Aries 78
Aika raskaita asioita liikkuu ketjulaisten mielissä.. Ei nuot parisuhteen ole koskaan helppoja.
Mies tuo ainoastaa rahallista tukea, tienaa todella hyvin ja maksaa laskut. Mä hoidan kaiken muun.Mä miettisin että huomaisko lasten hoitamisen kannalta eroa asuuko miehen kanssa vai ei. Jos sulla on vastuu nyt lapsista yksin, niin sitten ei varmaan kannata jäädä edes lasten takia.
Mutta mistäs mää mitään tietäisin.. :ashamed:
surullista onneksi lapsilla on sut:hug:
Mieti miksi lapset on minulla eron jälkeen, eivät enään edes juttele äitistään kun näkevät vain jokatoinenviikonloppu.
Sitten ei pitäisi tulla ongelmia.tuo on sanonut et jos ero tulee, hän lähtee kotimaahansa eikä takas tule. Lapset jäisivät kokonaan mulle.
Children are like rubber balls, they bounce back.Sitten ei pitäisi tulla ongelmia.
Eri asia toki miten lapset loppujen lopuksi asiaan suhtautuisivat.
Ei ne välttämättä aina ole. Tietysti poikkeuksiakin löytyy.Aika raskaita asioita liikkuu ketjulaisten mielissä.. Ei nuot parisuhteen ole koskaan helppoja.
Elama on valilla aika raskasta, mutta ei sen tarvitse olla tylsaaAika raskaita asioita liikkuu ketjulaisten mielissä.. Ei nuot parisuhteen ole koskaan helppoja.
Tuo on kyllä ihan totta.Children are like rubber balls, they bounce back.
Minusta pienempi paha on antaa lasten kasvaa niin, etta eivat opi toimimattoman ja epatasa-arvoisen suhteen olevan oikein, "normaalia".
Järki sanoo kyllä että lähteä pitäis..oon ajatellu et sitten kunnuorinkin menee kouluun mut turha tätä varmaan olis pitkittääkään..Tytar Nro 1 analysoi tiannetta tassa erittain teravasti: olisi ollut helpompaa, jos olisimme eronneet silloin, kuin exa oli sairaampi ja karttyisempi, nyt han ehti huomata, mita oli menettamassa ja on ollut mukava lapsille ja yrittanyt ostaa heidan kiintymystaan eri tavoilla. Ja vaikka Tytar Nro 1 nakee koko systeemin, han tietenkin kaipaa isaansa, joka ei koskaan aiemmin ole ollut lasna lapsilleen.
Jos nyt tekisin jotain toisin, lahtisin rytinalla, lasten kanssa, enka jaisi odottamaan, etta exa on tullut fyysisesti sellaiseen kuntoon, etta ei tarvitse minua.
Nyt sanon ihan omana mielipiteenani: ala pitkita! Hullua kerata lapsen elamaan useampia mullistuksia samaan kohtaan, jos ei ole pakko: koulun alku ja ero.Järki sanoo kyllä että lähteä pitäis..oon ajatellu et sitten kunnuorinkin menee kouluun mut turha tätä varmaan olis pitkittääkään..
Mä näpyttelen kännyllä ni hidasta tää vastaaminen.
Mun mielestä lapset ei saa olla se liima parisuhteessa. Pitääkö lapsien oppia siihen, että voi olla ei tyytyväisessä- parisuhteessa vaan lapsien takia? Entä se ittekunnioitus ja ittensä arvostaminen? Eikö nääki ole arvoja, joita pitäs lapsille opettaa.Sillein jos kuitenkin hyvissä väleissä eikä riitaa ja tappelua, niin lasten vuoksi haluaa sen perheen pitää kasassa.. Mutta ei se hyvä ole jos itseä asia haittaa ja syö pikkuhiljaa enemmän ja enemmän
Silloin taas vanhimmat lapset alkaa olla murrosiän kynnykselläJärki sanoo kyllä että lähteä pitäis..oon ajatellu et sitten kunnuorinkin menee kouluun mut turha tätä varmaan olis pitkittääkään..
Jos tietää että ero on edessä, miksi sitä täytyy pitkittää? Mitä hyötyä siitä on? Ja raha on huono syy jatkaa yhteiseloa (ellei puoliso oo pian kupsahtamassa ja jättämässä suurta perintöä, mutta ei siitä sen enempää). Rahaa saa aina.Järki sanoo kyllä että lähteä pitäis..oon ajatellu et sitten kunnuorinkin menee kouluun mut turha tätä varmaan olis pitkittääkään..
15v ollu tässä :headwall: saa nähä mitä tapahtuu ja koska.Nyt sanon ihan omana mielipiteenani: ala pitkita! Hullua kerata lapsen elamaan useampia mullistuksia samaan kohtaan, jos ei ole pakko: koulun alku ja ero.
Tama on siis minun henk.koht. mielipiteeni.
18 vuotta minulla. Sitten ei enaa.15v ollu tässä :headwall: saa nähä mitä tapahtuu ja koska.
Mun vanhin on jo murrosiässä ja toinenkin kohta.Silloin taas vanhimmat lapset alkaa olla murrosiän kynnyksellä
Mun on vähän paha neuvoa kun itsekin omaa elämää mietiskelee...
Itellä ollut rankka tämä vuosi, huoltajuuskäräjät, perättömiä ls-ilmoituksia(aika rankkojakin) Kaikille tutuille vain sanonut että hyvin menee ja pieni hymy päälle vaikak taustalla voi olla kolmekkin päivää ettei nukkunut silmäystäkään Oneksi kuiten muutama ihmien jonka kanssa voinut asioista jutella.Ei ne välttämättä aina ole. Tietysti poikkeuksiakin löytyy.
Ja lapset tuo aina omat juttunsa mietintöihin.
Minulla vanhin tayttaa kohta 17, nuorin 10. Koskaan ei ole ns. sopiva ika.Mun vanhin on jo murrosiässä ja toinenkin kohta.
:hug:Itellä ollut rankka tämä vuosi, huoltajuuskäräjät, perättömiä ls-ilmoituksia(aika rankkojakin) Kaikille tutuille vain sanonut että hyvin menee ja pieni hymy päälle vaikak taustalla voi olla kolmekkin päivää ettei nukkunut silmäystäkään Oneksi kuiten muutama ihmien jonka kanssa voinut asioista jutella.
:kiss:Itellä ollut rankka tämä vuosi, huoltajuuskäräjät, perättömiä ls-ilmoituksia(aika rankkojakin) Kaikille tutuille vain sanonut että hyvin menee ja pieni hymy päälle vaikak taustalla voi olla kolmekkin päivää ettei nukkunut silmäystäkään Oneksi kuiten palsta jonka kanssa voinut asioista jutella.
Siis en tykännyt noiden juttujen takia vaan siksi kun löytyy kuitenkin joitain ihmisiä joiden kanssa jutella.Itellä ollut rankka tämä vuosi, huoltajuuskäräjät, perättömiä ls-ilmoituksia(aika rankkojakin) Kaikille tutuille vain sanonut että hyvin menee ja pieni hymy päälle vaikak taustalla voi olla kolmekkin päivää ettei nukkunut silmäystäkään Oneksi kuiten muutama ihmien jonka kanssa voinut asioista jutella.
nyt en vaan ole vielä valmis siihen. Joku kerta olen varmasti..sekin hankaloittaa kun ei ole riitoja eikä mitään sellaisia ongelmia.Jos tietää että ero on edessä, miksi sitä täytyy pitkittää? Mitä hyötyä siitä on? Ja raha on huono syy jatkaa yhteiseloa (ellei puoliso oo pian kupsahtamassa ja jättämässä suurta perintöä, mutta ei siitä sen enempää). Rahaa saa aina.
Niinhän he tosiaan ovat. Mutta ehkä vielä helpossa murrosikävaiheessa.Mun vanhin on jo murrosiässä ja toinenkin kohta.