The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt kun täällä on miehii paikalla niin kysyn,ei sillä ettekö te naikkosetkin:D tietäs asiasta mutta....Mikäs hemmetti minun auton akkuun on tullu kun se vilkuttaa kokoajan punasta akkuvaloo...tilttaako se kokonaan vai onko pakkanen iskeny siihen?
Tosiaan, Ruutis sen sanoi, että ne on todennäköisesti ne laturinhiilet...
Pidätkö autoa lämmityksessä?
Mulla näyttelee toi Mitsu latauksen valoa esimerkiksi, kun isken auton -26 celssiuksessa käymään lämmittämättä...
 
Tosiaan, Ruutis sen sanoi, että ne on todennäköisesti ne laturinhiilet...
Pidätkö autoa lämmityksessä?
Mulla näyttelee toi Mitsu latauksen valoa esimerkiksi, kun isken auton -26 celssiuksessa käymään lämmittämättä...
Ei mulla oo täällä kotona lämppäri paikkaa,töissä on. Perkule kun kokoajan tulee jotain.hanttarin puolen ovikin jumittunu,ei aukee...eka ajattelin et siinä joku lapsilukko päällä mutta ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Ei mulla oo täällä kotona lämppäri paikkaa,töissä on. Perkule kun kokoajan tulee jotain.hanttarin puolen ovikin jumittunu,ei aukee...eka ajattelin et siinä joku lapsilukko päällä mutta ei ole.
Se voi tehdä joskus sitä, että näyttelee latauksen valoa, jos akku on kylmän käynnistyksen jälkeen "hileessä." Mutta kyllä hiiletkin kannattaa laittaa, jos ne loppuun on menossa.
Saanen arvata - auton merkki on Volkswagen?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä