O
On vaikeeta on
Vieras
onnistutte luovimaan siinä yhtälössä?
Mulla tilanne siis se, että valmistu ammattiin toukokuussa ja ala on todellakin epäsäännöllisen säännöllistä työajoiltaan.
Eli tiedän kyllä n. 2vk eteenpäin et millon töihin meen, mutta työpäivät voivat olla pitkiä 10-13h.
Ja joskus aloitus ennen aamu 5 ja lopetus joskus sit 2 aikoihin yöllä, ei siis samaan aikaan osu noin.
Lasten isä ei oo kuin joka toinen vkl mukana lasten elämässä, ei hae lapsia koulusta(toinen vielä päiväkodissa kylläkin).
Omat vanhempani asuvat toisella paikkakunnalla, 130km välissä ja auttavat todella paljon nyt
opiskeluaikana, mutta en haluais et ovat täällä koko ajan. Nyt sen ymmärrän, hyväksyn ja olen erittäin
kiitollinenkin kun rahavarat ovat pienet ja ei ole varaa lastenhoitajaan.
Josta siis siihen ainoaan mahdollisuuteen mitä itse keksin eli mun on palkattava lastenhoitaja
niihin iltoihin ja aamuihin ja plaaah.
Siihenhän se palkka meneekin.
Päiväkoti-ikäsen kanssahan viel onnistus, vuorohoidot on mahdollisia, mutta ton ekaluokkalaisen kanssa niin ei
auta muu kuin hommaa hoitaja.
Onko kukaan ottanu au-pairia jostain ulkomailta??
Tai muita ideoita.
Ystäviä on tasan 2 ja en voi/kykene niitä valjastamaan tähän hommaan, eivät halua eivätkä oo tarjoutuneetkaan koskaan...
Pliiiiis, ideoita.
Mulla tilanne siis se, että valmistu ammattiin toukokuussa ja ala on todellakin epäsäännöllisen säännöllistä työajoiltaan.
Eli tiedän kyllä n. 2vk eteenpäin et millon töihin meen, mutta työpäivät voivat olla pitkiä 10-13h.
Ja joskus aloitus ennen aamu 5 ja lopetus joskus sit 2 aikoihin yöllä, ei siis samaan aikaan osu noin.
Lasten isä ei oo kuin joka toinen vkl mukana lasten elämässä, ei hae lapsia koulusta(toinen vielä päiväkodissa kylläkin).
Omat vanhempani asuvat toisella paikkakunnalla, 130km välissä ja auttavat todella paljon nyt
opiskeluaikana, mutta en haluais et ovat täällä koko ajan. Nyt sen ymmärrän, hyväksyn ja olen erittäin
kiitollinenkin kun rahavarat ovat pienet ja ei ole varaa lastenhoitajaan.
Josta siis siihen ainoaan mahdollisuuteen mitä itse keksin eli mun on palkattava lastenhoitaja
niihin iltoihin ja aamuihin ja plaaah.
Siihenhän se palkka meneekin.
Päiväkoti-ikäsen kanssahan viel onnistus, vuorohoidot on mahdollisia, mutta ton ekaluokkalaisen kanssa niin ei
auta muu kuin hommaa hoitaja.
Onko kukaan ottanu au-pairia jostain ulkomailta??
Tai muita ideoita.
Ystäviä on tasan 2 ja en voi/kykene niitä valjastamaan tähän hommaan, eivät halua eivätkä oo tarjoutuneetkaan koskaan...
Pliiiiis, ideoita.