rautanaulat pistorasiaan taitaa olla niitä ainoita keinoja millä tässä edes hetkeks villiintyy.
ei kannata, saat ikuisen rasistinleiman.Uskaltaako tuosta yläpuolella olevasta tykätä
No sitten olen olevinani tykkäämättäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27842091:ei kannata, saat ikuisen rasistinleiman.
ok :ashamed: eli mulla on sitten ihan eri käsitys kalliista..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27843281:mä en ole sen kelkan kyydissä ollukkaan, mun mielestä kuulostaa kalliilta. :O
Kalleus on suhteellinen käsiteok :ashamed: eli mulla on sitten ihan eri käsitys kalliista..
nuo on pelkoa siitä ettei asiat menekkään niinkun pitäis.Kertokaa muuten miksi ihminen murehtii ja stressaa?
vähän on järki karannu lapasesta. :OEli mulla siis on erilainen käsitys. Ostin aikanaan kun likka oli joku 14v hänelle pellavacaprit jotka maksoivat 150e. Silloin kirpaisi. Ja juu, en juuri osta tuon hintaisia kun ne on mielestäni jo kalliimman puoleisia mutta tuo 40e on mielestäni alempaa keskitasoa lasten housuissa.
Niin kuin mä sanoin...mulla on erilainen käsitys kalliista :ashamed: mun 12v pojalla on samasta liikkeestä hankittuja paitoja...T-paidat maksoivat noin 60e/kpl...meillä tosiaan on laidasta laitaan. On mun tekemiä H&M vaatetta ja sitten noita ja kaikkea siltä väliltä. Mistä se sitten mahtaa johtua, että mä nään tuon 40e niin pienenä summana?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27843515:vähän on järki karannu lapasesta. :O
ei pahalla kuitenkaan..
pitäis olla ihan hiljaa vaan, ei ne omatkaan ostokset ole ihan niin järkeviä. en tosin puhu vaatteista. :ashamed:Niin kuin mä sanoin...mulla on erilainen käsitys kalliista :ashamed: mun 12v pojalla on samasta liikkeestä hankittuja paitoja...T-paidat maksoivat noin 60e/kpl...meillä tosiaan on laidasta laitaan. On mun tekemiä H&M vaatetta ja sitten noita ja kaikkea siltä väliltä. Mistä se sitten mahtaa johtua, että mä nään tuon 40e niin pienenä summana?
Erittäin hyvin muotoiltu sekä lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu. Näinhän se taitaa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27843503:nuo on pelkoa siitä ettei asiat menekkään niinkun pitäis.
sama täällä, mullakin tulee tehtyä sellasia hankintoja joista ei ilikiä juuri huudellaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27843547:pitäis olla ihan hiljaa vaan, ei ne omatkaan ostokset ole ihan niin järkeviä. en tosin puhu vaatteista. :ashamed:
:hug: ei se haittaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27843547:pitäis olla ihan hiljaa vaan, ei ne omatkaan ostokset ole ihan niin järkeviä. en tosin puhu vaatteista. :ashamed: