Valita ja vastaa itsellesi MitäsNyt-tyyliin!

• Viestiketjun aloittaja Legend
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
- Tuleeko huomenna pouta?
- Tää on ÄITIEN keskustelupalsta. Svidduako täällä pöyrit?
- Paljos maksaa?
- Mä oon puutteessa ja ilmaseks annan, saako tulla käymään?
- Hei ap, älä välitä näistä ääliöitä. Kerro miten käytätä kaiken vapaa-aikasi? Itse olen ollut kiinni lapsissa jo useamman vuoden, kun kouluikäisetkin ovat vielä täysimetyksellä ja vapaa-aika on vain muisto.
- Edelliselle toivotaan pajon haleja ja jaksuja mahtavasta asenteesta. Joku harmaa avaa oman haukkumisketjun aiheesta.
- Miksi AP ei vastaa!!! Tais olla provo koko aloitus.
- PROVO!
- Jätä se sika ja hanki uusi mies ja sinäkin raskaannut alta aika yksikön.
- Tuollainen elämä on luonnotonta. Kaikkien velvollisuus on lisääntyä. Itselläkin on ainakin kymmenen lasta, kuka näitä laskemaan.
- Äitiys on maailman paras asia. Sääliks käy tollasta itsekästä ääliötä.
- vanhan piian vero takaisin ja heti!
- Idiootti, vanha piika on yhdyssana, opettele kirjoittamaan (tikulla silmään)

"Tähti"
[QUOTE="Tähti";27809746]Minkä haalarin ostitte lapselle täksi talveksi. Oisko tää kiva, sopisiko pojallekin * sis. kuvan*

- Ei vittu aina näitä haalarijuttuja
- Miksi sitten avasit ketjun jos ei kiinnosta. Mee muualle riehumaan.
- No meillä on lapsille Moloa ja Poppia tälle talvelle
- Siis toi kuvan haalari on ihan karsee, ei sovi kellekään
- Ihana haalari! Osta vaan se jos itse tykkäät
- Kyllä tuo tytöllä menisi, mutta pojalle? Kasvatatko sä pojastas homoa vai?
- Kommentti edelliselle: mene sinä pentu äitisi helmoihin kasvamaan vielä
- SIIS KUKA maksaa jostain lasten talvihaalarista 150 euroa. Jeesus!
- Daa, no ne keillä on varaa. Ei täälläkään kaikki mitään sossupummeja oo
- Ei tartte olla sossupummi vaikka ei pysty tai halua maksaa tollasia summia. Meidän Jylppy ja Pulppu sai täksi talveksi merkkihaalarit kirppikseltä 30 eurolla
- Ei tossa haalarissa mitään vikaa ole, mutta en kyllä omalle lapselle ostaisi

Jne jne jne[/QUOTE]

Jatkan

- MOLO! Mikä helvetin vaatemerkki se on. Mä voin antaa ap:lle moloa kyllä
- Siis niin väsynyt juttu taas. Mutta se on tanskalainen merkki ja lausutaan muuluu
- Minä en kyllä ikinä pukisi lasta vaatteeseen missä lukee Molo. Tai Ticket to Heaven. Miettikää nyt, matkalippu taivaseen. Kammottavaa.
- Ticket on lähiömerkki
- Palstamammat taas pätee jollain tiketeillään
- Mutta Reima se vasta junttien merkki on. Ne on muutenkin paskaa laatua
- Kyllä meillä vaan Reimatecit on kestäneet lapselta toiselle.
- En ikinä pukisi lasta johonkin Prisman Lassieen, yäk!

Jne jne jne

ok
"Huh mikä päivää, tein 17 h töitä ja nyt juon kahvia, sit taas töitä ja lisäks olen kännissä työntekijän kaa ja mies meiseli kädessä"

-painu vittuun.
-mikset ole lastesi kanssa?
-mä kävin paskalla.
-eikö tätä henkilöä saada banniin?
-painu helvettiin täältä.
-bannia ap:lle!
-mä just pieraisin ja nyt juon mehua.
-Provo.
-siis uskooko joku että Venakko on todellinen? Sehän on pelkkä trolli.
-mitä miehes tykkää siitä että strippaat?
-no kannattiko avata seitsemäntoista yritystä samaan aikaan.
-juoppo!
-LS-ilmo lähti.
-miks käyt täällä raportoimassa, eikö ole ystäviä?
-muuta Meksikoon!

*Kaupassa nähtyä, joku mamma laittoi lapsensa ostoskärryn kärryosaan ja kaupassa antoi vielä pillimehun käteen*

- Kuka jaksaa kyylätä toisten tekemisiä kaupassa. itse keskityn omiin ostoksiin
- no hei, mistä tiedät jos lapsi oli liikuntakyvytön?
-hyi helv. tietysti kengät jalassa :( tiedä mitä paskaa kengissäkin. kiva laittaa ostokset tuollaiseen paskaiseen kärryyn
- Meillä 2 kaksoset vuoden ikäerolla ja ei todellakaan laiteta ketään kärryosaan. Avutonta sakkia!
-lapsella oli varmasti diabetes, meidänkin mummon kaimalla on ja on joutunut juomaan fantan kaupassa. Ei ole kovin hirveää.
-ihmiset ei sitten yhtään ajattele kassojen työtä. Kiva koskea limaiseen mehupurkkiin!
-Hei oikeesti. Ulkona on -5 astetta. Johan lapsella on kuumakin kaupassa ja voihan olla, että kauppareissu on venähtänyt 10min. pidemmäksi. ruoka-aikakin lapsella ollut , tultu päiväkodista tai kerhosta ja toinen aivan uuvuksissa. Kohtuutta. Lapsesta kyse.
-vittu kun joillakin ei mitään järkeä päässä
-aaaarrrggg!
-lapset saisi kieltää kaupoista
-On se kumma kun ei voi olla syöttämättä niitä kersoja kaupassa
-kyllä minä annan banaanin että pysyy hiljaisena, ei ole keneltäkään pois!

rietas
Sopiiko nää vaatteet hääjuhliin sis kuvan

-sopii hyvin, olet kaunis, mukaavia juhlia!
-ihan hirveä riepu, ei kehtais ees baariin laittaa
-hyi kun oot läski, laita joku teltta?
-mitä paskaa tuossa lattiassa on?
-onpa tosiaan rumat lattiat, laittakaa laminaatit
-ei mitään paskalaminaatteja, parketti sen olla pitää
-meillepä asennettiin eilen kivilattia <3
-aha

"vieras"
Lapsella oli kaverisynttärit. Annoin pikkuvieraille lahjaksi kullekin 100e, kultasen rannekellon, porkkanan ja slalom sukset, olikohan turhan pienet lahjat? :(

-Musta 1000e shekki ois ollut parempi ja suksien tilalle Sveitsin matka lasketteluineen ja hotelleineen koko perheelle. Porkkana ihan ok, ei liian hiilaripaskaa, kultakellot ihan jees, riippuu tietty minkä ikäsistä lapsista kyse et tietääks ne kellon ajoista jne.
-Mun mielestä ihan hyvä lahja vieraille. Meidän Mico-Daniel kyl tykkäis.
-Turhan surkee lahja.
-Mä oisin vaihtanut nuo sukset moottorikelkkaan.
-Mä kelkkailin jänkhällä lauantaina poikien kanssa, ens viikonloppu olis vapaa, hauaisko joku tytsy lähteä lapin miehen matkaan. Laitettais tuli nuotioon ja lemmittäis porontaljan päällä. ;)
-Eikö tosiaan ollut parempiin lahjapussukoihin varaa? En usko että nuo lapset ensi vuonna vaivaantuu sun muksun syndeille. Sorry, mut tää on totuus.
-Peesi, en mä katsois hyvällä jos meidän Rickymartin tulis kaverinsa synttäreiltä noiin surkeen lahjan kanssa.
-Mun lapsi saa mätäpaiseita porkkanasta, haluatko ap oikeesti tappaa toisten lapset. Olet sairas, SAIRAS!
-Tuo mullekin tuli mieleen, sairaalta vaikuttaa. Taitaa olla ennenkin tappanut lapsia.
-Oikeesti? Hei mulle tuli ihan sama mieleen! :O
-Soita ap sossuun.
-

"vieras"
Tässäpä on livenä syntymässä klassikko esimerkki Mitäs Nyt -keskustelusta.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2227291-miten-ulkomaiset-pakastevadelmat-kuumennetaan-rahkaan/sivu2.html

Enää provon huutaja puuttuu :D

Amandaakkeli
Mun mielestä paras aloitus tällä sivustolla mitä koskaan täältä lukenut:D Ehdottomasti. Oikeestikki.

-Sun ite kirjottama, tuut tänne vastaan itelles
-täää on provo, pakko olla
-Ei kukaan itse keksi tällasta aloitusta, hei haloo, sullei taida olla yhtään lasta. Ainakaa kasvatuksesta kokemusta
-Ja ikää on..?
-Mitä liikkuu tällasen päässä joka tehtailee tällasia aloituksia, toivottavasti et saa lapsia koskaan

Amandaakkeli
*Kaupassa nähtyä, joku mamma laittoi lapsensa ostoskärryn kärryosaan ja kaupassa antoi vielä pillimehun käteen*

- Kuka jaksaa kyylätä toisten tekemisiä kaupassa. itse keskityn omiin ostoksiin
- no hei, mistä tiedät jos lapsi oli liikuntakyvytön?
-hyi helv. tietysti kengät jalassa :( tiedä mitä paskaa kengissäkin. kiva laittaa ostokset tuollaiseen paskaiseen kärryyn
- Meillä 2 kaksoset vuoden ikäerolla ja ei todellakaan laiteta ketään kärryosaan. Avutonta sakkia!
-lapsella oli varmasti diabetes, meidänkin mummon kaimalla on ja on joutunut juomaan fantan kaupassa. Ei ole kovin hirveää.
-ihmiset ei sitten yhtään ajattele kassojen työtä. Kiva koskea limaiseen mehupurkkiin!
-Hei oikeesti. Ulkona on -5 astetta. Johan lapsella on kuumakin kaupassa ja voihan olla, että kauppareissu on venähtänyt 10min. pidemmäksi. ruoka-aikakin lapsella ollut , tultu päiväkodista tai kerhosta ja toinen aivan uuvuksissa. Kohtuutta. Lapsesta kyse.
-vittu kun joillakin ei mitään järkeä päässä
-aaaarrrggg!
-lapset saisi kieltää kaupoista
-On se kumma kun ei voi olla syöttämättä niitä kersoja kaupassa
-kyllä minä annan banaanin että pysyy hiljaisena, ei ole keneltäkään pois!
Nauroin niin että oli mennä kuset ja paskat housuun yhtä aikaa :D

"vieras"
Voi vittu, mummo kutoi lapselle puna kelta raidalliset tumput, ei noita voi pojalla pitää. Palauttaisitteko te ne mummolle takasin, vai heittäsittekö roskiin?

-Mä heittäsin roskiin, turha pahottaa mummon mieltä.
-Peesi, roskiin tai jos teillä on kissa niin antakaa sille leluksi.
-Mä purkaisin nuo langat ja neuloisin itselleni pipon.
-Onpas ajattelematon mummo, teillä taitaa olla huonot välit? Miksi vittuilee tuolla tavoin?
-Ehkä mummo niin dementoitunut, ettei muistanut lapsenne sukupuolta. Surullista. :(
-Kyllä mä soittasin mummolle ja sanoisin suorat sanat. Ei vittu kukaan VOI OLLA noin saatanan TYHMÄ!
-Mutta eihän se välttämättä ollut mummon vika, jos hänellä tosiaan on dementia tai jotain muuta päävikaa. Ei me voida tietää.
-Hullu se on, mun mielestä aapeen pitäs mennä käymään siellä ja tehdä tilit selviks!
-Peesi, ap mee käymään mummon luona ja muistuta että teillä on poika! POIKA! Ei tyttö vaan POIKA!
-Mä oon samaa mieltä, kannattaa mennä käymään....
-Kai sulla on aselupa?
-Joo muista että pitää olla sit lupa, muuten sua voidaan syyttää jostain.
AP vastaa: On mun miehellä luvat meidän kaikkiin aseisiin.
-Hyvä hyvä, riittää että sun miehellä on luvat. Kyllä ne riittää. Koska aiot mennä mummoa tapaamaan?
-AP, kannattaa muistaa että mummo ei ehkä avaa sulle ovea, jos kuulee etukäteen että neuloi vääränväriset tumput, joku on voinut mennä jo vasikoimaan, ehkä kannattaa otta sorkkarauta mukaan.
-Peesi, muista sorkkarauta!
-Ja iso muovisäkki!

"vieras"
Kaupassa nähtyä: YH-mamma osti pussin porkkanoita ja embon vessapaperia! Meinasin mennä vähän avautumaan, mutta oli kassajono tiellä.

-Ei vittu. Eikös Embo oo laatumerkki, ainakin 4 kerroksista se paperi ja kalleinta merkkiä?
-Tais olla sossunrahat tulleet ämmälle.
-Tuota mäkin epäilen.
-Eivät taida sossussa tietää millasta paskapaperia se yh-mamma käyttää. Ap, sä voisit hyvin tehdä nimettömän ilmon tuosta! Ei ne sun nimeä kysele.
-Ei tainnut olla muijalla dildon pattereihin varaa.
-Sossun ei kuulu maksaa pattereita, ääliö!
-EI KUULU EI, tulipa vaan mieleen. Mut kai se ostaa ne lapsiliäpäivänä, ei noita porkkanoita voi muuten selittää.
-Peesi.
-Ei kuulu kyllä lapsilisätkään mihinkään dildoon, meillä lapsilisät menee säästötilille ja niillä matkustellaan koko perhe muutaman kerran vuodessa.
-Meilläkin menee säästöön.
-Meillä ei oo koskaan ollut varaa ostaa Emboa, ja me ollaan sentään ydinperhe ja molemmat käy töissä 95 tuntia viikossa. Toiset ne ei häpeä käyttää veronmaksajia hyväksi.
-Vittu kun vituuttaa, mä olen kasvattanut porkkanani itte 14-vuotiaasta asti ja pyyhkiny perseeni ilmaisjakelulehteen ja opettanu saman lapsille, ja sitten tuommooset sossu elätit ostaa kalleinta merkkiä oikein vessa paperia. Kyllä ois kirveellä töitä.
-Mä oon sanaton.
-On meitä joka junaan.
-Ja joku jää asemallekin.
-Surullista, säälittää yh-mamman lapset. Oppivat samat elintavat, sosiaalinen status periytyy ja eivät ymmärrä enää ajatella järkevästi aikuisina. Kasvaa uusi sossuembojen sukupolvi. Surullista, niin surullista. :(
-Aha
-Mä näin kerran yhen mamman joka osti sellasen kunnon jättipaketin juuri noita emboja. Sen jälkeen tajusin, millasessa maailmassa mun lapset joutuu elämään. :(
-Mä oon pahoillani sun puolesta, muista kuitenkin ettet yleistä. Mä esim en koskaan ole ostanut sellasta jättipakettia emboja. :hug:
-En mä yleistänyt.
-Yleistitpä.
-Enpä yleistänyt.
-Lopeta jo, kyllä sut jo huomattiin.
-Haista paska.
-Todella kivasti sanottu.
-No niin, rauhottukaapa lapset, prinsessa kurttis tuli paikalle. :heart:
-Pus pus Kurttis, ihanaa. :heart:

jne jne.

• Tykkää
Reactions: Kissimi
"mitä mieltä, olenko ihan kamala äiti, jos vien mussukkani (5,6v) yökylään? Ei ole koskaan nukkunut muualla kuin vieressäni."

-siis täh? Etkö tiedä että perhepeti on vaarallinen? kohta saadaan lehdestä lukea kun olet tukehduttanut lapsesi perhepedissä!!
-kyllä perhepeti on hyvä juttu. mekin on nukuttu nelosten syntymästä asti perhepedissä 120cm leveällä sängyllä. Tosin meillä siinä nukkuu appivanhemmatkin, kun ollaan niillä remonttia evakossa. Hyvin on menny jo vuoden. :)
-PRRR! pierettää kamalasti!
-voit viedä yökylään. mun muksut on joka toinen viikonloppu mummollaan, nyt oon miettinyt joko ne voisi päiväksi antaa isälleen hoitoon. ..?
-PROVo!! Ei kukaan vie noin pientä penskaa yökylään!!
-meidän nico-petteri ei ole ollut kertaakaan yökylässä ja ikääkin on jo 23v! :) rakastan lastani niin paljon etten halua olla hänestä erossa.
-mä vein vauvan suoraan synnäriltä hoitoon että pääsin baariin kavereiden kans pitkästä aikaa. vauva on jo 3v ja ihan normaali, eli ei saanut traumoja..
-kannattais vissiin opettaa lapsi omaan sänkyyn, jos et halua että aikanaan tuo puolisonsakin viereesi!?

• Tykkää
Reactions: Kissimi
"vieras"
Mikä olisi sellainen koirarotu, joka ei olisi haukkuherkkä, ei tarvitsisi niin paljon liikuntaa, eikä siitä lähtisi kamalasti karvoja? Plussaa jos olisi helppo kouluttaa.

Kiitti etukäteen ehdotuksista :)

-Bordercollie on aika helppo
-Kaikki koirat haukkuu, se on niille luontaista. Ja kaikista koirista lähtee enemmän tai vähemmän karvaa tai ainakin ne sotkee kaikki paikat, että tuleehan siitäkin jo siivoamista. Ja koiria kyllä pitää viedä lenkille ainakin neljä kertaa päivässä säässä kun säässä noin viis tuntia päivässä. Kaikki siis KAIKKI koirat pitää kouluttaa. Jotenkin musta tuntuu, ettei sun kannata hankkia koiraa ollenkaan.
-Niin! Osta lelukoira!
-Koirat on yksilöitä, ei kaikkia tarvii kouluttaa.
-Labbis, ne on ihania lussukoita.
-Jos asutte kerrostalossa, niin älkää ottako koiraa ollenkaan.
-Koirat on persiistä!
-Muista sitten kerätä koiran kakat ja pissit pussiin! Ihan hirveen näköstä varsinkin talvisin kun kaikkialla paskaa ja kusta ja niitten päälle astuu kun vastuuttomat koiranomistajat ei ajattele muita.
-Mulla on saku, helppo kouluttaa. Ite en kouluttanut ollenkaan, mut ihan kiltti se on. Muut koirat ei vaan tule sen kanssa toimeen ja vie aika paljon tilaa sängyssä (ei suostu nukkuu muualla, hih!)
-Sullekin olisin ehdottanut pehmolelua?
-Miks?
-Huoh!
-Kuinka vanha olet?
-Villakoira, löydät sohvan alta.
-Ihan oikeesti, älä hanki koiraa ollenkaan!
-Joku sellanen piski joka on naapurin muijalla. Nyt kuunnellut jo 20min. sen räksytystä. Vittu mitä järkeä ottaa koira jos sitä ei jaksa hoitaa. Kohta soitan poliisille!
-Pitpulli!
-Ei koiria lapsiperheeseen!
-Älä ota koiraa ollenkaan. Teidän elämä loppuu siihen jos koiran otatte. Koira on villieläin, susi! Haluatko että sun kotonasi asuu susi! Se tappaa teidät!
-Miksi ottaa koira jos on noin paljon vaatimuksia. Ei se koirakaan saa valita omistajaansa.
-Mä en ymmärrä tätä koiravihaa. Lapset ne vasta vittumaisia onkin ja siihen se elämä vasta loppuukin kun lapsia saa. Koirat on ihanii!
-Vittu noi koiraihmiset on pimeitä.

"vieras"
- Minä: kylläpä on rankkaa, kun on pieniä lapsia ja pitää tehdä uraa.
- Palsta: Kuka käski hankkia lapsia, jos oot niin itsekäs, ettet voi urastasi luopua. Lapset on vain kerran pieniä ja ura voi odottaa.
- Minä: mutta ku mä tykkään käydä töissä.
- Palsta: no sitten älä valita. Et oo kyllä lapsias ansainnut.

• Tykkää
Reactions: Salla07
Ihhihii!
Nää on niin parhaita. Kaipaan vielä aloitus-kommentteja teemoihin:Meandit kurtsahti pesussa, onko välikausi hankittu ja kummi-bestis-anoppi on nykyään persssiistä kun se antoi vääränlaiset joululahjat. Pliis, irtoisiko kenestäkään juttua?

Meandi kurtsahti pesussa!!!

- Voi ei, jaksuja <3
- Mun meandille kävi samalla tavalla, mut kekkasin siitä että sehän menee Jadeliinan pikkusiskolle Jasnajuulille! Onko sun sydänpyllyllä pikkusisaruksia?
- Kannattas varmaan säätää ne pesulämpötilat oikein...
- Oletko läski? Huvitat minua, klovni!
- Ketä kiinnostaa?
- P...pr...pro...
- :popcorn:
- ap: ei ole provo! auttakaa mitä teen? :( ei ole varaa ostaa uuttakaan...
- sossupummi vittu. Mun verorahoillani ei saatana tollasia ostella!
- Tää on niin tätä wt-meininkiä! Anna kun arvaan: juot siideriä just nyt ja lapses nimi on Alexsander?
- Lahjota pelastusarmeijalle, osta seuraavaksi Marimekkoa ja pidä se turpas kiinni.

Yhteistyössä