vaan vaatteet liian pieneksi tms.

........................
Kyllä ne munkin mielestä on ne isot rinnat, mitkä saa tosi hoikankin naisen näyttämään pulskalta, ainakin vaatteet päällä. Jotenkin ne rinnat "peittää" esim. sen hoikan uuman, ylävartalosta tulee raskaan näköinen jne. Ehkä osa noista saamistasi kommenteista liittyykin juuri siihen, että ihmiset ajattelevat, ettei isot rinnat millään mahdu mihinkään pienen kokoiseen takkiin tms., vaan pitää olla reilua mitoitusta.

"fani"
Näyttäähän Hanna-Maria Seppäläkin isolta naiselta vaatteet päällä? Hän on pitkät (varmaan 175cm) ja todella harteikas+ paksut kädet. Eli neulepaita päällä näyttää jollain tapaa tosi kookkaalta?

"Cassandra"
Ainiin äitini (joka on harvinaisen suorapuheinen) veikkasi mun painokseni 80kg, kun kysyin. Eikä uskonut kirveelläkään painoani.
Sitten kun käytiin uimahallissa puntarilla uskoi.

....
Mutta oikeasti isoa ja läskiä ei kukaan sano isoksi tai läskiksi. Nimittäin yli 100kg elipainoiselle (minulle) ei ole kukaan ikinä sanonut, että olisin iso, läski tms.
Kukaan ei koskaan puhu mistään painoon, ruokaan jne liittyvästä mun aikana.

"helli"
Annas kun arvaan: Kaikki sanojat ovat naisia?
Todennäköisesti kateellisia. Onnistut olemaan, hoikka, sporttinen, muodokas ja naisellinen yhtä aikaa.
Kyllä muakin vituttaa.

"Cassandra"
Sanojat ovat naisia. Tätä selittäisin kyllä enemmän sillä, ettei miehet naisten koko kommentoi missään kahvipöydässä ja työpaikkani on naisvaltainen. Miehillä ei varmaan ole hajuakaan naisten vaatekoosta, eikä aihe kiinnosta miehä sen kummemmin.

isokki
Sekoileeko palsta viestien päivämäärissä vai postaako ap taas saman aiheen?

Oon lukenu ihan saman aloituksen ennenkin anopin tuomine liian isoine tuulipukuineen. Jäi mieleen kun ite oon saman kokoinen ja minuakin pidetty isona.

"Heh"
[QUOTE="vieras";27844666]Kyllä kuule ne on, mikäli toinen mitta on 70 - 75. Mikäli ympärysmitta on lähempänä 90, niin sitten eivät ole isot. :)[/QUOTE]

Sittenhän ne vasta isommat on kun ympärysmitta isompi, on rintaakin enemmän. Tiedän yhenkin naisen jolla F75, ne rinnat ei näytä isoilta sen kropassa kylläkään. Mulla taas on H 90 ja aivan jumalaiset pallot :D

Pyöreät kasvot ja isot rinnat saavat näyttämään isommalta, kuin onkaan. Vielä jos on luustoltaan "kookas" niin näyttää ihan varmasti todellisuutta painavemmalta.

Toisaalta vaikka ap olisi 10kg painavampi oikeastikin, niin en silti puhuisi vielä mistään isosta naisesta.

kokoa 34
Olen pyöreä kasvoinen, iso rintainen ja lisäksi vielä suhteellisen harteikas. Kun mene vaateliikkeeseen ja pyydän myyjältä kokoa 34, niin minua katsotaan säälivästi ja tarjotaan kokoa 38. En jaksa enää myyjien mieliksi sovitella niitä 38 - 40 kokoja, joten jatkan sen oman kokoni (34) pyytämistä. Myyjien naama on aina yllättynyt, kun sitten marssin sovituskopista sopivan kokoinen vaate päällä. :) Ei tarvitse olla kun hiemankin löysempi paita, niin pyöreät kasvot, leveät hartiat ja isot rinnat saavat minut näyttämään paria kokoa isommalta.
OT, mutta jos oot isorintainen ja vielä harteikas, niin miten ihmeessä muka mahdut koon 34 vaatteisiin? Siis ehkä hameisiin? Vai ihan yläosiinkokin? Ootko tosi lyhyt?

Vaikea uskoa, kun itse oon siro, hoikka, pienirintainen ja kapeaharteinen, ja käytän sitä kokoa 34...

OT, mutta jos oot isorintainen ja vielä harteikas, niin miten ihmeessä muka mahdut koon 34 vaatteisiin? Siis ehkä hameisiin? Vai ihan yläosiinkokin? Ootko tosi lyhyt?

Vaikea uskoa, kun itse oon siro, hoikka, pienirintainen ja kapeaharteinen, ja käytän sitä kokoa 34...
Tämä voi riippua varmaan vaatemerkistä. Mä olen ostanut Lindexiltä ja Kappahlista 38 koon rytkyjä, sporttitakeissa menee kevyesti 38, mutta esim. Zarasta ostan 44 ja XL.

kokoa 34
Tämä voi riippua varmaan vaatemerkistä. Mä olen ostanut Lindexiltä ja Kappahlista 38 koon rytkyjä, sporttitakeissa menee kevyesti 38, mutta esim. Zarasta ostan 44 ja XL.
Silti vaikea uskoa, että isorintainen ja harteikas nainen mahtuisi minkään mallin kokoon 34. Ellei sit tietty ole jotenkin erityisen lyhyt ja sen takia näytä leveämmältä kuin onkaan.

Tai sit on vääristynyt kuva omasta vartalosta?

Yhteistyössä