En saa unta kun on niin kaamea kainalonkaipuu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksin"

Vieras
Siis tällasta ei oo vielä koskaan ollut.
Oon eronnut n.vuosi sitten ja elänyt sen jälkeen kahden lapseni kanssa.
Jotain minipieniä sutinoita ollut sen yks tai kaks ja nekin kaatunut heti alkuunsa omaan mahdottomuuteensa.
Nyt viime viikkojen aikana mulla on ollu joku ihme tuska tän yksin nukkumisen kanssa, ei ennen ollu mitään ongelmaa.
Nytkään en saa unta kun sänky tuntuu niin isolta ja kylmältä, olis ihanaa kun olis joku joka vaan ottais kainaloon ja pitäis kiinni, siihen olis niin ihana nukahtaa.
Mutta ei, mistä hitosta minä mitään kainaloa löytäisin kun olen vaan lapsen kanssa kotona tai käyn kavereilla tms, mutta en viihdy baareissa.
Oonko mä ny loppuelämäni yksin tässä sängyssäni kun tuskin se elämäni mies ovellekaan kävelee...
Jotenkin ahdistaa tää ajatus että MISTÄ mä sen muka löydän.... :(

[QUOTE="aikuinen";27787385]Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata yksinkin olla.[/QUOTE]

voi apua. Pitäisköhän nyt sitten hoitoon lähteä.

Kyllä mäkin yksin osaan nukkua, mutta paljon huonommin mitä miehen vieressä. Nyt se mies ei ole kotona ja no tässä sitä herättiin 2 yöllä enkä saa nukutuksi uudestaan kun ei ole miestä tossa.

Olenpaskamalan riippuvainen. Lääkkeet, ehkä jopa laitoshoitoon?

[QUOTE="vieras";27787395]voi apua. Pitäisköhän nyt sitten hoitoon lähteä.

Kyllä mäkin yksin osaan nukkua, mutta paljon huonommin mitä miehen vieressä. Nyt se mies ei ole kotona ja no tässä sitä herättiin 2 yöllä enkä saa nukutuksi uudestaan kun ei ole miestä tossa.

Olenpaskamalan riippuvainen. Lääkkeet, ehkä jopa laitoshoitoon?[/QUOTE]

Siedätyshoitoa sulle. Sinähän olet kuin pieni lapsi joka ei pysty nukkumaan ilman äiskän tai iskän läsnäoloa. Yritä aikuistua.

Yhteistyössä