Meillä lapset rämppää aina nuita sisävaloja. Saa sammutella kaikennäkösiä valoja ennen kuin nouee autosta =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27760125:nyt tuli venyttya jo senverran että sain laitettua auton akun laturiin. oli jääny sisävalo päälle niin ettei jaksanu enää käynnistyä. :headwall:
samaan paikkaan kun maailmanloppuHanurista koko touhu, mihinköhän se ilmastonmuutos häippäs?
meillä ei ole lipeäkalaa, eikä tule.Ja tämän päivän ruoka on perinteisesti lipeäkala. =)
Lapset söi myös kinkkua, kera perunoiden ja valkokastikkeen, nuorin uskaltautui, kuten joka joulu, myös ottamaan pienen palan lipeäkalaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27760809:just söin porkkanalaatikkoo ja kinkkua.
Voithan sinä katsoa niitä rumia ukkeleita?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27761065:telkkarista ei tuu taas mitään.
tai tulee muttei semmosta mitä viittisi katella.
ne on nähty jo ja talossa on muutama peilikin.Voithan sinä katsoa niitä rumia ukkeleita?
Taitaa sinunkin olla aika hommata Netflix, minä sitä tässä harkitsen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27761409:ne on nähty jo ja talossa on muutama peilikin.
Oon aivan eri mieltä sekä hanurista että talvesta.Hanurista koko touhu, mihinköhän se ilmastonmuutos häippäs?
Saat olla eri mieltä. Ja nyt muistui mieleen mainoslehtisen etusivulla ollut ilmoitus: "vaihda nyt vanha iso hanurisi uuteen pienempään" :xmas:Oon aivan eri mieltä sekä hanurista että talvesta.
=)
tonttu olis ollu uskottavampi tähän aikaan vuodesta.Hobitti nähty
Mun veli oli käyny kattoon Hobitin ja sano et se on aika surkee, mikäs sun mielipide? Oli kuulemma tapahtumaköyhä ja epäuskottavahko.Hobitti nähty
Tapahtumaköyhä kyllä. Epäuskottavuudesta en osaa sanoa.Mun veli oli käyny kattoon Hobitin ja sano et se on aika surkee, mikäs sun mielipide? Oli kuulemma tapahtumaköyhä ja epäuskottavahko.
Niin siis sillä tavalla epäuskottava että aina pelastutaan ihmeen kaupalla kammottavista cliffhanger-uhkatilanteista.Tapahtumaköyhä kyllä. Epäuskottavuudesta en osaa sanoa.