Sangria
iski suklaa himo harmi ku en maistu sille ni viitti itteään maistellaSullahan on. Sut
iski suklaa himo harmi ku en maistu sille ni viitti itteään maistellaSullahan on. Sut
Ootas, kohta oven takanaTäällä olis:snotty:
Oo no mieti ku maistuttais suklaalta :snotty:iski suklaa himo harmi ku en maistu sille ni viitti itteään maistella
hyvää yötä pitkäkaula:kiss:Oo no mieti ku maistuttais suklaalta :snotty:
Mutta nyt on pakko lähteä tonne pedin puolelle, jos sitä huomenna jotain.
Hyvää yötä kaikille :kiss:
jätän oven raolleen mutta älä säikyttele sittenOotas, kohta oven takana
Hiipparoin sillee ihan hiljaa otan namut vaajätän oven raolleen mutta älä säikyttele sitten
Osa on keittiön kaapissa,osa on kirjahyllyssä ja osa on yöhyllyllä(mulla ei oo yöpöytää vaan hylly),älä kompuroi johtoihin.Hiipparoin sillee ihan hiljaa otan namut vaa
Tääl mä toikkaroin edelleen mihi mun unenlahjat o hävinny :O rytmi iha sekaisin nytNykkö ne kaikki meni jo tutimaan ja mua ei nukuta yhtään:kieh:
Eli myllään kaikki väärinpuolin et löytyyOsa on keittiön kaapissa,osa on kirjahyllyssä ja osa on yöhyllyllä(mulla ei oo yöpöytää vaan hylly),älä kompuroi johtoihin.
jostain kumman syystä muakaan ei nukuta yhtään,ei ees silmät lupsu yhtään.Huomenna se kyllä kostautuu mut ei voi n´mennä maate kun pyörii vaan.Tääl mä toikkaroin edelleen mihi mun unenlahjat o hävinny :O rytmi iha sekaisin nyt
Kunhan siivoot jälkes sit niin senkun mylläätEli myllään kaikki väärinpuolin et löytyy
Mä yleensä nukun jo kahentoista pintaan, joten tääon mulle ihan uutta ja kummallista joku yöeläin vissiin tulossa minust..jostain kumman syystä muakaan ei nukuta yhtään,ei ees silmät lupsu yhtään.Huomenna se kyllä kostautuu mut ei voi n´mennä maate kun pyörii vaan.
Juu siivoon, oon siisti yöeläinKunhan siivoot jälkes sit niin senkun mylläät
Pieni aktiviteetti kyllä nukuttais mutta kun ei täällä ole sitä kaveria siihen,siten uni tulis hetkessäMä yleensä nukun jo kahentoista pintaan, joten tääon mulle ihan uutta ja kummallista joku yöeläin vissiin tulossa minust..
Ohan noit muitakin konstei mul ois tuo mies tos kyl...pitäsköhän käyttää sitä nytPieni aktiviteetti kyllä nukuttais mutta kun ei täällä ole sitä kaveria siihen,siten uni tulis hetkessä
Mikä missä?Sieltä rupee kohta pikkuhiljaa porukka jo heräämään...
jos mä oisin sä niin takuulla käyttäsinOhan noit muitakin konstei mul ois tuo mies tos kyl...pitäsköhän käyttää sitä nyt
No palstapersoonat tietty,kaikki jotka on menny jo klo 20 nukkumaanMikä missä?
Toi katteleekin vähän sillä silmällä et jotain ois tiedossajos mä oisin sä niin takuulla käyttäsin
Aaa okei, tietty nyt ku mä oon menossa nukku...tai jotain...:xmas:No palstapersoonat tietty,kaikki jotka on menny jo klo 20 nukkumaan
No nyt munkin rupee tekee mieli....mistä mä nyt tähän taion jonkun ukon ketaleen...Toi katteleekin vähän sillä silmällä et jotain ois tiedossa