tottakai.Mä en muuten koskaan kuvitellut nauttivani ruokaa ja juomaa virtuaaliseurassa.... Päädyin graaviin joululimpun kaveriksi, seuraava voi sitten olla kylmäsavu. Lisää viiniä?
Eiku valkkaria.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27754441:Hyvät joulut kaikille miun ihanille lortoille ja päättömälle Ja punaviiniä =)
Muulloin on laaja käsite. Mutta jouluna käyttäydytään sivistyneesti! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27754437:en mielellään muulloinkaan. :saint:
No se otetaan sitten tämän punkun jälkeen Nice to see you, ei ollakkaan ihan viime aikoina törmäilty. Mun vikaEiku valkkaria.
Muulloin on laaja käsite. Mutta jouluna käyttäydytään sivistyneesti! :heart:
Mietin oletko se sinä, piste ä:n perässä hämäsi. Mitä mun "melkein miniälle" kuuluu? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27754449:No se otetaan sitten tämän punkun jälkeen Nice to see you, ei ollakkaan ihan viime aikoina törmäilty. Mun vika
Kohta se loppuu virallisesti mutta voimmehan jatkaa sitä läpi vuoden.Nyt on joulurauha..:saint:
Miksi minun tiimarinvihossani ei ole merkintää tälläisestä melkein sukulaisuussuhteesta.:O
Enkö mä tiedäkään kaikista kaikkea:xmas:
Jossain ketjussa vuosia sitten Miä ilmoitti haluavansa minut anopiksi, toteutus oli ylittämätön kynnys.
Minä se olen, oli pakko vaihtaa tuo nikki tuommoseen kun joku palstahärö tappoi sen entisen kokonaan but it´s me mommy Mäkin oon ollut pois pitkään ja harvoin käyn nykyäänkään, tää on vissiin se elämä mistä ne puhuu. Töitä ja rakkautta, molempia vaihtelevalla menestyksellä :xmas:Mietin oletko se sinä, piste ä:n perässä hämäsi. Mitä mun "melkein miniälle" kuuluu? =)
Vika kai minussa, olin miltei vuoden kokonaan poissa kuvioista.
Hahaa, sivistysaukko, rako tai läpiMiksi minun tiimarinvihossani ei ole merkintää tälläisestä melkein sukulaisuussuhteesta.:O
Enkö mä tiedäkään kaikista kaikkea:xmas:
Minä käväisin pitkän tauon jälkeen ja löysin nämä megaketjut joissa on mukavia vanhoja tuttuja, Päättömän mega jo tapettiin, mutta sitten tuli tämä Ultriksen kehittämä uusi.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27754486:Minä se olen, oli pakko vaihtaa tuo nikki tuommoseen kun joku palstahärö tappoi sen entisen kokonaan but it´s me mommy Mäkin oon ollut pois pitkään ja harvoin käyn nykyäänkään, tää on vissiin se elämä mistä ne puhuu. Töitä ja rakkautta, molempia vaihtelevalla menestyksellä :xmas:
tapettiin mun pyynnöstä ja keittis on kipeenä. sairaalassa kuulema, mutta paranemaan päin..Minä käväisin pitkän tauon jälkeen ja löysin nämä megaketjut joissa on mukavia vanhoja tuttuja, Päättömän mega jo tapettiin, mutta sitten tuli tämä Ultriksen kehittämä uusi.
Keittönoitaa ei ole näkynyt?
Juu tiedän että itse pyysit sen lopettamista, palsta palstan sisällä tais olla muutenkin liian raskas systeemin vedettäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27754506:tapettiin mun pyynnöstä ja keittis on kipeenä. sairaalassa kuulema, mutta paranemaan päin..
Ja kepsiksen.Minä käväisin pitkän tauon jälkeen ja löysin nämä megaketjut joissa on mukavia vanhoja tuttuja, Päättömän mega jo tapettiin, mutta sitten tuli tämä Ultriksen kehittämä uusi.
Keittönoitaa ei ole näkynyt?
Samoin! Sweet dreams =)Hyvää yötä kaikille jouluyön valvojille. Olkaa rauhassa ja sopuisalla mielellä.:saint:
:kiss: Just aattelin että kyörään itteni pois tästä kun lapsi putosi vihdoin =)Hyvää yötä kaikille jouluyön valvojille. Olkaa rauhassa ja sopuisalla mielellä.:saint:
Onko jo huomenna?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27749858:huomenna alkaa taas tällä palstalla se helevetinmoinen ulina kun mammat on saanu huonoja joululahjoja miehiltään. |O