Mä voisin vahtiasit mulla on vielä 8v ja 11v siin myös neljä mukulaa yhteensä siis ja innokkaita vahtijoita ei ole :snotty:
Mä voisin vahtiasit mulla on vielä 8v ja 11v siin myös neljä mukulaa yhteensä siis ja innokkaita vahtijoita ei ole :snotty:
missäs asut?Mä voisin vahtia
heissan :wave::wave:
Pikkukoo tuo on -99 ja ajettu 104000.Mulla on -98 tai -99 ja ajettu jotain 120000
Siinä Hgin kuppeessamissäs asut?
Ihana oot :kiss:
No hitsitSiinä Hgin kuppeessa
Himonsa kullakin :xmas:Hitto oon koukussa noihin taateleihin..koko paketti kohta vedetty napaan :snotty:
:wave:päivää :wave:
Sujuiko hyvin?Jösses, teki hyvää. =)
Vetelin hokkareilla. En oo 7 vuoteen luistimilla ollukaan...
On mul muitakin himoja :xmas:Himonsa kullakin :xmas:
Taitaa olla taito, joka ei ruostu. =)Sujuiko hyvin?
Vai lensitkö takapuolellesi?
Nyt varmaan heräsi puolella palstalaisista pieni uteliaisuusOn mul muitakin himoja :xmas:
Tykkää. =)Eikö kukaan tykkää tästä
törkee suklaa ja jäätelöhimo myös. Tykkään varsinkin niistä puikoistaNyt varmaan heräsi puolella palstalaisista pieni uteliaisuus
Himot laantuu, ko ei ruoki niitä.törkee suklaa ja jäätelöhimo myös. Tykkään varsinkin niistä puikoista
Suklaa hieman ihmetyttää, mutta jätskille löydän monta käyttökohdetta Kesäkuumalla mehujäätätörkee suklaa ja jäätelöhimo myös. Tykkään varsinkin niistä puikoista
Vaikee kuvitella et mun kohalla laantuis, sen verran kovat on himotHimot laantuu, ko ei ruoki niitä.
Ainakin näin syömäherkkujen kanssa.