The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Empä tuota tiiä ku enää yks on kaapissa odottamassa. Vaikka oishan siellä gölgipullokin, mutta huomenna töitöi :/ Jos huomenna käyn ostamassa enemmän ja voin sitte seuraavan yön tsihautella sun seuraks :rolleyes:
That will do. Näen varmaankin alkuillasta brittiystävärtäni ja hänen uutta muijaansa, joten jotenkin entiset merkit rekisteröineenä palaan kotiin ~ klo 22 errrrrrrittäin hyvissä fiiliksissä :D
 
[QUOTE="vieras";27775471]Sinä et siinä sakissa paremmaksi laita.[/QUOTE]

Loggaa suoraan vaan sisälle, sano asiat ihan oikealla nikillä. Ei taida vaan virtuaaliperse kestää sitä kun pitää vaalia omaa sädekehää.
 
Professional Griefer
Sanon tän tähän ketjuun, ja jos asianomaiset näkee niin näkekööt:

Olen ennen pitänyt Astrolabea fiksuna keskustelijana, mut viimeaikojen kommentit on kyl osoittaneet ja paljastaneet, että se on myös aika monen harmaan kommentin takana. On tiettyjä "olen niin akateeminen ja fiksu assburger" - tyylejä, joista ei vaan voi erehtyä. Tai sitten sen sielunsisko on saapunut palstalle.
Ja en yhtään ihmettelis et ekana pesiytyis näihin "klikki"ketjuihin heittelemään.
 
kahvikirahvi
Sanon tän tähän ketjuun, ja jos asianomaiset näkee niin näkekööt:

Olen ennen pitänyt Astrolabea fiksuna keskustelijana, mut viimeaikojen kommentit on kyl osoittaneet ja paljastaneet, että se on myös aika monen harmaan kommentin takana. On tiettyjä "olen niin akateeminen ja fiksu assburger" - tyylejä, joista ei vaan voi erehtyä. Tai sitten sen sielunsisko on saapunut palstalle.
Ja en yhtään ihmettelis et ekana pesiytyis näihin "klikki"ketjuihin heittelemään.
Tekstiin en ota kantaa mutta :LOL: :LOL: :LOL:
 
Professional Griefer
Ei varmaan muut enää ko minä. Ja sinä.
Vittu mä kiehun ton persreiän kanssa.

En ehkä päästä sitä enää ikinä keittiöön, ku se ei osaa olla siellä siististi. Palo pinna ja siivosin sitte ite sen jäljet, niin nyt kirvelee kättä niinku siinä ois joku avohaava. Oon töissä varmaan altistunu jollekin vahanpoistolle tms. Saatana et polttaa.
 
kahvikirahvi
Vittu mä kiehun ton persreiän kanssa.

En ehkä päästä sitä enää ikinä keittiöön, ku se ei osaa olla siellä siististi. Palo pinna ja siivosin sitte ite sen jäljet, niin nyt kirvelee kättä niinku siinä ois joku avohaava. Oon töissä varmaan altistunu jollekin vahanpoistolle tms. Saatana et polttaa.
Mää yritän jättää jäljet sotkijalle siivottavaksi, mutta seuraavana päivänä yleensä alkaa jo ärsyttämään niin että siivoan ite. Mutta onneksi tuo ei kovin usein keittiöön eksy :D
 
Professional Griefer
Mää yritän jättää jäljet sotkijalle siivottavaksi, mutta seuraavana päivänä yleensä alkaa jo ärsyttämään niin että siivoan ite. Mutta onneksi tuo ei kovin usein keittiöön eksy :D
Joo.. mäki voisin mut toi rosteri on taipuvainen imemään kaikki jäljet.

Ja noin ylipäätään en halua taapertaa sotkuiseen keittiöön aamuisin, se pilaa päivän jo puoliksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä