F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taas mietin mitä töitä ihmiset oikein tekee, kun netto jäi tosi monella alle 2000e.
Ihan noin vertailuna, tienasin opiskeluaikana harjoittelijana 2000e brutto ja ikinä kuuna päivänä en lähtis "oikeisiin" töihin moisella palkalla.
Minulla netto n. 1400, olen respa. Kotiinko sitä olisi parempi jäädä lusmuilemaan?!
Täällä yksi insinööri, joka tienaa vain 2600 e/kk. Tuttavani, myös insinöörejä tienaavat tulpasti sen, mutta he ovatkin miesvaltaisella alalla. Palkka riippuu siis myös alasta, työpaikasta ja asemasta.
Mä taas mietin mitä töitä ihmiset oikein tekee, kun netto jäi tosi monella alle 2000e.
Ihan noin vertailuna, tienasin opiskeluaikana harjoittelijana 2000e brutto ja ikinä kuuna päivänä en lähtis "oikeisiin" töihin moisella palkalla.
Joillain on varmaankin mennyt netto ja brutto sekaisin. Meillä mies tienaa bruttona 6000 e, mutta eihän siitä jää verojen jälkeen kuin 3000 e käteen (netto).
Alkuperäinen kirjoittaja äshoo;27803972:Sairaanhoitaja täällä hei! Netto saattaa hyvänä kuukautena juuri ja juuri 2000e.