The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Kukkuluuruu :wave: :D!

Joulukuusi on nyt varisteltu olohuoneen lattialle ja runko huitastu köllöttelemään keskelle pihamaata :D...kunnes se siitä jolkottelee avustuksella..jonnekin. Esikoinen jo kävi teroittelemassa puukkoansa, josko iskisi kiinni ja ähräisi, vaan minä /(&%(%¤(%&&% äiti esikoiseni sanoin menin sitten eväämään moisen ilon ja tarjosin ähräämiselleen nuita puukuurissa olevia kalikoita - toi poika on muuten niin yltäpäältä pihkanpaskassa ettei tosikaan |O. Nyt siis paistattelen "maailman paras äiti"- titteliä kantaen :D

Miesväki kävi jo sivakoimassa jonkinlaista lenkkiä, mä jäin etsimään - yllätysyllätys - mystisesti kadonnutta monoa. Nuorin velloksista sai jalkaansa kyllä monot mutta muutaman villasukan avittamina, väärä koko tuskin vaikuttaa hänen liikkumisen riemuunsa. Tiedossa on vielä armotonta kisailua hokkareilla, joten...kurvit kohdalleen :p!

Lettuperkele - ihanaa tätä vuotta sinulle :hug: :kiss:! Koetahan ottaa kaiken työn keskellä myös rennosti ja sitä kaivattua omaa aikaakin, ettei kroppa käy ylikierroksilla. Ja pahoillani olen teidän perhettä kohdanneesta menetyksestä :hug:...aika tekee tehtävänsä ja muistot kantavat tuonnempana surua ja ikävää haalistaen. Ja - kyllä ihan varmasti pärjäät muksusi kanssa sen viiden päivän reissuleskeyden ajan :)! AIka menee niin nopeasti sen ensimmäisen päivän jälkeen, että kun mies palaa, niin saatat pian huudahtaa, että - Nytkö sä jo tulit :D!?!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä