The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!
Mistäs te olittekaan jutelleet tääl yön aikana, koitan taas muistella..:D
En menis ottaa silikoneja, näissäkin nykyisissä on jo tarpeeks kestämistä, ei siis oo kun luomutäytteet mut tuntuu et sekin on liikaa..joskus ennen lapsia oli ihan sopiva koko, semmonen b-c mut nyt en uskalla ees arvailla (enkä halua mennä minnekään liikkeeseen mittailtavaksikaan)
Papereista, niitä ei oo kysytty moneen vuoteen enää..:'( Kaipa mie oon niin vanahan näkönen, vaikka ikää tulee vasta helmikuussa 30v.
(Sivutehtävä, keksikääs jotain kivaa synttäreille! Tekemistä, syömistä, juomista jne.)

Äh, en mie muista muuta, meen ottaa kahvia...
 
IhanaValo
:wave: Tinkuliinille, pidä hauskaa!

Niin, miehen ikä..ite oon aina miettinyt et haluan itteeni vanhemman miehen. Haksahdin sit kuitenkin itteeni puol vuotta nuorempaan kun se hemmetti näytti vanhemmalta kuin olikaan..Mut siis vanhemmissa miehissä on sitä jotain, eikä liian silotellut, ns. "kiiltokuvapojat" paljoo iske.
 
:wave: Tinkuliinille, pidä hauskaa!

Niin, miehen ikä..ite oon aina miettinyt et haluan itteeni vanhemman miehen. Haksahdin sit kuitenkin itteeni puol vuotta nuorempaan kun se hemmetti näytti vanhemmalta kuin olikaan..Mut siis vanhemmissa miehissä on sitä jotain, eikä liian silotellut, ns. "kiiltokuvapojat" paljoo iske.
Pidetään kyllä:) menee varmaan koko päivä kun päästään vauhtiin ajatuksena ettei kelloa katsota.
 
Miksi oon aina jo ajoissa valmis kun muut on aina kuitenkin myöhässä...nytkin olisin jo ihan valmis lähtee mutta ei kun ollaan sovittu aika josta toiset kuitenkin taas myöhästyy.


*diddidiidubbiduu*:xmas:
 
Sama miul, sillon ku mie olisin ajoissa, joku toinen myöhästelee ja sit taas toisinpäin :D
Mä en oo koskaan myöhässä vaan aina ajoissa ja sit kun toiset on myöhässä niin sitä odotusta tulee tuplamäärä:( voishan sitä itekin lähtee viime minuutilla mutta en mä osaa,aina ollut ajoissa niin ei onnistu.Mulla on kellotkin 5min etuajassa:D Jotenkin pidän sitä kohteliaisuutena toisia kohtaan et kun ollaan sovittu joku aika niin sillon kans pelipaikalla ollaan sillon.
 
IhanaValo
Mä en oo koskaan myöhässä vaan aina ajoissa ja sit kun toiset on myöhässä niin sitä odotusta tulee tuplamäärä:( voishan sitä itekin lähtee viime minuutilla mutta en mä osaa,aina ollut ajoissa niin ei onnistu.Mulla on kellotkin 5min etuajassa:D Jotenkin pidän sitä kohteliaisuutena toisia kohtaan et kun ollaan sovittu joku aika niin sillon kans pelipaikalla ollaan sillon.
No miekin vihaan olla myöhässä ja tekee mieli sit ainakin ilmoittaa jos myöhästyy parikin minuuttia..mutkun jonnekin tahtomattaan juuttuu, miulle on välillä niin vaikee hahmottaa ajan kulua vissiin, en muista kattoo kelloa jos keskityn muuhun..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä