Mitä teillä tapahtuu nyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"yksin"
Meillä on keittiö mullinmallin, mies kaverin kanssa uusii vanhaa vesiputkea kaappien takaa, on aika urakka. Yksi lasi mennyt vasta rikki, mutta sirpaleethan tuovat vain onnea.

Lapsilla on kaveri kylässä, istun koneella omissa oloissani kahvin ajan ja sen jälkeen menen makkariin lajittelemaan vaatteita ja ylimääräisiä juttuja kierrätyskeskukseen.
Mä viikkailin äskettäin pyykkejä ja voih.. siellä seassa oli pienenpieniä 80-senttisiä paitoja kaksi! En käsitä mistä ne on sinne tulleet, mun pieninkin pitää jo tällä hetkellä 154 -senttisiä vaatteita <3
Mutta voi miten söpöjä paitoja ne olikaan, ja niin pieniä! Niin se aika vain menee..

Pitäisi silittää nuo pienet vaatteet ja viedä kirpalle/Uffille. Kun sais aikaiseksi.

Muksu 4v leikkii legoilla ja tykillä, muksu 2v maalaa ja on aika tarkka puuhissaan. Mies neuvoo miten puu maalaataan ja muksu sanoi että puu on sininen. Itse laitoin kestovärit ripsiin ja naputtelen tätä tekstiä ja surffailen netissä hiukan.

"åååå"
just käytiin miehen kans pikaisesti kaupassa, kun pienin katselee R.Räppääjää ja isommat lupasivat "hoitaa" häntä. Oikeesti pelailivat läppärillä ja tabletilla.
nyt lämmitellään saunaa, mies oli päivälä siivonnut, kun olin töissä ja itse suunnittelen, mitä hyvää paistais pakkasesta pöytään iltapalan makeaksi, kunlaihari alkaa tietenbkin vasta keskiviikkona.

Mies nukkuu tuossa vieressä, 1v tunkee tuttipulloa sen korvaan.

Keskimmäinen katsoo koneella videota. Kaksi poikaa, tytär ja sen tyttöystävä on sohvalla katsomassa telkkua. Tai no, tuo leikki-ikäinen ehti jo tänne, hyppäsi pommilla päälle ja tutkii nyt mun pöllökorua.

1v siirtyi isin kimpusta (joka heräsikin jo) repimään mun hiuksia.

Minuuttiin mahtuu paljon touhua :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"äitix6"
Mies meni varastolle räplää mökiää, esikoinen pelaa uudella pelikoneella, kakkonen lukee yläkerrassa, neljä nuorinta leikkivät kotileikkiä. Aivan sulosia kun on isit, äidit, vauvat sun muut mukana ja uskon että kestää vielä pitkään tuo leikki :)

"vieras"
[QUOTE="jenni";27777633]Vein juuri tytön mummulaan, tulin kotiin pistin saunan päälle ja korkkasin siiderin! :) Kohta tulee muutama ystävä tänne ja illanpäälle lähdetään katseleen kaupungin vilkkuvaloja,ihanaa! :)[/QUOTE]

Kuulostaa kivalta :) Mukavaa iltaa teille!

[QUOTE="aloittaja";27778222]Siis sinä olet kone mukana paskallakin?[/QUOTE]

Tablettien hyvä puoli.
Itsekin ennen otin veskiin kunkin viikon isolle istunnolle mukaan Hesarin tai Aku Ankan taskarin.
Nykyään molemmat saa viikkoistunnalle mukaan yhdessä pienessä levyssä.

:LOL:

Mies tyhjentää kissojen vessaa kuistilla, muksun kans maataan sohvalla karkkiähkyssä ja katsotaan Avaraa Luontoa. Kohta muksu nukkuhommiin, mua odottaa alkoholiton siideri kaapissa, miehellä on vielä jouluolutta 2 pulloa. Varmaan pannaan elämä risaisekskohta ja tehdään poppareitakin :D

Mies kahtoo sormuksia netistä, kissat nukkuu ja mä palstailen kännykällä ja luesken kiloklubin sivuja

Yhteistyössä