The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä oon asunu muutaman vuoden narkkien naapurina. toi melu vaihteli mutta turvallista oli kun poliisi oli pihalla jos ei joka päivä niin sitten joka toinen.
Joo, tuttua tuokin. Muutama vuosi meni mullakin narkkien naapurina ennen kuin pääsin toisaalle muuttamaan. Eikä sitä osannut edes pelätäkään, vaikka se aines oli nyt mitä oli...sen verta tiuhaan partio kävi naapurissa kylässä.

Mutta näitä känniääliöitä oon sitten naapureina saanutkin pelätä ihan riittämiin. Muistan, kun esikoinen oli vielä ihan vauva - ja mies tietty töissä maailman äärissään - kun naapurissa rupesivat kunnolla ryypiskelemään... Ja sitten kun rupes ukkoa ja akkaa lentelemään takapihan puolelle ja irtaimistoa sinkoilemaan ovien läpi...poliisiakaan kun ei saanut ihanjustheti paikalle, kun "pasilaan" oli/on tuota matkaa.... "Pienesti" vaan pelotti, kun asunnon toisessa nurkassa istuksin vauva sylissä ja kännykkä kädessä....
 
Poliisille ja jos vuokralla asuvat niin asunnon omistajalle valitusta..tai isännöitsijälle, kuka niistä asunnoista nyt päättääkään..?
tuo yks naapuri ilmottelee kaiketi isännöitsijälle ellei ole jo sitä tehnyt mutta itse ajattelin myös soitella sinne ja koska olen aina tullut toimeen isännöitsijän kanssa(olen hyvä vuokralainen:) ) niin uskoisin että ei ne ihan ajattele että huvikseni valitan.
 
IhanaValo
tuo yks naapuri ilmottelee kaiketi isännöitsijälle ellei ole jo sitä tehnyt mutta itse ajattelin myös soitella sinne ja koska olen aina tullut toimeen isännöitsijän kanssa(olen hyvä vuokralainen:) ) niin uskoisin että ei ne ihan ajattele että huvikseni valitan.
No mie aattelisin et jos useammalta henkilöltä tulee se valitus samasta melusta niin ei sekään isännöitsijä voi olla sit jollain tavalla noteeraamatta sitä.En sit tiiä miten nuo hommat toimii..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä