Luovat ihmiset, antakaa vinkkejä!! Miten vuokra-asunnossa voi tuunata kaakelit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras.

Vieras
Joudun muuttamaan vuodeksi vuokra-kämpään ja siellä on alkuperäinen kylpyhuone, kammottavat kaakelit!! Miten onnistuisi tuunaus niin ettei vuokra-isäntä revi pelihousujaan?

Tuon kontaktimuovin sijaan vois käyttää myös seinätarroja. Kirjakaupassa oli kaakelin kokosia neliönmallisia tarroja hienolla kuviolla, joita itse laitoin. Paikat jotka myy netissä noita seinätarroja niin saa ite tilattua omalla kuvalla vaikka seinän kokosen tarran jolla saa kaakelit piiloon ja kestää kosteissakin paikoissa!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27833691:
kaakelimaali on tarkotettu laattojen maalaamiseen ja toimii, vaikka ylempänä muuta väitettiin.

Ei pysy pitemmän päälle! Ja sitten kun se alkaa hilseileen ei auta muu kuin purkaa kaakelit pois,laittaa uudet vesieristeet ja kaakeloida uudestaan.Tuollaisessa lasitetussa pinnassa ei pysy mikään maali,kokemusta on!

Minä tein hauskat koristeet ihan värillisestä kartongista leikkaamalla. Kiinnitin kuviot kontaktimuovilla ja näin ne myös ovat suojassa kosteudelta.

Miks ei voisi kiinnittää sinne tänne sopivasti kivoja, kuviollisia laattoja kaks´puoleisella teipillä. Tai laatan kokoisia peilejä?

Kontaktimuovilla jos remontoi, niin poismuuttaessaan voi tarvittaessa palauttaa tilanteen entiselleen.
Etolasta saa monia kivoja kuoseja, aikoinaan tein opiskelijakämppään sellaisia marmoriraitoja, maksoi 5 euroa :D

Mun profiilissa on keittiön välitila tuunattu tuolla dc-fixillä. Ei nyt mitään ammattilaisen jälkeä, mutta passaa meille. Meilläpäin (Oulun suunnalla) sitä saa ainakin Bauhausista.

Yhteistyössä