Tjaah. Aamulla katsoivat Toljanterin joulukalenterin, se kestää kai kymmenisen minuuttia. Sitten nuorimmainen katsoi Lumiukon, vajaa puoli tuntia. Nyt pelaavat. Mun puolesta saavat katsella vaikka parikin leffaa tänään, mutta en tiedä haluavatko. Tuntuu muutakin puuhaa olevan.
Mun ei tarvii rajoittaa telkkarin katsomista, kun eivät sitä muutenkaan kauheasti katso.
Aivan liikaa, vaikka olivathan nuo tuossa ulkona aamusta pari tuntia. Katsoivat jonkun animaatioelokuvan ja joulupukin kuumalinjaakin, mutta meillä tosiaan herätty jo siinä klo 7 aikaan (kolme nuorinta), joten onhan tässä heillä aikaa ollut olla tv:nkin ääressä. Eipähän ole kokoajan kimpussa kinuamassa ja vonkumassa koska se pukki tulee, koska mummu tulee ja koska kukin tulee.
Saavat katsoa niin paljon, kun haluavat, koska saivat molemmat viime yönä oksennustaudin. Muuten kyllä ulkoiltaisiin, käytäisiin hautausmaalla, istuttaisiin yhdessä joukupöydässä....
Onhan nuo kerenny tv:tä katsoa mutta nyt lähtivät pulkkamäkeen, jopa tuo teini, joka yleensä roikkuu vaan tietsikalla, ei ole sitä edes avannut. Saan nyt itse katsoa rauhassa Niskavuoren elokuvan.
Eipä tuo malta ja toisaalta töllö vaikuttaa joulunakin poikaan joten en antas tuijottaa mielinmäärin edes tänään. Relaa se saa valvomalla ja herkuttelemalla.
En osaa sanoa, koko päivän on enemmän tai vähemmän katsonut.
Tossa se olkkarin lattialla leikkii uusilla leluilla suklaa- ja pähkinäkipot vieressä ja käy välillä moikkaamassa mua keittiössä tai sohvalla viltin alla ja katsoo siinä samalla tv:tä.
Kun joulupukki alkoi höpötellä, niin silloin aukesi telkkari ja meni kiinni joulurauhan julistuksen jälkeen. Ei nuo 7v ja 4v paljon jaksaneet pukkia kuunnella vaan leikkivät, katsoivat vaan ne lastenohjelmat, joita tuli aina välillä. Sit iltasella katsoivat yhden elokuvan.
Samoin täälläkin. Edes tietsikka ei kiinnostanut ketään, kun uusi xboxissa riitti puuhaa. Vieläkin ovat siellä olkarissa isin kanssa latailemassa jotain pelejä konsoliin.