No tietysti. Kuka sitä nyt viitsii kolariakaan ajaaAi niin... Se oli väistötilanne, laitetaan vastapuolen piikkiin.
Itte ei koskaan mitään.
Eeeeii tietenkään koskaan ite mitään
No tietysti. Kuka sitä nyt viitsii kolariakaan ajaaAi niin... Se oli väistötilanne, laitetaan vastapuolen piikkiin.
Itte ei koskaan mitään.
:hug:PRKL! taas itkettää:''(
Jos kaikki tykättäisiin kauheesti saisimmeko tän vuorokauden puolella 5000:n raja ylitettyä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27816255:Nyt näyttäis olevan 4449
Hitaasti, mutta varmasti mennään ylöspäin
:heart:Kultainennoutaja. Aivan mainio veijari.
Yritys hyvä jne....Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816274:Jos kaikki tykättäisiin kauheesti saisimmeko tän vuorokauden puolella 5000:n raja ylitettyä?
Oliko kiva kaupunki?Kokkola käyty ja koettu
JepAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27816294:Yritys hyvä jne....
Mutta sovitaanko että tykätään vaan niistä mistä oikeesti tykätään eikä vaan tykkäämisen vuoksi ?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816274:Jos kaikki tykättäisiin kauheesti saisimmeko tän vuorokauden puolella 5000:n raja ylitettyä?
Söpö on :heart:Kultainennoutaja. Aivan mainio veijari.
Ei ole... Profiilissa teiniajan koirani. Kultainennoutaja sekin.Söpö on :heart:
On varmaan tuo profiilissa oleva?
Mä en todellakaan tykkää Jari Sillanpäästä, mutta tässä on sitä jotain!
Syömässä käytin lasten kanssa ja hieman atk-ostoksilla, sitten vietettiin aikaa muuten hyvässä seurassa ja syötiin lettujaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816260:No mitäs koit
Mulla tuli itkuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27816320:Aika kovia laulajia tossa Vofin ekassa jaksossa Yllätyin positiivisesti
Lettui...nyt haluun lettui.. huomen pitää tehä niitä kyl..Syömässä käytin lasten kanssa ja hieman atk-ostoksilla, sitten vietettiin aikaa muuten hyvässä seurassa ja syötiin lettuja
Nyt oli jo pakko iteki kuunnellaMä en todellakaan tykkää Jari Sillanpäästä, mutta tässä on sitä jotain!
Jari Sillanpää Liekeissä - YouTube
Jarilla on toi tulkinta ihan jotakin ihmeellistä!!! Äänikin on ihan hyvä.Mä en todellakaan tykkää Jari Sillanpäästä, mutta tässä on sitä jotain!
Jari Sillanpää Liekeissä - YouTube
Keski-ikäinen muija yritti väkisin tunkea kartanovolvoa samaan parkkiruutuun johon olin ajamassa, rupes vielä suuta soittamaan että hänen vakipaikka ja minun pitää auto siirtää muualle Se muija tuli vasta sitten koko parkkipaikalle kun olin jo auton saanut parkkeerattua, että en osaa tämän perusteella paljoa sanoa kaupungistaOliko kiva kaupunki?
Mie voin pari saunaolutta sun seurana tsihautella :hug:Tsihhaileeks joku muukin tänää??
Mun pitääs kans kohta investoida uus keskusyksikkö,kunhan vaan oon lusinu karenssin ensin loppuun astiSyömässä käytin lasten kanssa ja hieman atk-ostoksilla, sitten vietettiin aikaa muuten hyvässä seurassa ja syötiin lettuja
Joo, toi on jotenkin menevä biisi, vaikka sanat ei ehkä enää niin soveltuvaa, kun kuuntelija täällä päässä on kuitenkin 36-v.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27816391:Nyt oli jo pakko iteki kuunnella
ookooEi ole... Profiilissa teiniajan koirani. Kultainennoutaja sekin.
(tosin photoshoppia löytyy...)