The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mut, vaatehuoneen siivous edistyy hyvin. Stepperi näkyy jo, tosin puolet tavaroista oon ulkoistanu eteisen puolelle:D No en ihan, on niille löytyny melkein kaikelle jo paikkansa..
 
Sangria
Kato yrittää syyllistää :LOL:

Sulla ei ole mitään syytä kauheasti muutella jos kerta kuntoilet ja oot sen painonen mitä olet. Toki vähemmän voipi syödä, mutta ei kovin kummoisesti :D

Sitäpaitsi mielihyvä on joskus ihan paikallaan kun mieli ei ole hyvä.
meinaatko et nyt ois semmoinen hetki mulla, et pitäis jotain tehä tälle mielelle :LOL: mun on oikein hyvä mieli.
 
IhanaValo
Kun sais tän homman nyt ees alkuun, kyllästyn jos mitään ei tapahdu ja nopeesti..niin siinä aina käy:( En tosin siltikään oksutautia toivo..paranemisia Tapiontyttärelle!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27770278:
Laihdutusjuttuja?
Mä laihdutan joulukilot vähän toisella tapaa..mikään ei pysy sisässä ja kuumetta 38-39.
:hug: oothan käyny lekurilla ettei ole mitään vakavaa sairautta joka kuumeen on tuonut? on vissiin kumminkin kestänyt jo useamman päivän :(
 
IhanaValo
Hmm..meinasin sanoa jotain tuohon Lilithin feederi-kysymyksen vastaukseen mut taijankin tyytyä vaan hottistelemaan täällä..(vai mitä ne hottikset sitten tekevätkin..?)
 
:hug: oothan käyny lekurilla ettei ole mitään vakavaa sairautta joka kuumeen on tuonut? on vissiin kumminkin kestänyt jo useamman päivän :(
No eikä kun eka oli angiina. Ehdin olla hetken terveenä ja sen jälkeen iski flunssa. Joulun taas terveenä mutta nyt on sitten yrjötauti, ainakin noroa on kovasti liikkeellä.

En ole sairastanut piiiiiitkään aikaan kunnolla, mutta nyt sitten iski kaikki kerralla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27770377:
No eikä kun eka oli angiina. Ehdin olla hetken terveenä ja sen jälkeen iski flunssa. Joulun taas terveenä mutta nyt on sitten yrjötauti, ainakin noroa on kovasti liikkeellä.

En ole sairastanut piiiiiitkään aikaan kunnolla, mutta nyt sitten iski kaikki kerralla.
Vanhuus ei tule yksin, voit vain tukeutua siihen että upea ulkonäkö on säilynyt :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä