Ja jos tädillä olis munat ni olis setä?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27817013:Ja se kuvakin on jo historiaa,tuhottu Vanhassa ketjussa kerran laitoin sellasen verkkosukka kuvan
Kato Areenalta?miksen ikinä muista tota PASILAA:headwall:
Nonnih! Hitto! Kyllä se meillekin pitää näyttää!!
ÄMKOOTEE kuva tiskiin heti heti
Nonnih! Hitto! Kyllä se meillekin pitää näyttää!!
ÄMKOOTEE kuva tiskiin heti heti
Mä en haluu, vaan vaadinJa jos tädillä olis munat ni olis setä?
Laita nyt joku Emmä painosta, mä vaan haluun
Hah, lähellä sun ikääsi, joten nuoria ollaanNuori olet siis sinäkin !
*puristaa tissistä normaalisti*Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27817052:
Onkohan mussa joku vika kun toihan on sulosen näkönen mulkosilmäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27815811:
Sä olet niin ihanan vaativa:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817053:Mä en haluu, vaan vaadin
paneksun tuollasta*puristaa tissistä normaalisti*
Uijjui, tässähän alkaa ihan paneksuttaapaneksun tuollasta
Sammunu halkopinon viereen imettyään kiilana olleen pontikkapullonMissäs Ruutis on:O
YötMinä menen nukkumaan, hyvää yötä kaikille ! :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817087:Sammunu halkopinon viereen imettyään kiilana olleen pontikkapullon
missälie.....Missäs Ruutis on:O
Eikö eläkeläiset mene jo aamulla?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816999:Mikset käyny eläkeläisten kanssa puoliltpäivin?
Öitä:kiss:Minä menen nukkumaan, hyvää yötä kaikille ! :kiss:
Kyl ne puoliltpäivin on aina pankeissa, ja kauppojen kassajonoissa, muistelemassa työllisyysaikaansa, kun ite työelämäaikanaan manasivat eläkeläisten ruuhkaa ruokatunneillaEikö eläkeläiset mene jo aamulla?
Tarjoustuotteet voi olla jo loppu myöhemmin
Mä imen sikaaria olkkarissaKeuhkot ei kyl nyt tyksi mutta meinaan käydä savuilla. Kerranki elämässä sai vähennettyä röögiä kun oli putki tulehuksissa, mutta jospas vähitellen sais taas lisättyä:xmas:
no ni, nytkö se mopo sit lähtee käsistä*puristaa tissistä normaalisti*