The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä herännytkään aamulla kun kello soi :ashamed: Mutta kympiltä soi puhelin niin oli pakko nousta ja repiä muksuki ylös sängystä. Ulos pitäis lähtee jos pääsis hyvissä ajoin päikkäreille, mut en oo vielä aamukahvejakaan saanu alas :D

Kuka tulee leikkiin meän hienoon lumilinnaan? Noh, anyone?
Mä voin tulla leikkii,jei!! ja mä niin arvasin et siellä mittää herätä aikaseen,no itekin vasta heränny mut olen ollu jo reipas,suihkus käyny ja aamupalaa rouskutan tässä.
 
IhanaValo
Ei taida helpottaa tänäkään vuonna, äsken höpöttelin miehelle vaikka mitä ja ainut mitä kuuluu vastaukseks on, joo, mmm..pelaa koneella peliään. Ärsyttää ihan kympillä. Sit kun jälkeenpäin jotain sanoo, niin ei olevinaan oo ikinä kuullutkaan mistään mitään..vaikka vasta äsken sanoin. Siis miten helevetin vaikeeta se on ees sen verran koittaa kuunnella että saa normaalin vastauksen sanottua.
 
Se mölynaapuri rupes sitten yöllä 02.30 popittamaan oikeen kunnolla!! kyllä kuulu samulit ja juha tapiot niiku olis vieressä laulanut,hemmetti että nous kiukku,vielä se nyt menee kun ei tarvinnu aamuyöstä herätä töihin mutta jooo....sitten kun arki alkaa niin...aargh!! toimistolla ei oo tänää ketään mutta keskiviikkona soitan ja teen valituksen,eihän tälläsestä tuu yhtään mitään!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Ei taida helpottaa tänäkään vuonna, äsken höpöttelin miehelle vaikka mitä ja ainut mitä kuuluu vastaukseks on, joo, mmm..pelaa koneella peliään. Ärsyttää ihan kympillä. Sit kun jälkeenpäin jotain sanoo, niin ei olevinaan oo ikinä kuullutkaan mistään mitään..vaikka vasta äsken sanoin. Siis miten helevetin vaikeeta se on ees sen verran koittaa kuunnella että saa normaalin vastauksen sanottua.
Miehillä on kyllä valikoiva kuulo. Lähes mitä tahansa ton mun yksilön kanssa keskustelee, mitään ei tunnu jäävän päähän, ja oonkin huomauttanut asiasta muutaman kerran. Kunnes sitten:

Mies: Vähän tää on ihana biisi!
Minä: Sä et oo koskaan sanonu mua ihanaks.
Mies: Oonhan, sä et vaan ikinä kuuntele mua.

:D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Se mölynaapuri rupes sitten yöllä 02.30 popittamaan oikeen kunnolla!! kyllä kuulu samulit ja juha tapiot niiku olis vieressä laulanut,hemmetti että nous kiukku,vielä se nyt menee kun ei tarvinnu aamuyöstä herätä töihin mutta jooo....sitten kun arki alkaa niin...aargh!! toimistolla ei oo tänää ketään mutta keskiviikkona soitan ja teen valituksen,eihän tälläsestä tuu yhtään mitään!
Täällä joku Nkengele päätti pirauttaa kotikonnuille 4 aikaan yöstä. Bongo rummut iloisesti paukkui.
 
Kännissä ja saalistamassa.. :rolleyes:
Sellanenko ois suunnitelma:D mullaki oli viikko sit ajatuksis sama et uutena vuotena sit mut nyt iski vaan olotila et en jaksa...onha mul sanottu et voin mennä yhel tutul istuksimaan mutta en tiiä jaksanko,ne nyt ei minnekkään lähde,perheellisiä kun ovat.Vaikka yleensä kun on pari juonu niin mieli saataa yllättäen muuttua,tuo vesisade ei vaan inspaa yhtään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä