The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäisköhän tässä yrittää suoriutua jonnekin päin,tietäs vaan minnepäin|O
Kaupassa pitäis ehkä käydä mut kauheet jonot siellä on,ehkä pärjään ilmankin. Auto asioita pitäs kai sit lähtee hoitelee,vielä kerkeis...pitäs käydä tarkistuttaa se akku...mutta kun ei kiinnostais yhtään.Hirvee rahasyöppö tuosta autosta tullu silti pakko pitää autoa et pääsee töissä kulkemaan.
 
kahvikirahvi
Pitäisköhän tässä yrittää suoriutua jonnekin päin,tietäs vaan minnepäin|O
Kaupassa pitäis ehkä käydä mut kauheet jonot siellä on,ehkä pärjään ilmankin. Auto asioita pitäs kai sit lähtee hoitelee,vielä kerkeis...pitäs käydä tarkistuttaa se akku...mutta kun ei kiinnostais yhtään.Hirvee rahasyöppö tuosta autosta tullu silti pakko pitää autoa et pääsee töissä kulkemaan.
Mun pitäis lähteä kaupoilla käymään, mutta saas nähä ehtiikö kun nyt lähetään muksun kanssa ulos ja pitäis kolmeksi suoriutua töihin... Ei huvittais kyllä yhtään. Pitäis muutenkin soittaa töihin ja kysyä et onko huomenna vp vai ei :D

Mutta nyt ulkoilemaan, heippa :wave:
 
Aries 78
Toisaalta eikö se ole kivempi viettää uuttavuotta lasten kanssa rauhassa kuin jossain mellastamassa...No joo,lapsettomana näin tietysti ajattelen kun haluis ite viettää uuttavuotta ja muita juhlapyhiä oman miehen ja lasten kanssa. voishan sitä huomenna lähteä bilettämään mutta en tiedä...ei ole kyllä yhtään fiilistä vaikka toisaalta tuntuu että olis pakko mennä.
Kyllä mie lasten kanssa tykkään viettää aikaa, tänään käydään "vähän" raketteja ostamassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Missä oot ollu :mad: piiskaa sietäsit saada :p :kiss:
No hitto, joulun jlk keuhkoputken tulehdus kaatoi sänkyyn, ei pystyny ees kirjottaa, stna:mad: On ollu iksu siuu:kiss::p Jospas nyt vähän ottas ihteensä niskasta ja hoitais jatkossa kunnialla tän palstailun:D

Kissa on jo nyt kasvanu kaameesti. Mies ehdotti että otettais vielä toinenkin kissa, saas nährä.
 
Lilith Le Nuit
No hitto, joulun jlk keuhkoputken tulehdus kaatoi sänkyyn, ei pystyny ees kirjottaa, stna:mad: On ollu iksu siuu:kiss::p Jospas nyt vähän ottas ihteensä niskasta ja hoitais jatkossa kunnialla tän palstailun:D

Kissa on jo nyt kasvanu kaameesti. Mies ehdotti että otettais vielä toinenkin kissa, saas nährä.
Mä linkitin tänne eilen mirrin kuvan, jospa se houkuttelisi sut tänne. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sangria
No hitto, joulun jlk keuhkoputken tulehdus kaatoi sänkyyn, ei pystyny ees kirjottaa, stna:mad: On ollu iksu siuu:kiss::p Jospas nyt vähän ottas ihteensä niskasta ja hoitais jatkossa kunnialla tän palstailun:D

Kissa on jo nyt kasvanu kaameesti. Mies ehdotti että otettais vielä toinenkin kissa, saas nährä.
voi sua :hug: nyt on vissiin parempi jo :)kiva tulit takas :kiss:

Ai mies haluu lisää kisui, tartuttais tuon kisukuumeen munkin ukkoon :D miten kisun kans muuten menny?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Iskä hoitakoon muksun ulkoiluttamisen jatkossa, ei se halunnu minun kanssa leikkiä ulkona yhtään. Kaatuili ja kitisi vain mokoma kun ei muka ylös päässy omin voimin :kieh: Niin, ja sit se koitti kaataa mun lumiukkoa!!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä