The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meille oli tulossa Saana tyttö, mutta sitten tulikin pieni sinisilmäinen poju :) Kyllä mie vielä se Saana tytön haluaisin, mutta taitaa vain se karata vuosivuodelta ulottomattomiin..
Kilpisjärven mahtava Saana:)
Saana on kaunis nimi!:heart:

No mistä sitä tietää vaikka Saana sieltä vielä syntyisikin:)

Meillä muuten jäi jutut vähän kesken, pitäs tsättäillä täs joku ilta! Onks mtn uutta?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Aries 78
Kilpisjärven mahtava Saana:)
Saana on kaunis nimi!:heart:

No mistä sitä tietää vaikka Saana sieltä vielä syntyisikin:)

Meillä muuten jäi jutut vähän kesken, pitäs tsättäillä täs joku ilta! Onks mtn uutta?
Ei oikeastaan, hissukseen oltu ja lapsia hoideltu kotosalla :) Se tieten vaatis vakituisen kaverin jos sitä Saanaa haluaisi kokeilla :)
 
mitähän mömmöjä hammaslääkäristä saa raskaana? viimeksi sain panacodit+buranat+abt, mulla on iiso reikä viisurissa ja kohta aika..
pelottaa lähinnä kun buranaa ei saanut ottaa ilmeisesti, että onko sen tilalla mitään yhtä toimivaa :p
 
mitähän mömmöjä hammaslääkäristä saa raskaana? viimeksi sain panacodit+buranat+abt, mulla on iiso reikä viisurissa ja kohta aika..
pelottaa lähinnä kun buranaa ei saanut ottaa ilmeisesti, että onko sen tilalla mitään yhtä toimivaa :p
Kaippa ne hammaslääkärissäkin tietää. En muista yhtään mitä mulle joskus annettiin kun olin raskaana ja viisaudenhammas poistettiin. Tosin ei sit edes tarvinnut ottaa särkylääkettä.

Kokeile googlettaa tuleeko jotain muita.
 
mulla oli viimeksi kaksi tulehtunutta viisuria, ja niitä kyllä Särki lääkärin jälkeenkin. vedin kiltisti kaiken mitä se mulle kirjotti.
10 pv leikataan kolme viisuria, hammaslääkärikammosena en varmaan nuku ennen sitä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä