The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Viime hetken jouluostokset tehty ja jumantsuikka, kun oli porukkaa liikeellä.
Nyt kuusen koristeluun ja muuta joulukiirettä...
Katoin kans että ompas kauppojen parkkiksilla ruuhkaa kun ohi ajettiin..:)
Myö periaatteessa vietettiin jo yks joulu, miun porukoilla syötiin ja availtiin jo yhet lahjat, tänään mennään anoppilaan, syödään ja pukki tulee, avataan lahjat ja tullaan kotiin.
Mies meinas että vois vetästä kalsarikännit joulun kunniaks, äitini antoi melkein vanhaks menneitä jotain viininsukuisia juomia (en oikeesti tiedä mitä kummaa ne oikein on, venäjän puolelta ostettu niin ei tölkissä sanaakaan suomea) miulle kun ne ei ite niitä kuulemma juo, ja mies haki kaupasta itelleen muutaman kaljan..kattoo jos illalla käy vaiks suihkussa ja ottaa yhden..tai kaks :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Kukkuluuruu!
Varsinaisista joulusembaloista selvitty, nyt sitten glögin maistelua kotosalla teinien & äitimuorin ja tädin kanssa.
Huomenna lähtee teinit äidilleen ja minä lähden isän luokse joulunviettoon.

Oli muuten varsinaista joulutunnelmaa, kun mun autossa oli peräkontti jäässä, joten viisi ihmistä + joululahjat ja meidän osuus ruoista siellä matkustustilassa ei-niin-siistissä autossani. "Muutaman" valituksen sain kuulla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kukkuluuruu!
Varsinaisista joulusembaloista selvitty, nyt sitten glögin maistelua kotosalla teinien & äitimuorin ja tädin kanssa.
Huomenna lähtee teinit äidilleen ja minä lähden isän luokse joulunviettoon.

Oli muuten varsinaista joulutunnelmaa, kun mun autossa oli peräkontti jäässä, joten viisi ihmistä + joululahjat ja meidän osuus ruoista siellä matkustustilassa ei-niin-siistissä autossani. "Muutaman" valituksen sain kuulla. :D
Heippa Pk :kiss:

siellä rupee sitten jo rauhoittumaan:)
Onpahan ollut tunnelmaa sitten autossa:D
 
Heippa Pk :kiss:

siellä rupee sitten jo rauhoittumaan:)
Onpahan ollut tunnelmaa sitten autossa:D
:kiss:
Joo, varsinaista tunnelmaa oli - paluumatkalla onneksi lasti oli keveämpi ruokien ja lahjojen osalta.
Sain moitteita tyttäreltä siitä, kun se löysi penkin alta muovikassillisen mun käytettyjä urheiluvaatteita, pesemättömiä. Pitäisi ehkä hieman useimmin alkaa siivoamaan tuota ajoneuvoa. :D
 
"vieras"
Kukkuluuruu!
Varsinaisista joulusembaloista selvitty, nyt sitten glögin maistelua kotosalla teinien & äitimuorin ja tädin kanssa.
Huomenna lähtee teinit äidilleen ja minä lähden isän luokse joulunviettoon.

Oli muuten varsinaista joulutunnelmaa, kun mun autossa oli peräkontti jäässä, joten viisi ihmistä + joululahjat ja meidän osuus ruoista siellä matkustustilassa ei-niin-siistissä autossani. "Muutaman" valituksen sain kuulla. :D
Pistit sitten lusikat jakoon vaimon kanssa?
 
:kiss:
Joo, varsinaista tunnelmaa oli - paluumatkalla onneksi lasti oli keveämpi ruokien ja lahjojen osalta.
Sain moitteita tyttäreltä siitä, kun se löysi penkin alta muovikassillisen mun käytettyjä urheiluvaatteita, pesemättömiä. Pitäisi ehkä hieman useimmin alkaa siivoamaan tuota ajoneuvoa. :D
Olikos ne vaateet sitten olleet kauan siellä autossa..meinaan vaan et mahto olla hyvät aromit :D Tuosta saa kuvan niiko siellä autossa asuis joku,tonttu:xmas:

Minulla NIIN rauhallinen ilta kuin olla ja voi.
 
Olikos ne vaateet sitten olleet kauan siellä autossa..meinaan vaan et mahto olla hyvät aromit :D Tuosta saa kuvan niiko siellä autossa asuis joku,tonttu:xmas:

Minulla NIIN rauhallinen ilta kuin olla ja voi.
Ei mitään tietoa - olisikohan loka-marraskuusta?
Pussi oli sidottu kiinni, niin hajut eivät autoon olleet päässeet, mutta kyllä , kun pussin avasi, niin aromit olivat aika "mahtavat."
Tiedä vaikka siellä joku asuisikin, ehkä just joku tonttu.

Ootko töissä?
 
Ei mitään tietoa - olisikohan loka-marraskuusta?
Pussi oli sidottu kiinni, niin hajut eivät autoon olleet päässeet, mutta kyllä , kun pussin avasi, niin aromit olivat aika "mahtavat."
Tiedä vaikka siellä joku asuisikin, ehkä just joku tonttu.

Ootko töissä?
aika kauan joo on oleet sitten,voin kuvitella ne aromit :x

En oo töissä,päivällä olin ja huomenna kans ja ylihuomenna vielä. Itekseni viettänyt illan,ei oo varsinaisesti ees tuntunut joululta.
 
No, ensi vuonna sitten repäiset. :)
Miten sitä jouluna repäistään...joulu kun on hiljaisuuden ja hartauden aikaa(tai näin ne väittää). No tää oli ihan vapaaehtoista joten ei auta valittaa,en kyllä olis jaksanutkaan sitä lasten kiljumista ja sekopäistä hulluutta kun saavat just SEN lahjan mitä on NIIN toivottu. töissä oli kuitenkin erilainen tunnelma kuin arkena joten uusi kokemus sekin,ekaa kertaa olin aaton töissä,yleensä vasta tapanina mennyt.
 
Viimeksi muokattu:
Miten sitä jouluna repäistään...joulu kun on hiljaisuuden ja hartauden aikaa(tai näin ne väittää). No tää oli ihan vapaaehtoista joten ei auta valittaa,en kyllä olis jaksanutkaan sitä lasten kiljumista ja sekopäistä hulluutta kun saavat just SEN lahjan mitä on NII toivottu. töissä oli kuitenkin erilainen tunnelma kuin arkena joten uusi kkokemus sekin,ekaa kertaa olin aaton töissä,yleensä vasta tapanina mennyt.
Saako arvata - sukujoulu ja sisarustesi hemmotellut kakarat?
 
Onneksi ei enää näistä isommista lapsista. :)
Ellei satu olemaan isompanakin vielä ihan kakara. Pianhan sitä saa sitten kuulla miten ilta on mennyt ja millon on itku tullut,tiedän että yksi haluttu lahja ainakin jäi saamatta että voi olla et olen säästynyt kunnon itkuhuudoilta:D


Jaahas,pitäs lähtee nukkumaan että jaksaa taas huomenna herätä aikaseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Ellei satu olemaan isompanakin vielä ihan kakara. Pianhan sitä saa sitten kuulla miten ilta on mennyt ja millon on itku tullut,tiedän että yksi haluttu lahja ainakin jäi saamatta että voi olla et olen säästynyt kunnon itkuhuudoilta:D


Jaahas,pitäs lähtee nukkumaan että jaksaa taas huomenna herätä aikaseen.
Niin, että "pommisuoja" itkupotkuraivareilta.
Hyvää yötä :kiss: ! Tästä lähen pian itsekin petiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä