Tissit tiskille, nihno ni, nytkö se mopo sit lähtee käsistä
Tissit tiskille, nihno ni, nytkö se mopo sit lähtee käsistä
Kauniita unia :hug:Minä menen nukkumaan, hyvää yötä kaikille ! :kiss:
JooPitääkö mun näyttää tussit et mut huomataan?
Yhtä ei edes kannata edes KORKATAJo nyt yhden tsihin ottais
Mä luulin että heti aamullaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817122:Kyl ne puoliltpäivin on aina pankeissa, ja kauppojen kassajonoissa, muistelemassa työllisyysaikaansa, kun ite työelämäaikanaan manasivat eläkeläisten ruuhkaa ruokatunneilla
tuntuuko hyvältä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817134:Mä imen sikaaria olkkarissa
Kyllä ja eituntuuko hyvältä?
Kuvista päätellen kapi iskenyt kun karvat lähtenyt.. eikun siis kissa voi varmaan aivan hyvin :ashamed:Mites Lispetin MIRRI voi?
Kannattaa, kannattaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817185:Yhtä ei edes kannata edes KORKATA
miksi kumpaakin?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817193:Kyllä ja ei
No siis aivan ihanasti! Loisto katti, kovasti se yrittää leikkiä ton meidän koiran kanssa mutta koira ei vaan oikein tajuu. Yritti mennä jopa viereen nukkumaan, mutta kun ei herunu vastakaikua niin lähti nostelee.Mites Lispetin MIRRI voi?
Kyllästä saa nautintoa, mutta ei:stä eimiksi kumpaakin?
kyllä oot vaikeeAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817213:Kyllästä saa nautintoa, mutta ei:stä ei
Huomataan muutenkin:kiss::heart:Pitääkö mun näyttää tussit et mut huomataan?
:xmas:Kuvista päätellen kapi iskenyt kun karvat lähtenyt.. eikun siis kissa voi varmaan aivan hyvin :ashamed:
This is humor..
Vitsit et kisu kuume kasvaa entisestään,olis jo noi kisutarvikkeetkin valmiina....mutta ei auta kun odottaa että joskus sitten.No siis avain ihanasti! Loisto katti, kovasti se yrittää leikkiä ton meidän koiran kanssa mutta koira ei vaan oikein tajuu. Yritti mennä jopa viereen nukkumaan, mutta kun ei herunu vastakaikua niin lähti nostelee.
Todella aktiivinen kissa, jaksaa jaksaa jaksaa Sopii hyvin meille
Tällänen tulee seuraavaksi, ollaan katselemassa hyvää pentua juuri.
Nää Siamilaiset on something else! Olen ihan myyty.
[video=youtube_share;-RGlnbZkjG4]http://youtu.be/-RGlnbZkjG4[/video]
Sulla toi huumorinkukka aina kukoistaaKuvista päätellen kapi iskenyt kun karvat lähtenyt.. eikun siis kissa voi varmaan aivan hyvin :ashamed:
This is humor..
Pitää koittaa huumoria viljellä kun muuten hiljaista tuolla mirriosastolla :'(Sulla toi huumorinkukka aina kukoistaa
Ei se taida tohtia mirristä kuvaa laittaaVitsit et kisu kuume kasvaa entisestään,olis jo noi kisutarvikkeetkin valmiina....mutta ei auta kun odottaa että joskus sitten.
laita mirristä joku kuva
:hug: :kiss:Pitää koittaa huumoria viljellä kun muuten hiljaista tuolla mirriosastolla :'(
Mun pitäis tyhjentää toi kortti että sais tuoreita kuvia koneelle, yritän penkoa jonkun fodon.Vitsit et kisu kuume kasvaa entisestään,olis jo noi kisutarvikkeetkin valmiina....mutta ei auta kun odottaa että joskus sitten.
laita mirristä joku kuva