Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27754449:
No se otetaan sitten tämän punkun jälkeen :D Nice to see you, ei ollakkaan ihan viime aikoina törmäilty. Mun vika :D
Mietin oletko se sinä, piste ä:n perässä hämäsi. Mitä mun "melkein miniälle" kuuluu? =)

Vika kai minussa, olin miltei vuoden kokonaan poissa kuvioista.

Viimeksi muokattu:
Mietin oletko se sinä, piste ä:n perässä hämäsi. Mitä mun "melkein miniälle" kuuluu? =)

Vika kai minussa, olin miltei vuoden kokonaan poissa kuvioista.
Minä se olen, oli pakko vaihtaa tuo nikki tuommoseen kun joku palstahärö tappoi sen entisen kokonaan but it´s me mommy :D Mäkin oon ollut pois pitkään ja harvoin käyn nykyäänkään, tää on vissiin se elämä mistä ne puhuu. Töitä ja rakkautta, molempia vaihtelevalla menestyksellä :xmas:

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27754486:
Minä se olen, oli pakko vaihtaa tuo nikki tuommoseen kun joku palstahärö tappoi sen entisen kokonaan but it´s me mommy :D Mäkin oon ollut pois pitkään ja harvoin käyn nykyäänkään, tää on vissiin se elämä mistä ne puhuu. Töitä ja rakkautta, molempia vaihtelevalla menestyksellä :xmas:
Minä käväisin pitkän tauon jälkeen ja löysin nämä megaketjut joissa on mukavia vanhoja tuttuja, Päättömän mega jo tapettiin, mutta sitten tuli tämä Ultriksen kehittämä uusi.
Keittönoitaa ei ole näkynyt?

Mukava jouluaaton tarina tähän:
Esikoinen oli tilannut tänne meille joulupukin ja hänen tullessaan perheineen meille hänen kohta 3 v. poikansa meni katsomaan kuusen alle: "Ei lahjoja???" (on tottunut siihen että pukki on jo käynyt ja jättänyt lahjat kuusen alle). Isänsä selitti että pukki ei vielä ole käynyt ja on just tulossa.....

Siinä sitten minä ja pikkumies katsottiin ikkunasta kun pukki tuli, tämä vilkutti pojalle ja poika vilkutti takaisin, poika ähelsi itsensä äkkiä mun sylistä ja juoksi avaamaan oven, tervehtimään pukkia ensimmäisenä. Ei minkäänlaista pelkoa...halasi vielä kun oli pukin aika jatkaa matkaa.

Yhteistyössä