Pyyä sitä ukkoamä en viel kerinny sinne asti pitäs vissiin kokeilla sitä seuraavaksi..
joo, juon kahvia ja läpsin itteeniHyi minua, heti aamusta taas.. Tarkotin että juo lisää kahvia vaan, kyllä se siitä
se kerkes jo lähtee mut, se läpsi yöllä kyl :xmas:Pyyä sitä ukkoa
mun pitäis piehtaroida kaupalle bäin..=)
Terve!
Ja ulos piehtaroimaan täältä.
Samoin. Joskus hävettää moinen. Ikää kuitenki saman aavistuksen verran kui MythikselläMua luullaan onneksi aika usein alle 30-kymppiseksi
:wave:Pläh, mä meen siivoon ja sit mennää luistelee... Mo mooooi
täällä on -23, eipä juuri huvita ulkoillaPitäis kohta lähteä ulkoilemaan ipanan kanssa, toinen niin onnessaan ku lunta saa heitellä. Sen jälkeen nokka kohti töitöi. Mälsää!
Täällä on vain -10, mutta ei silti huvittaistäällä on -23, eipä juuri huvita ulkoilla
no heippa muru, eskari on ilmainen ja kestää 9-13Hei ystäväiseni!! Kysymys! Sitten kun tyttö siirtyy syksyllä eskariin niin eihän se maksa mitään? :O Vai mitä ihmettä? Mä just tajusin että likka on pian 6v ja sit pitäis sinne mennä.. Auttakaa
no ei näillä tuloilla siis juurikaan mitään :ashamed:no heippa muru, eskari on ilmainen ja kestää 9-13
muulta ajalta tarvittavasta hoidosta pitää maksaa, mulla on poika eskarissa 7:30-16 ja se maksaa suunnalleen puolet kokopäiväisestä hoitomaksusta
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27776983:Pah ja pyh
ulkonäön perusteella ei ollu mun piparkakkutaloAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27777061:
Se on hieno leffa, tytötkin tykkäsKatottiin just Avatar. Oli aika jännä.
Ensin aattelin ettei tuo avaruusaihe jaksa kiinnostaa vaan sehän olikin ihan hyvä, kun kunnon rytinät alkoi.
ihqun mittanen muisti sullaVoi vee taas! Sydänkohtaus! Tehtiin lasten kans lumiukko meidän keittiön ikkunan eteen, kävin äsken keittiössä ja perkele ku säikähdin kuka kyttää ikkunasta sisään tsiisus..