Sangria
mul on aina ollu hyvä hemppa 145 viimeks mut siitä on kyl aikaa kun tarkistettu,.Ettei olis hemoglobiinit päin kettuja...
mul on aina ollu hyvä hemppa 145 viimeks mut siitä on kyl aikaa kun tarkistettu,.Ettei olis hemoglobiinit päin kettuja...
Ja voi niita olla yhta aikaakin :saint:Kielipuolesta mielipuoleksi alta aikayksikon... Tosin kaksimielinen, yksiraiteinen ajatusmalli.
Epäselvät asiat, miehen pitäis ne selvittää ja tänään pitäis puhua maailman menosta.. Ahdistaa sekin jo valmiiksi kun pelkään joutuvani pettymään jälleen kerran :ashamed:Metis :hug: Mika ahistaa?
no älähän nyt, mä ymmärtäisin kyllä jos menis joskus vähän vikaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805804:Ai,että nyt mua alko niin pelottaa nuo kaikki :ashamed:
onko sulla huipannu tolleen kun on ollu hempat kunnossa ihan virallisesti ?mul on aina ollu hyvä hemppa 145 viimeks mut siitä on kyl aikaa kun tarkistettu,.
No tuo työkokeilu hommeli ja sitte se lääkäri :ashamed:Mika kauhistaa? :hug:
:hug: älä hyvä tyttö ota päälles koko pataljoonan murheitaEpäselvät asiat, miehen pitäis ne selvittää ja tänään pitäis puhua maailman menosta.. Ahdistaa sekin jo valmiiksi kun pelkään joutuvani pettymään jälleen kerran :ashamed:
: /Miun kielipää ei oo mikään paras mahollinen, pitänee ettiä muita hommia sit..valitan, ei pärjää
Onnea sille lekurikäynnille kovasti. :hug: Pitää olla joskus aika sinnikäs että nuo tahot uskoo.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805851:No tuo työkokeilu hommeli ja sitte se lääkäri :ashamed:
Josko ne taas leimaa mut vaan luulotautiseksi
hyvinhän tuo suomen kieli näyttää taipuvan, sillä kyllä pärjää: /Miun kielipää ei oo mikään paras mahollinen, pitänee ettiä muita hommia sit..
Ei kyllä omat riittää, ne on maapallon kokosia, ainaki siltä se tuntuu... :hug::hug: älä hyvä tyttö ota päälles koko pataljoonan murheita
Voi sua. Ela sure, anna hevosen surra ku silla on isompi paa.Epäselvät asiat, miehen pitäis ne selvittää ja tänään pitäis puhua maailman menosta.. Ahdistaa sekin jo valmiiksi kun pelkään joutuvani pettymään jälleen kerran :ashamed:
Mut mä oon vähän ehkä reunoilta syrjäytyny tänne kotia...no älähän nyt, mä ymmärtäisin kyllä jos menis joskus vähän vikaan
otettais sitten vaan uusi yritys
on ja kaks viikkoa putkeen.. se oli jotain törkeen kauheeta, selitystä ei oo löytynyt. kuvasivat päänkin..kaks vuotta sitte. mutta tuota huimausta tulee aina silloin tällöin.onko sulla huipannu tolleen kun on ollu hempat kunnossa ihan virallisesti ?
Multa samoin, ja yks viela kaupan paalle Ihanallekin =)Mettäkylälle ja Metikselle isot :hug:!
Niin mää muistelin että se on sulla ajoittain riesana. Kyl tota pitäisi oikeasti tutkia. Ettei vaan olis joku 2 tyypin diabetes tai jotain...on ja kaks viikkoa putkeen.. se oli jotain törkeen kauheeta, selitystä ei oo löytynyt. kuvasivat päänkin..kaks vuotta sitte. mutta tuota huimausta tulee aina silloin tällöin.
Mie oo ollut työkokeilussa ainaki kerran, ei se vissiinkään eroa muuten harjottelusta kuin et voi paremin sopia kuin monta tuntia minäkin päivänä on..ehkä, jos en muistele omiani..oot vaan kovana niin uskoo ne.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805851:No tuo työkokeilu hommeli ja sitte se lääkäri :ashamed:
Josko ne taas leimaa mut vaan luulotautiseksi
Reunoilta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805875:Mut mä oon vähän ehkä reunoilta syrjäytyny tänne kotia...
Joo huomattu on. Kunhan nyt ei enää menis seittemää vuotta et ne alkaa uskoo et jotain häikkää oikeesti on. Vaikka näkeehän sen näistä käsistä ettei ne nouse ylös vaikka mitä yrittäisOnnea sille lekurikäynnille kovasti. :hug: Pitää olla joskus aika sinnikäs että nuo tahot uskoo.
ei haittaa, voidaan aloittaa lattiatason hommillaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805875:Mut mä oon vähän ehkä reunoilta syrjäytyny tänne kotia...
tuokin on katottu tietääkseni, paljon tutkivat silloin..Niin mää muistelin että se on sulla ajoittain riesana. Kyl tota pitäisi oikeasti tutkia. Ettei vaan olis joku 2 tyypin diabetes tai jotain...
* Puhaltaa * :hug:ai saamari! revin kynsilläni vahingossa kaulassa olevaa luomea, tuntuipa kivalta..