The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olisko vaan jäätynyt?
Mullakaan ei aina aukea mut sisätilanlämppäri yleensä auttaa. Joskus vien parkkihalliin sulaan kun kaupassa käyn.
Jos on Volkkari, niin se on nimenomaan jäässä - mutta semmosessa jäässä, että ei aukee kun vasta keväällä.
Seatti ja Volkkari (samalta linjalta suuri osa) on sellasta tavaraa, että sähköikkunat ja ovenkahvat ei vaan toimi.
 
kyl mä ajattelin että tossa hinnassa olis ollut sekä työ että matsku

ite en aikoinaan maksanut mitään kun työkaveri viilas ja juotti uudet hiilet ja itse laitoin autoon

olin siihen aikaan sellasen sähkökunnossapitoryhmän pomona
No kai se on vähän paikkakohtasta mitä maksaa,kiva kun tälläsii joutuu miettimään nykysin ite ja kun mistään mitään tajua.Tarvitaan mies taloon!
 
Se voi tehdä joskus sitä, että näyttelee latauksen valoa, jos akku on kylmän käynnistyksen jälkeen "hileessä." Mutta kyllä hiiletkin kannattaa laittaa, jos ne loppuun on menossa.
Saanen arvata - auton merkki on Volkswagen?
Mutta mistä sen tietää onko ne hiilet vai ei?! ja juu on volkkari,tosin olen sen sinulle kertonu aiemminkin,vai olenkohan? et alitajunnasta vedit:D
 
IhanaValo
Ei hitto kello on jo noin paljon! Taas on aika kulunu huomaamatta, pieni sihne alkaa ehkä ilmaantua ja kirjoitusvirheitä saa korjailla vähän ahkerammin ku normaalisti.. Joo, onneks tuo pian loppuu niin ei tarvi alkaa tekee mitään todella noloa..
 
Jos on Volkkari, niin se on nimenomaan jäässä - mutta semmosessa jäässä, että ei aukee kun vasta keväällä.
Seatti ja Volkkari (samalta linjalta suuri osa) on sellasta tavaraa, että sähköikkunat ja ovenkahvat ei vaan toimi.
No ei toimi kovalla pakkasella ovet eikä ikkunat,tosin ikkunoita en ees avaa talvella.Mut toi ovi nyt ihan outo juttu,kyllä se aukee sisältä kun kauan rynkyttää mutta ei heti.Kiva jos jää joskus sisään,ei saa ovii auki ja joutuu istuu autossa ties mite kauan.
 
Jos on Volkkari, niin se on nimenomaan jäässä - mutta semmosessa jäässä, että ei aukee kun vasta keväällä.
Seatti ja Volkkari (samalta linjalta suuri osa) on sellasta tavaraa, että sähköikkunat ja ovenkahvat ei vaan toimi.
Mulla ei ole volkkaria eikä seattia mutta keskuslukko aina välillä temppuilee. Saattaa kesken ajon :whistle: heittää ovet lukkoon tai muuten vaan naksautella niitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä