minä haaveilenMitas muuta aiot puuhata, jos nukkua et ehdi? :saint:
Minulla on uni jaanyt vahan vahiin kunnianarvoisan Tohtorin vierailun aikana, eli saatan vaikka simahtaa.
minä haaveilenMitas muuta aiot puuhata, jos nukkua et ehdi? :saint:
Minulla on uni jaanyt vahan vahiin kunnianarvoisan Tohtorin vierailun aikana, eli saatan vaikka simahtaa.
minä haaveilen
No hitto, keuhkoputkentulehus pukkas ja olin niin voimaton etten ees sormilla voinu näpyttää!! Prkl. No nyt ollaan jo voiton puolella, mutta ei oo kyllä ikinä näin pitkään tauti kestäny. Ja tältä kissan kotiuttamiseltakaan ei raaskinu koneelle:ashamed:
Kauniita unia:kiss:Tämä lähtee nyt sormelle, hyvää yötä kaikille :kiss:
Öitä, näe unessa ötököitäTämä lähtee nyt nukkuun, hyvää yötä kaikille :kiss:
No däämn.No hitto, keuhkoputkentulehus pukkas ja olin niin voimaton etten ees sormilla voinu näpyttää!! Prkl. No nyt ollaan jo voiton puolella, mutta ei oo kyllä ikinä näin pitkään tauti kestäny. Ja tältä kissan kotiuttamiseltakaan ei raaskinu koneelle:ashamed:
Ihana piisi:heart:
Erässä jaksossa hapsiainen hieman tutkiskeli miehen ja naisen vartaloa. Elävästä arkistosta löytyy ainoastaan vastaava vanhempi "siveellisempi" jakso.
Riittää 5h yöunet hyvin niin voi vaikka valvoakkin myöhään. Yleensä kun lapset nukahtaa niin tehen koulujuttuja melkein 03 asti ja sitten aamulla yli 07.15, eikä se pahemmin väsytä.Jaa jaa ,hiljaseks meni,kai se tarvii itekin suorituu sit.
Minul on arkisin aikaset ylösnousut aamuyöllä ja sit valvon yömyöhään,ei oo terveellistä.Siksi pitäs viikonloppusin nukkua kunnon pitkät unet,mutta kun ei toisaalta malttais mennä vaikka tietää et mentävä olis.Riittää 5h yöunet hyvin niin voi vaikka valvoakkin myöhään. Yleensä kun lapset nukahtaa niin tehen koulujuttuja melkein 03 asti ja sitten aamulla yli 07.15, eikä se pahemmin väsytä.
Mä taas en meinaa saada nukutuksi,mut sit ku nukahdan kunnolla,en välttämättä herää kellon pirinäänRiittää 5h yöunet hyvin niin voi vaikka valvoakkin myöhään. Yleensä kun lapset nukahtaa niin tehen koulujuttuja melkein 03 asti ja sitten aamulla yli 07.15, eikä se pahemmin väsytä.
Aamuisin 5.40 herätys. Puolilta öin aina nukkumaan, kahden, kolmen välillä hereille.Minul on arkisin aikaset ylösnousut aamuyöllä ja sit valvon yömyöhään,ei oo terveellistä.Siksi pitäs viikonloppusin nukkua kunnon pitkät unet,mutta kun ei toisaalta malttais mennä vaikka tietää et mentävä olis.
Pitäskö hakia apua?Aamuisin 5.40 herätys. Puolilta öin aina nukkumaan, kahden, kolmen välillä hereille.
Sit katellaan joku leffa ja tunniks tutiin. Näin on jatkunut pari vuotta :-(
KylläPitäskö hakia apua?
Nii-i. Tuumasta toimeen.Kyllä
Ai tä?:OEi se Lispetti tohtinutkaan kuvailla itteää
Öitä!Nyt rupes silmät lupsumaan kiinnipäin joten tää lähtee nyt nukkumaan.Hyvää yötä:kiss: