Mä oon kans pannut vaan kahvia ja hunajamehuakahvia vaan
Mä oon kans pannut vaan kahvia ja hunajamehuakahvia vaan
Ei haittaa! Oraalinen puoli on kunnossa, kielihenkiloita kun sattuu olemaan. :saint:valitan, ei pärjää
no pikku lipsauksia saattaa joskus käydäVyötäisiltäkö vaan
Älähän nyt, työpaikkakin voi löytyäjoo, tässähän tää menee viisaita puhuessa
mää just mietin et mitä panisMä oon kans pannut vaan kahvia ja hunajamehua
Ai sina kans? Minakinhan olen tuota kielialaa ihan opiskellut :snotty:Ei haittaa! Oraalinen puoli on kunnossa, kielihenkiloita kun sattuu olemaan. :saint:
Pan panini tai pari ja pannukahvia?ois vissiin kyl aika panna sinne suuhun jotain, kun iski kauhee kaatohuimaus yhtäkkii..
Pane nyt äkkiä jotain!ois vissiin kyl aika panna sinne suuhun jotain, kun iski kauhee kaatohuimaus yhtäkkii..
Ettei olis hemoglobiinit päin kettuja...ois vissiin kyl aika panna sinne suuhun jotain, kun iski kauhee kaatohuimaus yhtäkkii..
joo ruutikseltaÄlähän nyt, työpaikkakin voi löytyä
Taalla ainaski pantiin just lihaa piiloon. Lammascurry syoty siismää just mietin et mitä panis
Kielipuolesta mielipuoleksi alta aikayksikon... Tosin kaksimielinen, yksiraiteinen ajatusmalli.Ai sina kans? Minakinhan olen tuota kielialaa ihan opiskellut :snotty:
Metis :hug: Mika ahistaa?:stick:
mä oon täällä taas, ei kestäny kauaa tuo siivousvimma... Ajatukset harhailee ja ahdistus iskee, oksettaakin....
no ei kai se nyt niin yhden kirjaimen päälle oleKielipuolesta mielipuoleksi alta aikayksikon... Tosin kaksimielinen, yksiraiteinen ajatusmalli.
Pane nyt äkkiä jotain!
Banaania, kurkkua tms.
Mäkin oon miettiny jo muutamia viikkojamää just mietin et mitä panis
:hug::stick:
mä oon täällä taas, ei kestäny kauaa tuo siivousvimma... Ajatukset harhailee ja ahdistus iskee, oksettaakin....
Mäkin lähden sinne kirpparille.Heihei kaikille, life kutsuu :'(
Mika kauhistaa? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805804:Ai,että nyt mua alko niin pelottaa nuo kaikki :ashamed:
Miks kui häh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805804:Ai,että nyt mua alko niin pelottaa nuo kaikki :ashamed:
Joustava on oltava!no ei kai se nyt niin yhden kirjaimen päälle ole
Tuo muuten tekee nopeesti huippausta. Paitsi et mulla itellä on luonnostaan tosi alhanen,niin eroa ei huomaa vaikka välillä tippuiskiEttei olis hemoglobiinit päin kettuja...