P
Puutteessa
Vieras
Juujuu, tiedän että parisuhteessa pitäisi puhua toiveista ja haluista, mutta mitäs jos toinen ei halua kuunnella eikä usko? Meillä on ihan aina ollut miehen kanssa ongelmana se, että mies on liian innokas petipuuhissa eikä malta lämmitellä mua. Mennään siis suoraan sisään -tekniikalla liukkarin kanssa, en edes muista milloin meillä olisi ollut esileikkiä tai olisin ehtinyt kostua.
Meidän seksi on käytännössä sitä, että mies runkkaa mun sisään ja mä hieron itseäni ja toivon, että tulisin ennen miestä. Jos en ehdi tulla, mies voivottelee ja sanoo, että seuraavalla kerralla mäkin.
Seuraava kerta kuitenkin on ihan samanlainen... En edes tiedä, miksi suostun tähän. Kai tämä kokonaan ilman olon voittaa. Aina kun yritän sanoa, että meidän "seksi" on perseestä ja kerron mitä haluaisin, niin mies kommentoi tyyliin, että ei hän ainakaan tykkää mistään turhasta koskettelusta, joten tuskin mäkään?! Tai sitten mies vain suuttuu ja alkaa mököttää. Monesti mies vetoaa siihen, että olen niin haluttava ettei hän pysty hillitsemään itseään.
Olisi kai pitänyt kokeilla useampia miehiä nuoruudessa. Jotenkin vasta nyt olen havahtunut siihen, että kidutustahan tämä on.
Meidän seksi on käytännössä sitä, että mies runkkaa mun sisään ja mä hieron itseäni ja toivon, että tulisin ennen miestä. Jos en ehdi tulla, mies voivottelee ja sanoo, että seuraavalla kerralla mäkin.
Olisi kai pitänyt kokeilla useampia miehiä nuoruudessa. Jotenkin vasta nyt olen havahtunut siihen, että kidutustahan tämä on.