Teillä on varmasti syynne miksi noin :hug::hug:
Mieti miksi lapset on minulla eron jälkeen, eivät enään edes juttele äitistään kun näkevät vain jokatoinenviikonloppu.
:hug::headwall:
Samperi näitä kipuja Joku kumma patti, joka aiheuttaa kivun lonkasta alaspäin. Eipä tarvi sitte lempiäkään.
huomenta :kiss:huomenta :wave:
steamin puolella ollut aleja peleissä aika paljon viime aikoina, muistaakseni simsitkin.Tarttis kai ostaa Sims 3 täyttä elämää
:kiss:huomenta :kiss:
eiks se ole hyvä että on töitä?Huomenta... Töitä, töitä, töitä
huomenta :hug:Huomenta... Töitä, töitä, töitä
wau, on sulla omatoimiset koulukkaat kun ne osaa lähteä omin nokkineen ilman että äiskä pukee ja syöttää aamupalanKahvii kahvii..*yrittää herätä* puoliks nukkumassa vielä..
Ei ne kaikki ole, puol seiskasta ollu hereillä ja autellut kaks nuorinta kouluun ja päiväkotiin. Kaks vanhinta on omatoimisia kyllä mut vätystää vielä..kahvii vaan lisää. Toisaalta vois mennä sänkyynkin mutta sitte rytmi kärsii.wau, on sulla omatoimiset koulukkaat kun ne osaa lähteä omin nokkineen ilman että äiskä pukee ja syöttää aamupalan
Originista ostan tai sen kautta tai jotainsteamin puolella ollut aleja peleissä aika paljon viime aikoina, muistaakseni simsitkin.
no minä jo aattelin että ompa vain...Ei ne kaikki ole, puol seiskasta ollu hereillä ja autellut kaks nuorinta kouluun ja päiväkotiin. Kaks vanhinta on omatoimisia kyllä mut vätystää vielä..kahvii vaan lisää. Toisaalta vois mennä sänkyynkin mutta sitte rytmi kärsii.
Sekin tietty voi vaikuttaa kun nukahdin yöllä vasta siinä kolmen aikoihin. Rytmi vielä sekaisin..jospa se tästä kun juo sen pari ämpärillistä kahviano minä jo aattelin että ompa vain...
mut herääminen sulla kestää sitte kiitettävän kauan :heart:
oisit tullu sinne morriskan siskonpetiin, siellä nukuttiin kuin karhut talvipesässäänSekin tietty voi vaikuttaa kun nukahdin yöllä vasta siinä kolmen aikoihin. Rytmi vielä sekaisin..jospa se tästä kun juo sen pari sinkkiämpärillistä kahvia
=)Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27836974:Ja huomenta täältäkin päästä