Jos olisit poissa kotoa, hyväksyisitkö että miehesi kutsuu kotiinne

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"piitu"
Totta kai, jos etukäteen kysyisi asiasta. Aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa, mutta totta kai jos kotiini kutsutaan vieraita ihmisiä niin haluan asiasta tietää. Jos ei etukäteen sanoisi mitään niin loukkaantuisin ja pitäisin hieman epäilyttävänä. Jos tuttavuus jatkuisi niin todennäköisesti haluaisin itsekin tavata ko naisen, tykkään tutustua siippani ystäviin ja tykkään myös, että siippani tuntee minun ystäväni jotenkuten.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27808772]Eiköhän tuo ole naisten näkökanta. Että mies häntii heti kun on mahdollisuus. Se on niin miehen älyä alentavaa ja moukkamaista tuollainen ajattelu.[/QUOTE]

Lopettakaa sitten se vieraissa juokseminen niin ei tarvi alentaa teidän älyä :xmas:

"jep"
Sinänsä luottaisin miehen sanaan, mutta en oikein tykkää ajatuksesta, että nettituttuja kutsutaan heti kotiin. Soisin miehen ensin tutustuvan häneen muualla. Netissä voi antaa itsestään ihan minkä kuvan vaan, ja tyyppi voisi olla vaikka patologinen näpistelijä tai oksentaa punaviinit sohvalle tai mitä vaan. Sitten kun mies olisi vähän tutustunut ja voisi ainakin sen perusteella olettaa tyypin olevan asiallinen, saisi mieluummin kutsuakin silloin kun en ole kotona, ellei tyyppi itse olisi kiinnostunut tutustumaan myös minuun. Teennäinen pakkososiaalisuus on lähinnä rasittavaa.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Vierasmies
Homoissako ne miehet juoksee? Eiköhän siihen panemiseen tarvita myös nainen ja se on yhtä usein pettäjä.

[QUOTE="vieras";27808800]Lopettakaa sitten se vieraissa juokseminen niin ei tarvi alentaa teidän älyä :xmas:[/QUOTE]

"vieras"
[QUOTE="vieras";27809899]Ja sekin on ihan vaan niiden naisten syytä!!![/QUOTE]

Ei tietenkään ole kun niiden miesten, siksi niihin ei luotetakkaan ;) voi olla tietty naisenkin... mut kuitenkin se varattu ihminen on vastuussa sille omalle kumppanilleen pettämisestään, on sitten mies tai nainen.

"vieras"
Olis kyllä niin epätavallista käytöstä mieheltäni, että ihmettelisin kovasti. Jotta asia olisi ok, pitäisi toteutua ainakin seuraavat ehdot:
- mieheni olisi tavannut naisen esimerkiksi sellaisella sivustolla, joka liittyy heidän harrastukseensa (eli ei millään deittipalstatyylisellä)
- mies jotenkin pystyisi osoittamaan, että nainen on riittävän luotettavan oloinen eli ei huomattavaa vaaraa, että kyseessä aivan muunlainen kuin on antanut ymmärtää (tämä turvallisuuden takia)
- miehellä olisi hyvä syy sille, miksi haluaa naisen tavata juuri silloin, kun minä en ole kotona
- tietäisin naisen miehen jutuista ennestään eli ettei mies vain yhtäkkiä puskista ilmoita, että olisi tällainen nainen ja on muuten tulossa meille

Meillä kummallakaan ei oikeastaan ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, jotka eivät olisi meidän molempien ystäviä. Näin ollen meillä ei myöskään käy vain toisen ystäviä, jotka olisivat vastakkaista sukupuolta. Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, vaan niin vain on.

"harmaana"
Vaikka mä luotan mieheeni sataprosenttisesti, musta olis todella erikoista ja omituista, että kutsuis jonkun naispuolisen nettikaverin tänne mun poissaollessa. Kuten moni on jo sanonut, miksei sitä kaveria sitten vois kutsua silloin kun mäkin olen paikalla. Olishan se kiva tutustua miehen uusiin ystäviin. Enkä mä kyllä ymmärtäis sitäkään, että miksi sieltä netistä pitäis hakea jotain kavereita ja nimenomaan vastakkaista sukupuolta? Tuskin mun mieskään tykkäis, jos sanoisin, että "kutsuin yhen palstaiskän tänne kahville".
Mä taas en ymmärrä miksi en voisi kutsua palstaiskää kahville kun palstaäiskiäkin olen kutsunut. Netti on oikein hyvä paikka tavata ihmisiä, löytyy helposti samanmielisiä, samaa harrastavia jne. kun voi hengailla tiettyyn asiaan keskittyvillä foorumeilla. En näe nettiystävää mitenkään huonona verrattuna muualla tutustuttuun ystävään.

Heh, ensiksikin huvittava ajatus että mies etsisi missään mielessä kaveria/juttukumppania netistä. Ylipäätään ei ole mikään kova ystävystymään naisten kanssa.
Ja jos tuollainen tulisi vastaan niin ei menisi läpi, ei toisinkaan päin että minä toimisin noin.
Roti ja kunnioitus pitää suhteessa olla.
Vanhat kaverit ja yhteiset tutut ovat ok. Ja töiden kautta tulleet kaverit, mutta ei heitäkään olla kestitty muuta kuin yhdessä.

Blieblae
No en todellakaan hyväksyisi. Tähän toki vaikuttaa varmasti se, että miehelläni ei ole ketään naispuolisia kavereita, ketkä ei ole myös omiani. En mitenkään kiellä niitä naiskavereita, mies ei vaan ole yhtään sen tyyppinen, että tutustuisi johonkin vieraisiin naisiin kaverina.

"jep"
Tuosta, että aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa, olen muuten periaatteessa samaa mieltä, mutta jos niihin suunnitelmiin sisältyy yhteinen koti, omaisuus, lemmikit tai lapset, on asiasta neuvoteltava toisen osapuolen kanssa. Siitä, mitä tekee kodin ulkopuolella, en minäkään sano mitään, niin kauan kun hoitaa osuutensa em. yhteisistä asioista.

"Vieras"
No jaa, menee aika vaikeaksi jos pitäisi jokaisesta sisustustavarasta tai vieraskäynnistä alkaa erikseen kyselemään, että hei kulta saako Pete tulla käymään?? tms

[QUOTE="jep";27811460]Tuosta, että aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa, olen muuten periaatteessa samaa mieltä, mutta jos niihin suunnitelmiin sisältyy yhteinen koti, omaisuus, lemmikit tai lapset, on asiasta neuvoteltava toisen osapuolen kanssa. Siitä, mitä tekee kodin ulkopuolella, en minäkään sano mitään, niin kauan kun hoitaa osuutensa em. yhteisistä asioista.[/QUOTE]

Yhteistyössä