Millainen on pukeutumistyylisi?

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
Minni-hiiri harmaana
Mulla ei ole mitään tyyliä enää pukeutumisessa. Arkisin pukeudun toppatakkiin, pipoon, toppahousuihin, rukkasiin, käsineisiin, saappaisiin/töppösiin... mikä millonkin on sään mukainen vaatetus leikkipuistossa.

Ennen minä olin tyylikäs ;)

Talvella tuntuu, että näytän enimmäkseen tältä:

Ja kotona sitten tältä:

Mutta jos lähden asioille, niin sitten näin talvisin olen farkuissa tai villahameessa, villakangastakissa tai untuvatakissa jos on tosi kylmä. Pipo päässä, säärystimet vaikka jalassa jos on hame, paksun kaulaliinan suojissa. Lempivaatemerkkejä on Hilfiger, Vila, Benetton ja H&M.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ei mulla oikeestaan oo mitään tyyliä.
Kaverit sanonu, että mun tyyli on ollu "aina" samanlainen, mutta eivät osaa sanoa, millainen. :D

Mun vaatteet on lähinnä Nikeä, Adidasta, Urban Streetwearia, Calvin Kleinia ja JC:tä.
Paitoja tulee kyllä osteltua vähän milloin mistäkin, mutta en käy (juuri) ikinä esimerkiksi Vero Modassa, Seppälässä, H&M:llä, Ginatricotissa, Espritillä jne.

Ai niin, kirpparilta on moni mun vaatteista. :)
Materiaaleja on laidasta laitaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="nuuh";27795468]Kaikki käy paitsi sukkahousut. Niitä en pistäis edes pankkia ryöstettäessä päähäni.[/QUOTE]

Minä ostan sukkikset aina kahta kokoa liian isoja, eivät sitten kiristä eivätkä kirraa mistään kohtaan.

[QUOTE="nuuh";27795522]Ei auta. Aina ne on jotenkin vammasesti vinossa ja haarakiila vaahdossa, hyyyi. Niissä on inhottava äänikin, semmonen kiireisen tarjoilijan suhina että ihan kuin kipinää iskisi.[/QUOTE]

Okei :x En kyllä tiedä mistä sinä sukkikset sitten ostat, jos ne suhiseekin vielä?

Jokseenkin monenkirjava. Käytännöllisyyttä painotan arkipukeutumisessa, pidän voimakkaista väreistä kuten mustasta ja punaisesta ja suosin kylmiä värisävyjä. Tyylissä näkyy hieman vaikutteita gootti- ja pin up -tyyleistä. Kaupungilla mulla saattaa olla ylläni esim. mustat tiukat farkut, värikkäät Converset, punaiset villasäärystimet ja itse tehty monenkirjava a-linjainen takki, musta suuri huivi ja päässä villakankainen lippamyssy

minnee
Ystävä sanoi mun tyyliäni Mymmeli-lookiksi. :D Mutta enpä nyt tiedä onko tämä sitäkään. En pidä oikein hillitystä ja perustyylikkäästä tyylistä eikä mulla ole lempivaatemerkkiä. Tykkään yhdistää mustaa ja täyteläisiä, hehkuvia, värejä ja käytän meikeissänikin värejä. Pidän mieluummin hameita ja mekkoja. Ja näyttäviä pukukoruja!

"..."
Mulla on aika klassinen tyyli. Tykkään hyvin istuvista farkuista, mutta myös hameita ja mekkoja käytän paljon. Yleensä näin alennusmyyntiaikaan metsästän kasmirvillapaitoja ja silkkisiä paitapuseroita ja huiveja. Niin ja laukun ja kenkien täytyy olla laadukasta nahkaa. En voisi kuvitellakaan laittavani hiostavia muovikenkiä jalkaani (ellei mun ihania haisaappaita lasketa mukaan :)). Yleensä käytän matalia kenkiä ihan laiskuuttani, mutta korkokengät on ainakin juhlissa päällä.

Toisaalta tykkään sporttisesta tyylistä, varsinkin näin talvisin pidän lämpimiä parkamallisia toppatakkeja ja voin laittaa jopa toppahousut jalkaani jos on oikein kylmä. Tykkään myös pitää mustia rentoja gollecehousuja. Jumppaohjaajana mulla on myös aika arsenaali erilaisia urheiluvaatteita ja niitä käytän paljon.

Lempimerkkejäni ovat mm. Tommy Hilfiger, Filippa K, Repeat, Gant, Marc'Opolo, Tiger of sweden, Mulberry, Nike ja tietty H&M, lisäksi moni muu mitä en nyt muista.

Halpa. Ei siis "halpa" vaan halpa :) Trikoo on hyvä, samoja vaatteita voi käyttää sekä s että l-kokosena :D Tällä hetkellä liikun lähinnä kokoa liian suurissa äitiysfarkuissa tai verrkkareissa, villapaidoissa ja takissa jossa on vetoketju rikki (nepparit toimii mutta ilkeästi paukahtelevat auki kumartaessa :p), takki on jostain 2000-luvun alusta.. Uusimmat ostamani vaatteet on liila kokotoppapuku ja putkikuomat :rolleyes:

Ei oo tullut tässä muutamaan vuoteen panostettua oikeen itteensä :D Ennen kolmatta raskautta ostin kyllä mm. uuden kivan toppatakin ja farkut sekä uudet alusvaatesetit, ja tapojeni vastaisesti en ostanut halvinta.. Mutta niin, ja sitten tulin raskaaksi.. Ja nyt ne vaan oottelee kaappien kätköissä.

näin talvisin täyspitkä, vyötäröltä tyköistuva musta villakangastakki jonka hihansuissa karvaa, muina vuodenaikoina nahkajakku tai samettibleiseri.
pidän korkeavyötäröisistä kynähameista, sekä toisena ääripäänä farkuista & eritoten revityistä :p kynsikkäät ovat uusi rakkauteni, kenkiä löytyy tennareista avokkaisiin.
minua voisikin kuvata kapinallisen ikiteinin & tyylikkään ladyn eriskummalliseksi sekoitukseksi :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä