Ehkä Sangria on täällä enemmän :snotty:Höh, miult puuttuu viel useampi ennen ku on 500 täynnä..vähänkö sinnuu on enemmän tyksitty..miul ei oo ikinä mitään järkevää (lue; pervoa) sanottavaa..
Ehkä Sangria on täällä enemmän :snotty:Höh, miult puuttuu viel useampi ennen ku on 500 täynnä..vähänkö sinnuu on enemmän tyksitty..miul ei oo ikinä mitään järkevää (lue; pervoa) sanottavaa..
Mielellään hieman paljastavampi niin ylittyy se 3000 tykkäystäkin hetkessäHyvä idea..
hyvin toimittuEn käyttänyt sitä, liian pistelevä
Mutta pesin vampulla hellästi ja hitaasti
Välejä myöten. Siis isovarpaiden ja sormien :xmas:
sinä oot justiin niin ihana ja kunnollinen, pitäis ottaa oppia :kiss:Höh, miult puuttuu viel useampi ennen ku on 500 täynnä..vähänkö sinnuu on enemmän tyksitty..miul ei oo ikinä mitään järkevää (lue; pervoa) sanottavaa..
Ei kannata, palstalta saa taas lukeaNyt satuhäiden pariin
ehtiny vielä ees alkaan kunnolla kun jo pillitän täällä:'(
Hyvin mahdollistaEhkä Sangria on täällä enemmän :snotty:
Mä käytin sormia. :xmas:En käyttänyt sitä, liian pistelevä
Välejä myöten. Siis varpaiden ja sormien :xmas:
Kyllä mä osaanhyvin toimittu
shhh älä kaikkea paljastaMä käytin sormia. :xmas:
Ja niin miekin sun tekstiä lukiessa. Liian hyvä mielikuvitus mulla..Teidän suohkukertomuksia lueskelee niin joutuu kohta ite kylmään suihkuun.
Vamppu.En käyttänyt sitä, liian pistelevä
Välejä myöten. Siis varpaiden ja sormien :xmas:
Riippuu vähän, mikä kännykkä sulla on ? =)Känny viskas mut just ulos täältä, oliksee joku merkki :snotty:
"valomerkki"Känny viskas mut just ulos täältä, oliksee joku merkki :snotty:
Mitäs täällä. Joillakin alkaa olla "kuumat paikat".Mitäs tänne? :wave:
Onneksi olin pihalla koiran kanssa, niin itsellä ei ole .Mitäs täällä. Joillakin alkaa olla "kuumat paikat".
Samsung galaxy, muuten hyvin toimii mut aina joskus viskasee mut ulos täältä :snotty:Riippuu vähän, mikä kännykkä sulla on ? =)
NäkäjäänMitäs täällä. Joillakin alkaa olla "kuumat paikat".
Tietenkin! Sehan on alypuhelin!Samsung galaxy, muuten hyvin toimii mut aina joskus viskasee mut ulos täältä :snotty:
Onneksi olin pihalla koiran kanssa, niin itsellä ei ole .
Sitten vika on puhelimessa. iPhööni se pitää ollaSamsung galaxy, muuten hyvin toimii mut aina joskus viskasee mut ulos täältä :snotty: