Sangria
minkäs pääl mä istuisinno tottakai, onhan mulla kaks polvea
minkäs pääl mä istuisinno tottakai, onhan mulla kaks polvea
no ei siinä taida enää monia vaihtoehtoja jäädä :heart:minkäs pääl mä istuisin
No olisko sulla tarjota jotain?Ruutis eipäs heittäydytä ahneeksi!!! :stick:
55% volvoistakin ajoi ylinopeutta =)tosta nopeuskeskustelusta meinaa unehtua volvot, jos joku joskus (tapahtuu tosi harvoin) vetää musta edelle niin se on yleisimmin bmw, audi tai volvo
tänä aamuna tosin volsku mutta sehän on melkein audi
no kuuluu tietysti, vaikka ja mitäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805621:*pakkaa jo* Kuuluuko mitään etuuksia? :xmas:
tarkoittaaks tuo et yks paikka ois vapaanano ei siinä taida enää monia vaihtoehtoja jäädä :heart:
Mäkin lähden kohta kirpparille:wave: Nyt on käyty ruokakaupassa ja kirpparilla Ei vaan kirpalta löytynyt esikolle luistimia vaikka kaks kolusin läpi..ei viittis kaupasta uusiakaan ostaa kun tuolla kasvaa niin nopsaan jalka. Eilen ku kokeiltiin, ei mahtunut 36-koon luistin jalkaan...minkähänlainen jätiräpylä tytöstä tulee..
määkään en oo pannu vielä tänään mitään :O mitään kiinteetä ainakaan. niinku suuhuni siis.Nyt pitää mennä ettimään jotain suuhunpantavaa..
joo, mutta ei sitte enää kolmea enempäätarkoittaaks tuo et yks paikka ois vapaana
+ kaksi kättäno tottakai, onhan mulla kaks polvea
Pannut nestemäistä, geelimäistä, tahnaa? :Omääkään en oo pannu vielä tänään mitään :O mitään kiinteetä ainakaan. niinku suuhuni siis.
ok, mä lupaan olla ahkera tyttö :kiss:joo, mutta ei sitte enää kolmea enempää
tai muuten menee ylitöiksi
Palstallahan päivä sujuuhuomenta, tylsä päivä edessä..ei mitään tekemistä..huomen ois tarkoitus mennä elokuviin kahden vanhemman tytön kanssa. tänään en vissiin tee muuta kuin yritän pitää itteni hereillä. väsyttää vaiks nukuin 10h, taisin nukkuu liikaa..
no eihän siinä pysy jos ei pidä jämerästi vyötäisiltä kiinni+ kaksi kättä
kahvia vaanPannut nestemäistä, geelimäistä, tahnaa? :O
Kuuluuko suullinen koe tyohaastatteluun? :saint: Vai parjaako peruskasityotaidoila?mulla olis tiedossa sulle hieno työkokeilu
*ehdottelee*
tuut mulle sihteeriköksi
valitan, ei pärjää...Vai parjaako peruskasityotaidoila?
joo, tässähän tää menee viisaita puhuessaPalstallahan päivä sujuu
:snotty:määkään en oo pannu vielä tänään mitään :O mitään kiinteetä ainakaan. niinku suuhuni siis.
Ja useinjoo, mutta ei sitte enää kolmea enempää
tai muuten menee ylitöiksi
Höh, se ei ny ole ilmeisesti yhtää puujalka päällä.kahvia vaan
Vyötäisiltäkö vaanno eihän siinä pysy jos ei pidä jämerästi vyötäisiltä kiinni
nollatoleranssi työtapaturmien suhteen nääs