Voi A-teens...pitäiskö tähän nyt lyödä sit Tauskia tiskiin?
Voi A-teens...pitäiskö tähän nyt lyödä sit Tauskia tiskiin?
Mulla on samanlaista, kesällä näky alavattan läpiki semmosia potkun näkösiä. Se oli melko häiriintynyttä ku mieskin kerran näki ne, mutta en kuitenkaan ollut enkä oo nytkään raskaana.Mikähän tuolla suolistossa nykii? Tai siis ihanku olis raskaana, tuntuu samanlaista liikettä.
Mulla ainakin välillä tuntuu tuolla alavatsassa sellasta möyrimistä, ihan kuin siellä vauva potkis, mut muutaman vuoden sitä on jo kestänyt, enkä ainakaa vielä oo synnyttänyMikähän tuolla suolistossa nykii? Tai siis ihanku olis raskaana, tuntuu samanlaista liikettä.
Huomenta vain. Täällä on juotu jo kahvit ja kaikki, eikä vieläkään toimi. Tosin mä en toimi kyllä juuri muutenkaan, mutta aamulla varsinkin hyvin huonosti.huomenta. mun pitäs kerätä neljä muksua ja lähteä kauppaan. huoh..nyt ei meinaa käynnistyy ollenkaan.
Mullakin ollut tätä monta vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27776264:Mulla ainakin välillä tuntuu tuolla alavatsassa sellasta möyrimistä, ihan kuin siellä vauva potkis, mut muutaman vuoden sitä on jo kestänyt, enkä ainakaa vielä oo synnyttäny
Mitä lie.Mulla on samanlaista, kesällä näky alavattan läpiki semmosia potkun näkösiä. Se oli melko häiriintynyttä ku mieskin kerran näki ne, mutta en kuitenkaan ollut enkä oo nytkään raskaana.
Kai se on pieru eksyny :xmas:
mä kans kahvii nyt kauheesti täs yritän vetää, jos piristyis mut jotenki ihan pöhnänen olo. pääkin rupes särkee ja otin buranaa..plähHuomenta vain. Täällä on juotu jo kahvit ja kaikki, eikä vieläkään toimi. Tosin mä en toimi kyllä juuri muutenkaan, mutta aamulla varsinkin hyvin huonosti.
Vähän hidas aamu miullakin..join kahvit ja rupes kylmämään. Tarttis varmaan laittaa lisää vaatetta päälle..Huomenta vain. Täällä on juotu jo kahvit ja kaikki, eikä vieläkään toimi. Tosin mä en toimi kyllä juuri muutenkaan, mutta aamulla varsinkin hyvin huonosti.
mä heitin paksun villatakin jo päälle ku tärisytti kans, villasukat tartteis kans..viel joku huopa olis kiva..tai sit miehen kainaloon lämmitteleen..Vähän hidas aamu miullakin..join kahvit ja rupes kylmämään. Tarttis varmaan laittaa lisää vaatetta päälle..
Jos mää läpsin kans. Mut toisille poskille vaan :xmas:|O*läpsii itteään poskille*
Hyi minua, heti aamusta taas.. Tarkotin että juo lisää kahvia vaan, kyllä se siitäJos mää läpsin kans. Mut toisille poskille vaan :xmas:
mä en viel kerinny sinne asti pitäs vissiin kokeilla sitä seuraavaksi..Jos mää läpsin kans. Mut toisille poskille vaan :xmas: