Katkera avautuminen huonosta seksistä avioliitossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puutteessa

Vieras
Juujuu, tiedän että parisuhteessa pitäisi puhua toiveista ja haluista, mutta mitäs jos toinen ei halua kuunnella eikä usko? Meillä on ihan aina ollut miehen kanssa ongelmana se, että mies on liian innokas petipuuhissa eikä malta lämmitellä mua. Mennään siis suoraan sisään -tekniikalla liukkarin kanssa, en edes muista milloin meillä olisi ollut esileikkiä tai olisin ehtinyt kostua.

Meidän seksi on käytännössä sitä, että mies runkkaa mun sisään ja mä hieron itseäni ja toivon, että tulisin ennen miestä. Jos en ehdi tulla, mies voivottelee ja sanoo, että seuraavalla kerralla mäkin. :D Seuraava kerta kuitenkin on ihan samanlainen... En edes tiedä, miksi suostun tähän. Kai tämä kokonaan ilman olon voittaa. Aina kun yritän sanoa, että meidän "seksi" on perseestä ja kerron mitä haluaisin, niin mies kommentoi tyyliin, että ei hän ainakaan tykkää mistään turhasta koskettelusta, joten tuskin mäkään?! Tai sitten mies vain suuttuu ja alkaa mököttää. Monesti mies vetoaa siihen, että olen niin haluttava ettei hän pysty hillitsemään itseään.

Olisi kai pitänyt kokeilla useampia miehiä nuoruudessa. Jotenkin vasta nyt olen havahtunut siihen, että kidutustahan tämä on. :(

[QUOTE="vieras";27763395]Siis miten runkkaa sun sisään, vetää itse pillun huulilla itseltään käteen ja kun tulee niin työntää mulkun sisälle?[/QUOTE]

Autuaita on vajaat näemmä

• Tykkää
Reactions: Jarnuska
no jopas on itsekäs mies! :O

oma mies on jopa liian innokas esileikkien kans ku itte tahtois vaan pikaset...
Kyllä mullekin pikaiset välillä kelpaa, mutta kun niitä pikaisia on kerta toisensa jälkeen vuosi vuoden perään. :D :( Mua vaan niin suututtaa, kun en saa koskaan tuntea sellaista kunnon halua ja kiihkoa. Viimeksi mies yritti lämmitellä mua (kosketteli rintoja yms.) mutta kiihottui itse liian nopeasti ja tuikkasi vaan sisään ja laukesi... Sanomattakin selvää, että mun seksihalut ovat "hieman" lopahtaneet kyseistä miestä kohtaan. :D

Kyllä mullekin pikaiset välillä kelpaa, mutta kun niitä pikaisia on kerta toisensa jälkeen vuosi vuoden perään. :D :( Mua vaan niin suututtaa, kun en saa koskaan tuntea sellaista kunnon halua ja kiihkoa. Viimeksi mies yritti lämmitellä mua (kosketteli rintoja yms.) mutta kiihottui itse liian nopeasti ja tuikkasi vaan sisään ja laukesi... Sanomattakin selvää, että mun seksihalut ovat "hieman" lopahtaneet kyseistä miestä kohtaan. :D

:O no yyh!

Teette välillä niin että vietätte vaikka tunnin hyväillen toisianne ilman yhdyntää. Jos mies laukeaa ennen eikä halua jatkaa niin seuraavalla kerralla ehkä pidempään. Yksinkertaisesti vaadit mieheltä esileikkejä.

Suuseksillä voitte ehkä harjoitella. Jos mies laukeaa siinä liian pian, niin pelkillä käsillä. Ehkä miehellä voisi olla vaatteet päällä kun antaa sinulle suuseksiä?

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Ei ole tulluut mieleesikään että itse herätät itsellesi halut ennen kuin miehesi tuikkaa sisään? Onko se pakko odottaa että miehes esilämmittää sinut, miksi et itse tee sitä?

En yleensä suosittele pihtaamista, mutta kun ilmeisesti olet jo koettanut asiaa miehelle tuloksetta selittää, niin mitä jos tehostaisit perillemenoa sillä, että et suostuisi seksiin ja sanoisit syyksi sen, että olet seksielämäänne tyytymätön? Vaikka pari viikkoa-kuukausi? Ja voidaan aloittaa uudestaan sitten, kun mieskin oikeasti haluaa yrittää tehdä jotain ongelmalle?

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
[QUOTE="vieras";27763449]Millaisessa kunnossa teidän suhde muuten on? Onko lapsia? Onko sun pakko olla tossa liitossa?[/QUOTE]
Meillä on miehen kanssa kommunikaatio-ongelmia. Mies ei halua käydä läpi ikäviä asioita vaan on esim. mun haukkumisen jälkeen kun mitään ei olisikaan ikinä tapahtunut. Ja jos mä olen loukkaantunut ja vaadin selitystä, musta tulee ikävä ihminen joka vaan haluaa jatkaa riitaa. Lapsia on yksi ja eihän mun mikään pakko ole tässä olla. Eroa olen jo hakenutkin, harkinta-aikaa on muutama kuukausi jäljellä. Mies sanoo, ettei halua erota, mutta jatkaa silti ääliökäytöstään.

Vaihetaanko miehiä? Tai no ex toi nykyään on jo mutta kuitenkin. Itse olen märkä nii vähä aikaa että jos meinaan nauttia niin pikaista pitäisi olla miehen toiminta. Esileikkiä kesti pahimmillaan niin kauan että lapselle piti käydä vaihtaa 2 kertaa piirrettyjen dvd, ja kerran antaa ruokaa. Ihan helvetin kiihottavaa joo! Itsellä halut kestaa sen 2minuuttia ja mies vääntää esileikkiä jotain 6 tuntia. Ei auttanut vaika sanoin että ottaa ne housut ny vaan jalasta ja heilutan kortsua nenän alla niin meni kaks tuntia ennen kuin herra otti itseltään ne housut pois. Nyt ei ole ollut eron jälkeen edes haluja, lähinnä vaan yläpää kuumenee raivosta kun ajattelee seksiä. Tai no, oikeestaan ei kiinnosta edes nopea miehesi, jos vaan annan sinulle tuon etanan yhteystiedot...

[QUOTE="vieras";27763455]Ei ole tulluut mieleesikään että itse herätät itsellesi halut ennen kuin miehesi tuikkaa sisään? Onko se pakko odottaa että miehes esilämmittää sinut, miksi et itse tee sitä?[/QUOTE]
No niinhän mä aina joudun tekemäänkin. :D Sanon, että käyn vessassa pesulla ennen seksiä ja vaivihkaa lämmittelen itseni siellä.

[QUOTE="vieras";27763455]Ei ole tulluut mieleesikään että itse herätät itsellesi halut ennen kuin miehesi tuikkaa sisään? Onko se pakko odottaa että miehes esilämmittää sinut, miksi et itse tee sitä?[/QUOTE]

"Räplää ittes märäks, mä käyn paskalla" ja sitten naimaan vai? Kenelle muka riittää omin käsin esileikki ja sitten minuutti eestaas? Mä ainakin tulisin tarvittaessa toimeen ilman sitä nylkytystä, eli jos olisi pakko valita, harrastaisin tästä eteenpäin pelkkää esileikkiä ilman munaa. Yhdessäolo ja helliminenhän on valtava asia seksissä, muutenhan sitä riittäisi vaikka jääkaappikylmä tuorekurkku.

Vielä, jos mies on nopea laukeamaan, niin kertokaa, millaisessa puutteessa pitää olla, jos semmoinen suitsaitsuitsaitspruits piisaa seksiksi?

Teette välillä niin että vietätte vaikka tunnin hyväillen toisianne ilman yhdyntää. Jos mies laukeaa ennen eikä halua jatkaa niin seuraavalla kerralla ehkä pidempään. Yksinkertaisesti vaadit mieheltä esileikkejä.

Suuseksillä voitte ehkä harjoitella. Jos mies laukeaa siinä liian pian, niin pelkillä käsillä. Ehkä miehellä voisi olla vaatteet päällä kun antaa sinulle suuseksiä?
Ehdotettu ja kokeiltu on, mies vain turhautui ja suuttui.

Ehdotettu ja kokeiltu on, mies vain turhautui ja suuttui.

Arvaus: mies joko ei osaa tai kokee, ettei osaa muuta kuin pikapanoja. Se pelkää, että jos se puuhailee yhtään enemmän, käy ilmi, että se ei (muka) osaakaan.

Mulla on mies, joka ihan itse on pyytänyt kertomaan, jos joku ei miellytä/haluaisin jotain muuta. Siitä huolimatta näkee, että hänelle on siinä vähän iso pala nieltäväksi, jos käyn neuvomaan. Mutta onpa tuo tähän asti asiasta yli päässyt.

Vaihetaanko miehiä? Tai no ex toi nykyään on jo mutta kuitenkin. Itse olen märkä nii vähä aikaa että jos meinaan nauttia niin pikaista pitäisi olla miehen toiminta. Esileikkiä kesti pahimmillaan niin kauan että lapselle piti käydä vaihtaa 2 kertaa piirrettyjen dvd, ja kerran antaa ruokaa. Ihan helvetin kiihottavaa joo! Itsellä halut kestaa sen 2minuuttia ja mies vääntää esileikkiä jotain 6 tuntia. Ei auttanut vaika sanoin että ottaa ne housut ny vaan jalasta ja heilutan kortsua nenän alla niin meni kaks tuntia ennen kuin herra otti itseltään ne housut pois. Nyt ei ole ollut eron jälkeen edes haluja, lähinnä vaan yläpää kuumenee raivosta kun ajattelee seksiä. Tai no, oikeestaan ei kiinnosta edes nopea miehesi, jos vaan annan sinulle tuon etanan yhteystiedot...
Omg! :D En mä nyt noin pitää esileikkiä kaipaa. Kai se on niin että kun sutta lähtee karkuun niin karhu tulee vastaan. Mahdollinen seuraava mieheni on varmasti joku pitkään kaavan esileikittelijä, joka haluaa lukea Tommy Tabermanin runoja tunnin ennen kuin edes vilkaisee muhun. Sitten teen uuden threadin tänne...

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
"Räplää ittes märäks, mä käyn paskalla" ja sitten naimaan vai? Kenelle muka riittää omin käsin esileikki ja sitten minuutti eestaas? Mä ainakin tulisin tarvittaessa toimeen ilman sitä nylkytystä, eli jos olisi pakko valita, harrastaisin tästä eteenpäin pelkkää esileikkiä ilman munaa. Yhdessäolo ja helliminenhän on valtava asia seksissä, muutenhan sitä riittäisi vaikka jääkaappikylmä tuorekurkku.

Vielä, jos mies on nopea laukeamaan, niin kertokaa, millaisessa puutteessa pitää olla, jos semmoinen suitsaitsuitsaitspruits piisaa seksiksi?

Räpellät katsos niin kauan että sillä panolla ei ole isompaa merkitystä eikä se horjuta elämääsi. Sitten sillä ei ole niin merkitystä. Jos teillä toimitaan niin että toinen sanoo käyvänsä paskalla sillä aikaa kun toinen valmistautuu niin on tosi surkean kuuloista teidän seksielämänne, tai sitä ei ole ollenkaan. Vaikkaan jälkimmäistä. Tuntuu tuosta kurkustakin olevan kokemusta :D

Yhteistyössä