No onko Hesari nyt hieno?

• Viestiketjun aloittaja "Morrison"
  • Ensimmäinen viesti
"Rita"
Tosi kätevä mielestäni! Nyt mahtuu koko perhe samaan aamupalapöytään niin että voidaan sekä minä että mies lukea Hesaria samaan aikaan. Sohvallakin kätevämpi lukea, kuin myös autossa.

"Mitä"
Ihan ok, täytyy vain vähän totutella. Se iso malli olikin tosi hankala. Mulle hesari on tullut 90-luvun alusta, vaikka en Helsingissä asukkaan. Paikallislehdet, ne nyt on niin noloja.

__
[QUOTE="vieras";27839461]Mä lopetin Pravdan tilaamisen 90-luvulla. Ei vaan enää pystynyt lukemaan sitä kaikkea paskaa.[/QUOTE]

Aika jännä, kun silti jaksat itse suoltaa p..kaa päivästä toiseen. Kenen luulet jaksavan sitä kuunnella? Tai lukea, jos ajatellaan palstakirjoitteluasi?

Kilpinen Mauri
[QUOTE="vieras";27839517]Ajattelit sitten olla viimeinen Hyysärin tilaaja. Levikki menee sellaista persmäkeä ettei Hesaria kannatta kohta enää tehdä.[/QUOTE]

No kerro se parempi valtakunnallinen lehti. Hesari on valtakunnallinen vaikka ei nimi siihen viitaa. Itsekin kuolaat sen perään ja tilaisuuden tullen sitä selaat. Olen surkea noiden kommenttiesi kanssa. Ja mikähän on se viimeinen lehti joka lopettaa?

Yhteistyössä